Dat dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fout.
Het ligt aan het feit dat die vent een luie donder is, heeft helemaal niets met blowen te maken.
En dit:quote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef H6-4ever het volgende:
Ik blow niet, heb een full time baan en kan koken en huishouden doen. Mijn financiën zijn op orde en zou mijn vriendin nooit onverzekerd laten rond rijden....en ben ook nog eens gezellig, en meer mannen zoals mij....snap je probleem niet, of je bent helemaal in love tja dan is het logisch dat je bij hem blijft.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef loop het volgende:
Ik wilde eigenlijk posten dat TS regels moet opleggen zoals schoonmaken en een limiet stellen aan hoeveel er geblowd mag worden (bv. alleen 's avonds na 20:00, in het weekend). Maar dan krijg je zo'n kromme relatie waar de één volwassen is en de ander niet, dan wordt TS zo'n moederfiguur voor d'r blowende vriendje, lijkt me niet geschikt als je dan kinderen hebt terwijl de vader ook nog kinderlijk is waardoor alle last op 'de moeder' valt. Dumpen dus.
Dus jij faciliteert hem in zijn luiheid en je gaat hier lopen klagen?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef JX het volgende:
Ja hoor, tis weer zover. Bijna een jaartje relatie en ik (28) ben het alweer zat
Hij leek zo leuk en lief en betrouwbaar in het begin en na een half jaartje trok hij bij mij in. Leuk en lief is hij nog steeds. Maar ondertussen is hij veranderd van iemand die af en toe een sigaretje opsteekt, naar een regelrechte luie stoner. En dat betekent dat ik nu ook voortdurend zijn stoner vrienden over de vloer heb en mijn huis (waarvoor ik de rekeningen betaal) continue naar wiet stinkt. Party bij mij thuis? Leuk! En op zich heb ik helemaal geen probleem met drugs; doe wat je leuk vindtMaar ik hoef er geen relatie mee en een party waar iedereen compleet stoned elkaar zonder een woord zit aan te staren zijn gewoon loeisaai
![]()
Nog een paar voorbeelden...
Hij maakt continu valse beloftes, vooral m.b.t. geld. Zo heb ik meer dan twee maanden lang letterlijk niets extra uit kunnen geven omdat een zware energierekening op de deurmat viel. Meneer zou helpen, maar ondertussen blijft hij wel elke week CD's en kleding kopen, inclusief een dure boxset van 50 euro en uiteraard bleef hij zo'n 20-40 euro per week aan wiet besteden. Ter vergelijking: ikzelf heb 5 maanden lang geen nieuwe kleding gekocht en heb zelfs een maandje onverzekerd rondgereden omdat ik het simpelweg niet kon betalen. Ik heb hem hier uiteraard regelmatig aan herinnerd maar hij weet zich er altijd uit te lullen..
Ik werk fulltime. Meneer werkte in het begin ook fulltime, maar is nu zijn baan aan het verpesten door regelmatig een dag thuis te blijven als hij daar zin in heeft.En dat terwijl hij gedurende de winter al 3 maanden thuis heeft gezeten omdat het werk stil lag. Een tijdelijke baan zoeken? waarom zou je als je vriendin de rekeningen toch wel betaald. En als ik dan thuiskom ligt hij op de bank/in bed te slapen terwijl de keuken volstaat met vieze vaat met zijn kruimels/etensresten in alle hoeken en gaten. Lekker, dat mag ik dan weer gaan opruimen want meneer ziet niet wat er schoongemaakt moet worden (maar dit is geloof ik een standaard mannenkwaal
)
Verder praat hij al sinds onze ontmoeting over het halen van zijn rijbewijs, wat erg nodig is voor zijn werk, maar gaf onlangs toe dat hij daar nog steeds niet aan begonnen is omdat hij bang is voor het verkeer (hij is 27....)![]()
![]()
Kortom, loser! Hij is gewoon niet meer de persoon op wie ik verliefd werd en ik ben het zat om de enige verantwoordelijke te zijn. Ik begin ook ernstige overeenkomsten te zien tussen mij en zijn moeder![]()
Het probleem? Ik kan de knoop maar niet doorhakken want ondanks dat ik weet dat ik zo niet verder kan leven, geniet ik wel van zijn gezelschap en kan ik met hem lachen (zolang hij niet stoned is, want dan komt er geen woord uit). Maar ik zie ook dat hij nooit zal veranderen en dat ik daar doodongelukkig van ga worden als ik hiermee verder ga.
Iemand die mij ff op zijn Fok!s kan vertellen dat ik mijn vinger uit mijn neus moet halen en hem het huis uit moet schoppen?Andere meningen zijn ook welkom
Waarschijnlijk had TS die bevestiging nodig!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus jij faciliteert hem in zijn luiheid en je gaat hier lopen klagen?
I know, dat is dus mijn fout en dat realiseer ik me ook zeker. Helaas ben ik echter iemand die confrontatie (ruzie) liever uit de weg gaat en dat is een karaktertrek die kennelijk moeilijk af te leren isquote:Op woensdag 6 april 2011 18:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus jij faciliteert hem in zijn luiheid en je gaat hier lopen klagen?
Je laat wel te makkelijk over je heen lopen. Wat als die broer nu niet vertrekt en er over een paar maanden nog steeds is?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef JX het volgende:
[..]
I know, dat is dus mijn fout en dat realiseer ik me ook zeker. Helaas ben ik echter iemand die confrontatie (ruzie) liever uit de weg gaat en dat is een karaktertrek die kennelijk moeilijk af te leren isIk heb wel geprobeerd om er met hem over te praten maar hij lult zich overal heel gemakkelijk uit.
Ik kan hem vandaag nog niet de deur uitzetten omdat zijn werkloze junkie broer een paar dagen bij ons logeert. Ook weer zoiets..Hij kwam zaterdag ineens met zijn broer thuis zonder van tevoren even te vragen of hij wel mocht blijven logeren. Ik kon toen ook geen nee zeggen want die broer woont anderhalf uur van ons vandaan en op dat moment reed het openbaar vervoer al niet meer. Hij zou twee nachtjes blijven maar hij is er nog steeds, ondanks dat ik elke dag vraag wanneer hij nou naar huis gaat en al heb aangegeven dat ik weiger voor zijn eten/drinken te betalen. Waar hij het van gaat betalen weet ik niet want kennelijk is zijn geld alweer op deze week en broertje wacht op zijn uitkering
![]()
Maar goed, zolang die broer hier in huis is ga ik geen ruzie lopen schoppen, want dan is het 2 tegen 1... Zal het nog even moeten uitzitten totdat broer weg is en we een degelijk gesprek onder vier ogen kunnen houden..
Ja ik weet het, ik ben een zwakkeling
Dat is precies wat ik mezelf gerealiseerd heb in de afgelopen weken; dat ik hier geen toekomst meer in zie. Verder geloof ik niet dat mensen zo drastisch kunnen veranderen, dus eigenlijk is het practisch al voorbij, ik moet het hem alleen nog melden. De politie bellen en hem eruit zetten gaat een beetje ver. Ik geef wel om hem, ben niet voor niets ooit verliefd op hem geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef LXIV het volgende:
Je verhaal is heel duidelijk. Je motivatie om er niks aan te doen niet.
Laten we even verder kijken dan de dag van vandaag en morgen. Zie jij jezelf een toekomst opbouwen met zo'n slapjanus? Nu is het al niks, maar kun je jezelf voorstellen dat je over 10 jaar met je huidige vriend zit met eventuele kinderen?
In iedere relatie is het geven en nemen. Dat een man gewoon anders in elkaar steekt dan een vrouw is iets waar je mee moet leven, wat dat betreft ben je heel realistisch. Maar een man heeft ook wat verplichtingen, waaraan jouw vriend totaal niet voldoet.
Ik zou hem hooguit nog één kans geven: kappen met blowen, je normaal gedragen, geld verdienen, en als hem dit niet lukt wordt het nooit wat. Verspil je tijd dan niet aan hem, maak het uit en zoek een ander.
Ik zou het ook gewoon heel rustig aanpakken. Eerst met hem praten en hem uitleggen dat je iets wil maken van je leven en dat je dit niet mogelijk acht met een vriend die zich zo gedraagt aan je zijde. Hem ook zijn weerwoord laten doen en eventueel de kans geven om zich te beteren. Al is de kans op succes klein, als je er nooit iets serieus van gezegd hebt heeft hij daar wel recht op. Wie weet, komt het dan toch goed. En anders er een einde aan maken. (De relatie danquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef JX het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik mezelf gerealiseerd heb in de afgelopen weken; dat ik hier geen toekomst meer in zie. Verder geloof ik niet dat mensen zo drastisch kunnen veranderen, dus eigenlijk is het practisch al voorbij, ik moet het hem alleen nog melden. De politie bellen en hem eruit zetten gaat een beetje ver. Ik geef wel om hem, ben niet voor niets ooit verliefd op hem geweest
Vragen gaat niet helpen hoor, dan komt er elke keer nog een nachtje bij. Je moet zelf je grenzen ook aan leren geven.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef JX het volgende:
ondanks dat ik elke dag vraag wanneer hij nou naar huis gaat en al heb aangegeven dat ik weiger voor zijn eten/drinken te betalen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:01 schreef Mishu het volgende:
Je wordt gewoon gebruikt momenteel. Ze parasiteren op je als venijnige insecten die een gastvrouw zoeken.
quote:Relatie Geen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |