Wanneer kan ik een paar dagen langskomen, ik ben ook altijd op zoek naar een voetveeg die alles voor me doet en betaalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef JX het volgende:
[..]
I know, dat is dus mijn fout en dat realiseer ik me ook zeker. Helaas ben ik echter iemand die confrontatie (ruzie) liever uit de weg gaat en dat is een karaktertrek die kennelijk moeilijk af te leren isIk heb wel geprobeerd om er met hem over te praten maar hij lult zich overal heel gemakkelijk uit.
Ik kan hem vandaag nog niet de deur uitzetten omdat zijn werkloze junkie broer een paar dagen bij ons logeert. Ook weer zoiets..Hij kwam zaterdag ineens met zijn broer thuis zonder van tevoren even te vragen of hij wel mocht blijven logeren. Ik kon toen ook geen nee zeggen want die broer woont anderhalf uur van ons vandaan en op dat moment reed het openbaar vervoer al niet meer. Hij zou twee nachtjes blijven maar hij is er nog steeds, ondanks dat ik elke dag vraag wanneer hij nou naar huis gaat en al heb aangegeven dat ik weiger voor zijn eten/drinken te betalen. Waar hij het van gaat betalen weet ik niet want kennelijk is zijn geld alweer op deze week en broertje wacht op zijn uitkering
![]()
Maar goed, zolang die broer hier in huis is ga ik geen ruzie lopen schoppen, want dan is het 2 tegen 1... Zal het nog even moeten uitzitten totdat broer weg is en we een degelijk gesprek onder vier ogen kunnen houden..
Ja ik weet het, ik ben een zwakkeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
Dat was toen. Mensen veranderen, en dat hoeft niet altijd in het positieve te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef JX het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik mezelf gerealiseerd heb in de afgelopen weken; dat ik hier geen toekomst meer in zie. Verder geloof ik niet dat mensen zo drastisch kunnen veranderen, dus eigenlijk is het practisch al voorbij, ik moet het hem alleen nog melden. De politie bellen en hem eruit zetten gaat een beetje ver. Ik geef wel om hem, ben niet voor niets ooit verliefd op hem geweest
Tsjah... Nogal makkelijk allemaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat was toen. Mensen veranderen, en dat hoeft niet altijd in het positieve te zijn.
Zo'n vriendin wil ik ook wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dus jij faciliteert hem in zijn luiheid en je gaat hier lopen klagen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:05 schreef Transport_Ink het volgende:
Waarschijnlijk vindt ie je zo saai en jullie relatie zo weinig prikkelend dat hij er een soort depressie van heeft opgelopen. De leegte en verveling die jullie samenzijn in zijn leven heeft gebracht heeft hem richting de afgrond geduwd. Alleen cannabis houdt hem nog op been, maar zodra hij voldoende gewend is aan THC zal hij een sterker sedatief nodig hebben. Wanneer hij nuchter is geeft hij zijn weinige geld maar uit om nog iets te kunnen voelen. Als hij thuis is, nodigt hij het liefst zijn junkenvriendjes uit... Alles beter dan alleen zijn met jou.
Ga je diep schamen TS, je hebt een jongeman in de kracht van zijn leven de vernieling ingeholpen.dit dus, ik was zelf ook veel gaan blowen toen mijn laatste relatie berg afwaarts ging (hoe meer ik blowde hoe verder het zakte natuurlijk). en waarom ging ik weer blowen? puur omdat mijn ex me niet tevreden kon houden; ze zat altijd te zeiken, verraste me nooit eens, kocht nooit eens iets leuk en god forbid dat ze me aanraakte *koude rilling over de rug*. kortom; TS is zelf tering saai en weet haar vriend niet te behagen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je een troll bent....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef ramakandra het volgende:
[..]
dit dus, ik was zelf ook veel gaan blowen toen mijn laatste relatie berg afwaarts ging (hoe meer ik blowde hoe verder het zakte natuurlijk). en waarom ging ik weer blowen? puur omdat mijn ex me niet tevreden kon houden; ze zat altijd te zeiken, verraste me nooit eens, kocht nooit eens iets leuk en god forbid dat ze me aanraakte *koude rilling over de rug*. kortom; TS is zelf tering saai en weet haar vriend niet te behagen!!
Snap ik, zit ook wat in.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Swiffer het volgende:
Of jij bent niet mans genoeg je eigen verantwoordelijkheid te nemen en met haar te breken als ze je depri maakt..
zij wekte bij mij de illusie te willen werken aan de dingen die me dwars zaten aan haar. wil jij me nou vertellen dat jij iets op gaat geven wat in principe goed is en alleen maar beter lijkt te worden?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Swiffer het volgende:
Of jij bent niet mans genoeg je eigen verantwoordelijkheid te nemen en met haar te breken als ze je depri maakt..
@ TS, kap ermee, zoek iemand die evenveel 'terug geeft' in een relatie.
Je kut voelen omdat de relatie minder is geworden is een ding, maar vluchten in je blowgedrag of wellicht nog erger drinken is wel heel onvolwassen hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef ramakandra het volgende:
[..]
dit dus, ik was zelf ook veel gaan blowen toen mijn laatste relatie berg afwaarts ging (hoe meer ik blowde hoe verder het zakte natuurlijk). en waarom ging ik weer blowen? puur omdat mijn ex me niet tevreden kon houden; ze zat altijd te zeiken, verraste me nooit eens, kocht nooit eens iets leuk en god forbid dat ze me aanraakte *koude rilling over de rug*. kortom; TS is zelf tering saai en weet haar vriend niet te behagen!!
een beetje schijnheilig lopen preken is wel heel erg volwassen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kut voelen omdat de relatie minder is geworden is een ding, maar vluchten in je blowgedrag of wellicht nog erger drinken is wel heel onvolwassen hoor.
Snap ik, maar ik reageerde er toch ff op, ook al was het niet aan mij gerichtquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Swiffer het volgende:
Sorry mijn eerste reactie was @Ramandinges, ik had niet gezien dat er een post tussenzat. TS is een vrouw
Heeft geen zak met volwassenheid van doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kut voelen omdat de relatie minder is geworden is een ding, maar vluchten in je blowgedrag of wellicht nog erger drinken is wel heel onvolwassen hoor.
Goh je kunt nu anders aardig hoog van de toren blazen. Autist nog wel, fijn dat je me kent.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:46 schreef ramakandra het volgende:
[..]
zij wekte bij mij de illusie te willen werken aan de dingen die me dwars zaten aan haar. wil jij me nou vertellen dat jij iets op gaat geven wat in principe goed is en alleen maar beter lijkt te worden?
opbokken nou autist
PS ze woonde vlakbij het centrum terwijl ik zelf in een dorp vast zit, dat was ook wel een reden om het zo lang mogelijk te rekken. en liefde maakt doof, blind en gevoelloos.
ik deed weken m'n best om de relatie op goede rails te krijgenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Goh je kunt nu anders aardig hoog van de toren blazen. Autist nog wel, fijn dat je me kent.
Je zit met tween in een relatie, en hebt er dus allebei verantwoordelijk voor. Je kunt niet alles op je ex afschuiven, net zo min als TS dat kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |