Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Van mij mogen ze allebei wel winnen, zolang Frankrijk of Italië maar niet wint want dat vind ik totaal geen leuke liedjes!
Ja, als je de OP bekijkt, kun je zien dat ik Denemarken 12 punten heb gegeven! Maar dit is mijn voorspelling van de einduitslag van heel Europa. Ik kan het liedje wel helemaal geweldig vinden maar dat wil niet zeggen dat Europa dat ook vind!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Come on boys, come on girls in de ondertitel en dan Denemarken slechts op plek 5?
Ja, ik heb daar een andere mening over want ik kan dat soort muziek echt niet luisteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.
Oh, ik snap hem!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ja, als je de OP bekijkt, kun je zien dat ik Denemarken 12 punten heb gegeven! Maar dit is mijn voorspelling van de einduitslag van heel Europa. Ik kan het liedje wel helemaal geweldig vinden maar dat wil niet zeggen dat Europa dat ook vind!
De 6 punten zijn niet mee geteld, omdat je 2x op Ierland gestemd hebt. Zou je dit willen veranderen? Ik heb hierover ook al een PM gestuurd!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:04 schreef hunter2011 het volgende:
12 Zweden
10 Ierland
8 VK
7 Denemarken
6 Ierland
5 Azebeidjan
4 Duitsland
3 Frankrijk
2 Rusland
1 Oekraine
Schuif de andere punten maar door. Het laatste punt moet óf voor dinsdag 0.00 gegeven worden, óf je geeft het aan het land dat onderaan staat (ter medelijden).quote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Naar wie moeten die 6 punten van Hunter2011 nu???
Maar dit gaat ook na de halve finales nog gewoon door, in ieder geval dat heb ik vorig jaar wel gedaan en dat is ook leuker!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Schuif de andere punten maar door. Het laatste punt moet óf voor dinsdag 0.00 gegeven worden, óf je geeft het aan het land dat onderaan staat (ter medelijden).
Begin je dan wel opnieuw met tellen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Maar dit gaat ook na de halve finales nog gewoon door, in ieder geval dat heb ik vorig jaar wel gedaan en dat is ook leuker!
Nee, ik heb elk jaar gewoon doorgeteld!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin je dan wel opnieuw met tellen?
Mag ik de punten ook nog een keer zelf optellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tussenstand op 10 mei 2011 om 16.11 uur:
Zweden 111 punten
Azerbeidzjan 87 punten
Frankrijk 84 punten
Denemarken 83 punten
Estland 81 punten
Bosnië en Herzegovina 75 punten
Hongarije 65 punten
Duitsland 49 punten
Nederland 43 punten
Zwitserland 41 punten
Italië 41 punten
Verenigd Koninkrijk 37 punten
Noorwegen 36 punten
Letland 30 punten
Servië 28 punten
Slovenië 26 punten
Roemenië 26 punten
Turkije 18 punten
Rusland 16 punten
Albanië 14 punten
Ierland 14 punten
IJsland 13 punten
Armenië 13 punten
België 12 punten
Bulgarije 11 punten
Polen 9 punten
Finland 9 punten
Georgië 9 punten
Slowakije 9 punten
Israel 8 punten
Moldavië 7 punten
Griekenland 7 punten
Oekraïne 7 punten
Wit-Rusland 6 punten
Oostenrijk 6 punten
Kroatië 6 punten
Litouwen 5 punten
Malta 5 punten
Cyprus 3 punten
Macedonië 3 punten
Portugal 3 punten
Spanje 2 punten
San Marino 2 punten
Ik vind het zelf veel te leuk, en ik wil zelf ook wat doen nadat TheVulture de Prono van mij had "gestolen". Nou ja, niet echt gestolen, maar ik wilde het net op dezelfde dag doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Mag ik de punten ook nog een keer zelf optellen?
Ik vind het ook veel te leuk om te doen, want anders dan start ik niet zo'n spelletje natuurlijk! En ja, daar kan ik ook niets aan doen dat dat gestolen is! Maar dit is toch echt al jaren mijn eigen idee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het zelf veel te leuk, en ik wil zelf ook wat doen nadat TheVulture de Prono van mij had "gestolen". Nou ja, niet echt gestolen, maar ik wilde het net op dezelfde dag doen.
Vind je het zó leuk dan?
Maar mag ik dan niet helpen? Ik geef ook alleen maar mijn reden, ik zeg toch niet dat dat aan jou ligt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel te leuk om te doen, want anders dan start ik niet zo'n spelletje natuurlijk! En ja, daar kan ik ook niets aan doen dat dat gestolen is! Maar dit is toch echt al jaren mijn eigen idee!
Nee, ik zeg ook niet dat ik denk dat het aan mij ligt! En je mag best helpen, maar als dat ene je eigen idee was, waarom help je daar dan niet? En ik zeg al je mag best helpen, zolang ik zelf dan ook nog maar iets kan doen! Snappie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar mag ik dan niet helpen? Ik geef ook alleen maar mijn reden, ik zeg toch niet dat dat aan jou ligt!
Ja. Alleen ik kan nu nog niks met de Prono doen, pas na de eerste halve finale weten we wat daadwerkelijk het resultaat is. Dus kan ik nu nog niet helpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat ik denk dat het aan mij ligt! En je mag best helpen, maar als dat ene je eigen idee was, waarom help je daar dan niet? En ik zeg al je mag best helpen, zolang ik zelf dan ook nog maar iets kan doen! Snappie?
Is goed hoor, dat mag ook! Succes ermee!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef ranja het volgende:
Mijn lijstje komt na de uitzending van donderdag... ik luister al die liedjes niet in voren dus ken nog niks als de uitzending begint. Ik heb nu een volgorde van gister, daar komt dan een lijstje van donderdag naast en dan in elkaar passen + een of twee van de 'grote 5'.
Ik ben meer en meer fan geworden van Ierland. Ik vond ze al wel grappig (lekker fout) en okee het zijn zeker niet de beste zangers. Maar als ze een beetje toon kunnen houden vind ik het nummer leuk en die jongens gewoon lekker gek en enthousiast!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Dit zijn de 10 landen die vanavond door zouden gaan als het aan onze puntentelling had gelegen:
Zweden, Denemarken, Estland, Bosnië&Herzegovina, Nederland, Letland, Roemenië, Slovenië, België en Oostenrijk!
De landen die dan af zouden vallen zijn:
Ierland, Bulgarije, Slowakije, Israel, Moldavië, Oekraïne, Wit-Rusland, Cyprus en Macedonië!
Ik ben benieuwd hoe Israel en Ierland het zullen gaan doen, want die zie ik toch nog wel in die top 10 van vanavond belanden en België hoort natuurlijk niet in die top 10 thuis!![]()
Laten we in elk geval wel hopen dat Nederland nu eindelijk een keer naar de finale mag! 3J's, heel veel succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |