abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 08:57:30 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95156274
In de eerste twee bronnen die je aanhaalt lees ik in ieder geval niet dat gewoon gebruik van dit soort pannen ontraden wordt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95156442
Ik vind de ikea 365 serie erg ideaal!
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2011 @ 09:14:14 #28
240917 Mula
pi_95156593
Voor normale pannen vind ik de Ikea 365+-serie erg fijn. Alleen niet voor koekenpannen. Bij mij liet de anti-aanbaklaag erg snel los rond het handvat.

Ik heb allerlei pannen geprobeerd en kom uiteindelijk altijd weer uit op Tefal. Ik kan eieren bakken zonder olie/vet eronder en ze gaan bij normaal gebruik erg lang mee.
pi_95159374
het hele telfon verhaal is mij bekend, maar ik hecht hier niet zo veel waarde aan.
ik werk in de staalbouw en naast een chemie concern. er komen dus wel genoeg ongewenste stoffen mijn lichaam binnen.
ga die discussie dus aub ergens anders voeren.

ik wil gewoon een beetje kokerellen in een fijne pan
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_95230108
quote:
Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef PICHT het volgende:
Nooit teflon vanwege de anti-aanbakmeuk, vieze giftige drek. Niet gezond voor jezelf, kinderen en huisdieren. Neem 'n scanpan.
Je weet wat die denen in hun pannen smeren? Volgens mij niet, want 't is een doodordinaire ptfebasis. Scanpan is vreselijk overpriced. Voor dat geld kan je een paar prima rvs pannenkrijgen.

@ TS wil je budget koop wat plaatstalen pannen van De Buyer bijvoorbeeld (das de bekendste). En leer ermee koken. Die dingen kosten geen drol en gaan je leven lang mee. Vindt je het onderhoud van plaatstaal te moeilijk, dan moet je dieper in de buidel tasten en gewoon goed meerlaags rvs kopen of ge-emailleerd gietijzer (Le Creuset bijvoorbeeld) idd 100 of meer per pan, hoef je ook nooit meer te vervangen.

Oh en de rechte sauteuse (hapjespan) uit de 365 serie van ikea, die zonder anti-aanbakspul. Das voo 20 of 30 euro een prima dingetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')