quote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef LompeHork het volgende:
Optillen? Of ben je een latente mongool met polio?
Zelfs beroeps doen dit met onbekende en mogelijk bange katten alleen met leren handschoenen tot voorbij de elleboog.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef LompeHork het volgende:
Optillen? Of ben je een latente mongool met polio?
Dit is gevaarlijk, je weet immers niet of de kat een trauma voor bepaalde vogelsoorten heeft opgelopen. TS, welke vogelgeluiden kan je perfect imiteren, en heb je al wat informatie over het traumapsychologische verleden van de kat los weten te peuteren?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
Om het hoekje van de deur gaan staan en fluiten als een vogel. Dan komt hij de vogel pakken die er niet is natuurlijk en dan kun je hem aaien waardoor hij jou als je vriendje ziet en dan kun je hem oppakken en buiten zetten.
Even voor het geval dat: hij is niet denkbeeldig en je bent niet aan de antipsychotica doorgaans?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:29 schreef DesperandoX62 het volgende:
hallo iedereen,
toen ik vanochtend op de trap geluide hoorde, ging ik uit me bed om even te kijken, toen ik keek zag ik een kat van de trap lopen, hij verstopte zich onder de bank beneden, ik probeerde hem weg te sturen maar hij veroerde zich niet, ik ben toen uiteindelijk naar me werk gegaan, en heb de deuren dicht gelaten,( overigens waren de deuren 's nachts ook de deuren dicht, dus hoe kon hij binnen komen?) de kat heeft nu ook al denk ik 12/24 uur geen eten gehad, maar mijn vraag is hoe krijg ik het beest me huis uit? (hij is nu op zolder)
alvast bedankt
Ik stel voor dat TS via google plaatjes zoekt van verschillende vogelsoorten, deze uit te printen en onder de bank te schuiven om op deze manier erachter te komen welke soorten hem behagen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is gevaarlijk, je weet immers niet of de kat een trauma voor bepaalde vogelsoorten heeft opgelopen. TS, welke vogelgeluiden kan je perfect imiteren, en heb je al wat informatie over het traumapsychologische verleden van de kat los weten te peuteren?
Ik ging er dan ook van uit dat TS een bikkel is gezien de hoofdletters.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Zelfs beroeps doen dit met onbekende en mogelijk bange katten alleen met leren handschoenen tot voorbij de elleboog.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zorgen dat de kat een vluchtroute heeft.
Zorg ervoor dat de kat alleen maar naar buiten kan lopen; sluit de rest van de deuren en zorg dat alle andere mogelijke routes potdicht zitten. Duw hem vervolgens met een bezemsteel ofzoiets onder de bank vandaan en de kat doet de rest wel.
Hoe dan ook: versper hem niet de weg....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |