Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Van mij mogen ze allebei wel winnen, zolang Frankrijk of Italië maar niet wint want dat vind ik totaal geen leuke liedjes!
Ja, als je de OP bekijkt, kun je zien dat ik Denemarken 12 punten heb gegeven! Maar dit is mijn voorspelling van de einduitslag van heel Europa. Ik kan het liedje wel helemaal geweldig vinden maar dat wil niet zeggen dat Europa dat ook vind!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Come on boys, come on girls in de ondertitel en dan Denemarken slechts op plek 5?
Ja, ik heb daar een andere mening over want ik kan dat soort muziek echt niet luisteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.
Oh, ik snap hem!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ja, als je de OP bekijkt, kun je zien dat ik Denemarken 12 punten heb gegeven! Maar dit is mijn voorspelling van de einduitslag van heel Europa. Ik kan het liedje wel helemaal geweldig vinden maar dat wil niet zeggen dat Europa dat ook vind!
De 6 punten zijn niet mee geteld, omdat je 2x op Ierland gestemd hebt. Zou je dit willen veranderen? Ik heb hierover ook al een PM gestuurd!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:04 schreef hunter2011 het volgende:
12 Zweden
10 Ierland
8 VK
7 Denemarken
6 Ierland
5 Azebeidjan
4 Duitsland
3 Frankrijk
2 Rusland
1 Oekraine
Schuif de andere punten maar door. Het laatste punt moet óf voor dinsdag 0.00 gegeven worden, óf je geeft het aan het land dat onderaan staat (ter medelijden).quote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Naar wie moeten die 6 punten van Hunter2011 nu???
Maar dit gaat ook na de halve finales nog gewoon door, in ieder geval dat heb ik vorig jaar wel gedaan en dat is ook leuker!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Schuif de andere punten maar door. Het laatste punt moet óf voor dinsdag 0.00 gegeven worden, óf je geeft het aan het land dat onderaan staat (ter medelijden).
Begin je dan wel opnieuw met tellen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Maar dit gaat ook na de halve finales nog gewoon door, in ieder geval dat heb ik vorig jaar wel gedaan en dat is ook leuker!
Nee, ik heb elk jaar gewoon doorgeteld!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin je dan wel opnieuw met tellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |