daar heeft ie dat accent niet voor nodigquote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Flashbox het volgende:
Wat een stumpert is die falex zeg, met zijn kut amsterdoms accent
Super gedaan!quote:
Hij speelde facking in GTST!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
zielig ventje zeg die alex met zijn accentje ,duidelijk geen acteur
als figurant is hij niet gewend ook te moeten praten hequote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
zielig ventje zeg die alex met zijn accentje ,duidelijk geen acteur
hij is helemaal gestrest! Hij wil een 'snizzle' antwoord geven maar wat er uit komt! Pff...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als figurant is hij niet gewend ook te moeten praten he
ja een stille rol !quote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij speelde facking in GTST!
Als een ober ja, een ober zonder tekstquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als figurantje als ober in de Rozeboomquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
ik zou me op elk moment schamenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik zou me op dit moment ook schamen als ik een UI van Faalex had
Welnee gek, hij liep ergens waar camera's waren.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het lijkt er nog niet eens op!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Flashbox het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het geheim van Alex (niet geschikt als je aan het werk bent)What the fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het geheim van Alex (niet geschikt als je aan het werk bent)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed schatje
Het geheim van Alex (niet geschikt als je aan het werk bent)Gatverpillkes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geheim van Alex (niet geschikt als je aan het werk bent)HAHAHAHA is ook wel iets voor maikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Fakking onzin.quote:
Het geheim van Alex (niet geschikt als je aan het werk bent)Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Gyazoquote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef Kaasmix het volgende:
Hoe heet die tool ook alweer die sommigen gebruiken om caps te maken en ze direct te uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |