Maar als het slachtoffer zou weten dat mensen het ook absoluut niet vinden kunnen, zou dat aan de andere kant ook weer positief kunnen werken. Dan weet je dat mensen je steunen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef Xa1pt het volgende:
Incest is ten alle tijd volstrekt immoreel, maar nu haalt de vader van het kind ineens de woede van heel Nederland op zijn hals en wil men hem ophangen aan de hoogste galg. Ik weet niet of je wel eens met slachtoffers van incest hebt gesproken, maar die zijn daar veelal niet bij gebaat. Integendeel. Een zware straf zou alleen maar je eigen gevoel van genoegdoening dienen; die van het slachtoffer zie je over het hoofd.
dat zal allemaal best. ik zeg toch ook nergens dat zulke dingen niet voorkomen? ik zeg alleen iets over hoe 'men' in deze hele reeks over die 12 jarige 'men' constant een oordeel klaar heeft. over fucking alles. en dat oordeel dient verdedigd te worden want 'men' heeft een ***mening***quote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik had vroeger een buurmeisje dat nog op de basisschool zat en al sex had met een jochie dat niet eens zo oud was als zijzelf. Het komt echt wel voor hoor.
Ze gaven ook demonstraties want mijn kinderen hebben het mogen aanschouwen, zo kwam ik er dus achter.....
Dan weet je dat de mensen je steunen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar als het slachtoffer zou weten dat mensen het ook absoluut niet vinden kunnen, zou dat aan de andere kant ook weer positief kunnen werken. Dan weet je dat mensen je steunen.
Maar goed. Hopen dat dat meisje goede ondersteuning krijgt en die vader een hoge straf.
Het slachtoffer is nog altijd loyaler toe naar iemand met wie het een bloedband heeft, dan naar een groep woedende burgers die zich in alle onwetendheid wel even over het kind willen ontfermen vanuit een nogal egocentrisch motief.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar als het slachtoffer zou weten dat mensen het ook absoluut niet vinden kunnen, zou dat aan de andere kant ook weer positief kunnen werken. Dan weet je dat mensen je steunen.
Een egocentrisch motief?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het slachtoffer is nog altijd loyaler toe naar iemand met wie het een bloedband heeft, dan naar een groep woedende burgers die zich in alle onwetendheid wel even over het kind willen ontfermen vanuit een nogal egocentrisch motief.
Boos zijn betekent nog niet dat je je niet in hoeft te houden. Of ga jij altijd meteen schoppen en slaan en vernielingen aanbrengen ipv tot tien te tellen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een egocentrisch motief?
Boos zijn omdat een vader z'n eigen dochter van 12 heeft bezwangerd vind ik niet egocentrisch.
Het is juist een goed teken dat mensen zo boos zijn. Het is in ieder geval beter dan dat het niemand wat kan schelen.
Ja dat is ídd een ander verhaal. Je kunt niet oordelen over wat je niet weet. Wat mij betreft : ik heb meer wat met feiten.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef simmu het volgende:
[..]
dat zal allemaal best. ik zeg toch ook nergens dat zulke dingen niet voorkomen? ik zeg alleen iets over hoe 'men' in deze hele reeks over die 12 jarige 'men' constant een oordeel klaar heeft. over fucking alles. en dat oordeel dient verdedigd te worden want 'men' heeft een ***mening***
Waar het om gaat is dat je allerlei waardeoordelen en meningen oplegt aan het slachtoffer. De enigen die gebaat zijn bij een heksenjacht zijn de omstanders zelf. Het betreffende meisje help je door zo'n hype alleen maar verder naar de tering.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een egocentrisch motief?
Boos zijn omdat een vader z'n eigen dochter van 12 heeft bezwangerd vind ik niet egocentrisch.
Absoluut, maar men zou er beter aan doen eerst eens te luisteren naar het slachtoffer, in plaats van naar de eigen waardeoordelen die de plank nogal misslaan.quote:Het is juist een goed teken dat mensen zo boos zijn. Het is in ieder geval beter dan dat het niemand wat kan schelen.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik ben juist blij dat mensen niet onverschillig zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Boos zijn betekent nog niet dat je je niet in hoeft te houden. Of ga jij altijd meteen schoppen en slaan en vernielingen aanbrengen ipv tot tien te tellen?
En als je je dus uit door de boel te slopen leef je alleen mee, en anders 'kan het je niet schelen'?
Ja, tot je de verkeerde tegenkomt die jou helemaal lens beukt.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik ben juist blij dat mensen niet onverschillig zijn.
Ramen ingooien is misschien niet het juiste om te doen, maar goed, incest ook niet.
En ik ga inderdaad snel slaan. Maar dat komt omdat ik jarenlang niks terug heb gedaan tegen gemene mensen en treiterkoppen en daar ben ik nu, op m'n 20e, wel klaar mee.
Mensen moeten niks bij mij proberen, want dan krijgen ze een stomp in hun gezicht.
Iemand die 20 is, is geen tiener.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, tot je de verkeerde tegenkomt die jou helemaal lens beukt.
Jee, waar gaat dit over zeg. Puber& tienertalk is verderop.
Mensen die slaan zijn triest.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iemand die 20 is, is geen tiener.
En ik ben echt niet iemand die zonder reden gaat slaan ... dan moet je echt een flink aantal gemene opmerkingen maken. Mensen die gaan slaan zonder reden zijn triest.
Mensen die onnodig gemeen doen ook.quote:
Maar ja, het gaat nu over de Groningse tienermoeder van 12 en de vernielingen die aangericht zijn in haar ouderlijk huis.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mensen die onnodig gemeen doen ook.
Dat heb ik jarenlang gewoon gepikt, en daar ben ik nu klaar mee.
Tering wat ben jij een tokkiequote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ramen ingooien is misschien niet het juiste om te doen, maar goed, incest ook niet.
En ik ga inderdaad snel slaan. Maar dat komt omdat ik jarenlang niks terug heb gedaan tegen gemene mensen en treiterkoppen en daar ben ik nu, op m'n 20e, wel klaar mee.
Mensen moeten niks bij mij proberen, want dan krijgen ze een stomp in hun gezicht.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:De vader van het 12-jarige meisje dat deze week onverwacht beviel van een kind, heeft een bekentenis afgelegd over seksueel misbruik.
Dat heeft het Openbaar Ministerie in Groningen donderdag laten weten. De man blijft nog zeker twee weken vastzitten.
De basisschoolleerlinge uit de Groningse wijk Beijum beviel dinsdag 22 maart tijdens een excursie van haar school van een dochter. Ze zei dat ze niet wist dat ze zwanger was.
Dinsdag werd bekend dat de vader van het 12-jarige meisje zo goed als zeker ook de vader van de baby is. Dat bleek uit DNA-onderzoek.
Triest figuur.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die krijgt levenslang TBS en dan komt ie er verdomme nog netjes mee weg ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)bekent-misbruik.html
[..]
Optimist, een jaartje ofzo en als hij vrij komt krijgt hij de voogdij over de beide kinderen omdat het de familieband toch wel errug zwaar weegt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Die krijgt levenslang TBS en dan komt ie er verdomme nog netjes mee weg ook!
Eindelijk iemand die iets verstandigs post in deze botte topicreeks.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef simmu het volgende:
jaja, blabla.
eerst heeft iedereen er de bek van vol dat een 12 jarige een kind baart. gelul over dat kinderen nu eenmaal ook aan seks denken, gelul over buurjongetjes en jonge sletjes. moest allemaal kunnen. nu dan gelul over dat volkswoede normaal zou zijn.
hypocriet gelul hier![]()
verbeter de wereld en begin bij jezelf. een goede start is eerst een nadenken voordat je internet volkalkt met je eigen kostbare doch stompzinnige ***mening***
Dat denk ik niet hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Optimist, een jaartje ofzo en als hij vrij komt krijgt hij de voogdij over de beide kinderen omdat het de familieband toch wel errug zwaar weegt.![]()
Leer mij de idioten hier kennen.....
Beijum is nou niet bepaald een goed voorbeeld voor de rest van Groningenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Primitieve lui daar in groningen
Laat dat alsjeblieft voorop staan zegquote:Op donderdag 7 april 2011 17:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Beijum is nou niet bepaald een goed voorbeeld voor de rest van Groningen
Ja idd.. allemaal kinderneukers daar! Laten we er vanavond nog met zijn allen heen gaan om het hele gehucht plat te brandenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft voorop staan zeg
Het is alles, het meisje is 12.. beweerde niet te weten dat ze zwanger was. Is dat wel zo? Wat moet er allemaal in dat koppie omgaan, en het is al absurd en debiel maar nu heb je ook nog eens landelijke bekendheid, shocking, alles.. kan je van zo'n kind gaan houden? Wat te doen..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef ondeugend het volgende:
The horror, het kind van je vader ter wereld brengen.
Als je nou eeeeeeeeeeven wat verder terugleest wat ik nou precies beaam en dan nog eens heel hard je radertjes laat ratelen dan begrijp je misschien waar ik op doel.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja idd.. allemaal kinderneukers daar! Laten we er vanavond nog met zijn allen heen gaan om het hele gehucht plat te branden![]()
Alsof de omgeving verantwoordelijk is voor een zieke geest, echt heh..![]()
Als deze man nou heel mooi groot luxe afgelegen en vrij wonend in weelde had geleefd, dan had hij zich vast nooit aan zijn dochters vergrepen
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en het negatieve in mijn post was niet naar jou gericht.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:34 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Als je nou eeeeeeeeeeven wat verder terugleest wat ik nou precies beaam en dan nog eens heel hard je radertjes laat ratelen dan begrijp je misschien waar ik op doel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |