De enige leuke grap van de laatste jaren waarbij er tijdens de puntentelling iets over de schoonheid van de presentatrice werd gezegd, vond ik die van Peter Poles in 2006 met op zijn t-shirt: "Maria, marry me?".quote:
Gezellig naar Azerbeidzjan!quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Eurovision Song Contest 2012, Bakoe, Azerbeidzjan???
is goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt voor je stemmen! Je hebt alleen 2x Letland erin staan dus heb ik Slovenië 2 punten gegeven en Estland 1 (Omdat het er zo onder stond)
Akkoord?
Ik weet niet of hij ook heel "popular" zal zijn bij de vakjury. Ik vind dit nummer ook erg leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ja, ik heb ook zo'n idee dat deze ook echt het hele songfestival dit jaar gaat winnen, want in heel Europa staat hij 1e! En ik gun het die Eric Saade ook wel! Dus dat wordt een Stockholm 2012
Haha dat probleem had ik dus ook, Wit-Rusland en Noorwegen zouden ook in mijn top 10 komen en ik denk dat ik zou gaan twijfelen over Finland, Bosnië en Spanje, want die vind ik nu ook erg tegen vallen!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Kyklopos het volgende:
Ik had later moeten stemmen
Letland ben ik erg gaan waarderen. Nu ik alle liedjes een aantal maal goed heb beluisterd, heb ik Letland veel te weinig punten gegeven.
Bosnia Herzegovina kreeg zelfs geen punten. En stiekem vind ik dat liedje van Wit Rusland ook wel leuk
Een loflied op een van de laatste dictaturen van Europa. Leuk ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Kyklopos het volgende:
En stiekem vind ik dat liedje van Wit Rusland ook wel leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |