Het maakt blijkbaar niet uit wat voor advies je hier geeft want het feit dat je toevallig achter een toetsenbord zit maakt alles ongeldig.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef shadow117 het volgende:
Naast de AED ook maar blusdekens neerhangen
Ik ook, maar volgens Auti helpt dat niks, en hij zou er verstand van hebben, kan niks vinden op wiki over vuur uitpiesen...quote:
Klopt, ik heb ook al gezocht.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Denettemeneer het volgende:
[..] kan niks vinden op wiki over vuur uitpiesen...
De adviezen zijn heel goed, alleen pakt de praktijk soms anders uitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Het maakt blijkbaar niet uit wat voor advies je hier geeft want het feit dat je toevallig achter een toetsenbord zit maakt alles ongeldig.En je wordt geaccuseerd van toetsenbord held.
Blijkbaar moeten we online fora afschaffen en alleen conversaties voeren met mensen direct naast ons, anders is onze advies niet goed
Zoals ik als schreef vind ik het ook vreemd dat niemand enige drankjes bij zich had. Ook geen cafes op het dam? Ik zelf draag altijd een flesje water mee, tegen uitdroging bedoeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens Auti helpt dat niks, en hij zou er verstand van hebben, kan niks vinden op wiki over vuur uitpiesen...
Het advies van een brandblusser zoeken in dit geval pakt nooit mis uit bij een brandgeval.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
De adviezen zijn heel goed, alleen pakt de praktijk soms anders uit.
Ach,achteraf adviezen hebben de omstanders niet zoveel aan, alsook de arme man die in woede onstak.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Het maakt blijkbaar niet uit wat voor advies je hier geeft want het feit dat je toevallig achter een toetsenbord zit maakt alles ongeldig.En je wordt geaccuseerd van toetsenbord held.
Blijkbaar moeten we online fora afschaffen en alleen conversaties voeren met mensen direct naast ons, anders is onze advies niet goed
Alsof mensen weten of die man toerekeningsvatbaar was op dat moment.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook niet of je überhaupt wel in moet grijpen in zo'n situatie. Gun die man z'n laatste wens (verbranden) en niet een miserabel leven in een verbrand lichaam. Of zoals Kurt aan het eind van z'n zelfmoordbrief schreef it's better to burn out than to fade away.
Ik weet niet wat de afstand is tussen het monument en het dichtsbijzijnde café, zodra je om een brandblusser heb gevraagt heeft meneer al 3e graads brandwonden. En dan moet je nog terug rennen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Zoals ik als schreef vind ik het ook vreemd dat niemand enig drankjes bij zich had. Ook geen cafes op het dam? Ik zelf draag altijd een flesje water mee, tegen uitdroging bedoeld.
Mensen noemen die dader/slachtoffer (weet niet meer wat ik hem moet noemen) een malloot maar volgens mij was hij heel erg slim. Want hij voerde juist en precies uit dat wat hij wilde, itt die omstanders.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook niet of je überhaupt wel in moet grijpen in zo'n situatie. Gun die man z'n laatste wens (verbranden) en niet een miserabel leven in een verbrand lichaam. Of zoals Kurt aan het eind van z'n zelfmoordbrief schreef it's better to burn out than to fade away.
Maar in noodsituaties doen mensen eerst en denken daarna pas na.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Het advies van een brandblusser zoeken in dit geval pakt nooit mis uit bij een brandgeval.
Maar daar heb ik het over juist. Waarom de omstanders niet elkaar van advies konden voorzien. En de een die een beetje verstand van zaken heeft de andere vertellen dat ze moeten verstikken en niet meppen. Op zijn minst.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef shadow117 het volgende:
[..]
Ach,achteraf adviezen hebben de omstanders niet zoveel aan, alsook de arme man die in woede onstak.
Maargoed herhaling dient in de toekomst voorkomen te worden, dus advies is welkom !
Postbus 51quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar daar heb ik het over juist. Waarom de omstanders niet elkaar van advies konden voorzien. En de een die een beetje verstand van zaken heeft de andere vertellen dat ze moeten verstikken en niet meppen. Op zijn minst.
En dat ze dus niet alleen achteraf moeten doen/denken.
Ja, weet niet wat ik hiervan moet maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef shadow117 het volgende:
[..]
Postbus 51![]()
Nationale calamiteiten training op vrijdagavond
Pas op, nu wordt je geacuseerd van toetsenbord held. Omdat je achter een toetsenbord zit.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Pinterman het volgende:
Eerlijk gezegd schaam ik me gewoon voor mensen, als ik dit zo zie. Zowel het achterlijke, te debiel voor woorden zijnde gezwaai met die jassen, en het feit dat er gewoon mensen zitten te kijken, of rustig langslopen.
Een brandende persoon met je jas gaan slaan. Dan ben je echt, echt heel ongeschikt als mens. Autistisch gewoon. Geen enkel idee hoe ze met een vreemde situatie moeten omgaan. Dat zie je helaas steeds vaker.
Niet iedereen is zo bijdehand natuurlijk, de beste stuurlui staan altijd aan wal. Geef mensen educatie over noodsituaties, das een beter alternatief dan dit soort gestuntel.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Pinterman het volgende:
Eerlijk gezegd schaam ik me gewoon voor mensen, als ik dit zo zie. Zowel het achterlijke, te debiel voor woorden zijnde gezwaai met die jassen, en het feit dat er gewoon mensen zitten te kijken, of rustig langslopen.
Een brandende persoon met je jas gaan slaan. Dan ben je echt, echt heel ongeschikt als mens. Autistisch gewoon. Geen enkel idee hoe ze met een vreemde situatie moeten omgaan. Dat zie je helaas steeds vaker.
Een met een steekpartij staan ze gewoon toe te kijken al zijn de daders gevluchtquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Pinterman het volgende:
Elkaar van goede advies voorzien is nooit mis. Ook achteraf.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef shadow117 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo bijdehand natuurlijk, de beste stuurlui staan altijd aan wal. Geef mensen educatie over noodsituaties, das een beter alternatief dan dit soort gestuntel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |