Ja, daarmee kan je windows naast mac draaien (toch?). Ik zou het fijn hebben gevonden als applicaties cross-os, dwz platformonafhankelijk gebruikt konden worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef Peem het volgende:
Ehm? Met Parallels kun je Windows perfect draaien. Dat mensen Macs kopen omdat het zogenaamd 'hip' is, is niet de reden waarom de meesten het gebruiken. Het besturingssysteem is gewoon vele malen stabieler, veiliger en werkt dus lekkerder.
Volgens mij heeft volgeltjesdans ook niet echt de tijd genomen om een Mac uitvoerig te testen
Oh, en ik ben best tevreden met mijn windows, als gamepc :p
En waarom moet dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef ComputerZnorr het volgende:
Dus dan blijkt dat ik toch een nieuwe windows schijf met win7 erop moet kopen... dat gaat me 115 euro kosten. Koet.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef ComputerZnorr het volgende:
Dus dan blijkt dat ik toch een nieuwe windows schijf met win7 erop moet kopen... dat gaat me 115 euro kosten. Koet.
Misschien omdat die dingen niet aan bomen groeien wellicht?quote:
Wat een onzin. Je kunt geen programma's voor Windows draaien in Mac OS X om dezelfde reden dat je geen games voor de Wii kan spelen op je Playstation en geen apps voor Symbian kan draaien op je Android telefoon.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het punt van de TS is wel valide. Als Apple nou ervoor had gezord dat ze op zijn minst windows programma's konden emuleren (zelfs linux kan dat), maar niks daarvan.
Hij zegt dat 'ie al een Windows installatie CD heeft, waarom zou 'ie die niet kunnen gebruiken voor Bootcamp of een VM?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien omdat die dingen niet aan bomen groeien wellicht?
Dat is XP lees ik eruit dan... Maar dat werkt ook gewoon.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'ie al een Windows installatie CD heeft, waarom zou 'ie die niet kunnen gebruiken voor Bootcamp of een VM?
Werkt inderdaad ook gewoon. Heb nu een legale Vista ook er op staan, kan me alleen niet herinneren wanneer ik die voor het laatst heb opgestart. Vorig jaar ergens alleen voor updatenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is XP lees ik eruit dan... Maar dat werkt ook gewoon.
Maar als ome Linus het kan, waarom kan ome Steve het dan niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt geen programma's voor Windows draaien in Mac OS X om dezelfde reden dat je geen games voor de Wii kan spelen op je Playstation en geen apps voor Symbian kan draaien op je Android telefoon.
Linux kan geen Windows programma's draaien. Wel bestaan er projecten als Wine waarin een poging wordt gedaan om programma's voor Windows in Unix-achtige omgevingen te draaien. Dat is verder geen onderdeel van Linux en werkt bovendien op een heleboel Unices.
Komt inderdaad een beetje vreemd over als je bedenkt dat hij in de OP wel spreekt alsof hij over die cd's beschikt, maar later vraagt of hij een nieuwe moet aanschaffen. Dat laatste is de reden waarom ik reageerde. Misschien wil TS wel gewoon zijn licenties in orde hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'ie al een Windows installatie CD heeft, waarom zou 'ie die niet kunnen gebruiken voor Bootcamp of een VM?
Waar hèb je het over?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar als ome Linus het kan, waarom kan ome Steve het dan niet?
Wine en Crossover werken gewoon prima op OS X. Alleen gaat dat wel ten koste van de prestatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het punt van de TS is wel valide. Als Apple nou ervoor had gezord dat ze op zijn minst windows programma's konden emuleren (zelfs linux kan dat), maar niks daarvan. Dan moet je als Apple ook niet janken over gemiste kansen en je bizar klein aandeel op de computermarkt.
Dit was dus eens een keer geen topic over de strijd tussen windows en OS X, maar een normaal topic waarin meerdere mensen ageren tegen de volslagen onzin van één bijzonder onkundig iemand die volslagen onzin post en dat nog gaat verdedigen ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Sjowhan het volgende:
Hopla. Dat heen en weer gezeik moet maar eens over zijn.
TS is (volgens) mij al beantwoord (zie eerste post), maar dat wachten we dus nog even af. Wellicht dat hij andere vragen nog heeft
Haal je de trollposts hierboven van die anti-Apple extremist ook nog ff weg, of zijn die OK?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Sjowhan het volgende:
Hopla. Dat heen en weer gezeik moet maar eens over zijn.
TS is (volgens) mij al beantwoord (zie eerste post), maar dat wachten we dus nog even af. Wellicht dat hij andere vragen nog heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |