quote:Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef Driepink het volgende:
Is er iemand bekend met het medicijn Naproxen ? Ik kan geen enkel subfora vinden over medicijnen plus dat er in ONZ vast nog wel iemand zit die normaal kan reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
jij bent echt origineel met je grapjes.. helemaal zelf verzonnen?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, mijn stratenmaker gebruikt het voor zijn aids.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef Frummpie het volgende:
Ik heb je vraag beantwoord
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem ze allemaal in?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:24 schreef Driepink het volgende:
Maar niemand weet dus of het een beetje goed is?? Want ik voel nog steeds pijn in m'n kaak en ik heb hier nog 10 van die pillen liggen
En wat is jouw vraag over Naproxen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef Driepink het volgende:
Is er iemand bekend met het medicijn Naproxen ? Ik kan geen enkel subfora vinden over medicijnen plus dat er in ONZ vast nog wel iemand zit die normaal kan reageren
Begrijpend lezenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef internal het volgende:
[..]
En wat is jouw vraag over Naproxen dan?
Ohquote:Op woensdag 6 april 2011 13:18 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen![]()
Hij vraagt of we er bekend mee zijn. Meer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |