abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95109035
Ik heb al sinds vorige week woensdag keelpijn, wat op vrijdag overging naar een heftige verkoudheid.
Nou heb ik ook nog een een neuspoliep aan 1 kant (die er binnenkort uitgaat) en dus zit deze al sneller vast.
Vandaag zit alles nog steeds lekker vast en de otrivin werkt ook amper (hooguit voor 1 neusgat).
Hoe lang gaat dit nog duren?? Ik moet morgen presteren op t veld en in bed ;(
Hi, this is Mike Mareen
pi_95109086
koop neusspray
  woensdag 6 april 2011 @ 09:52:37 #3
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95109096
hoelang: ik denk tot je dood bent
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_95109281
Neusspray (otrivin) gebruik ik nu al zo'n 5 dagen, maar dat wil ik ook weer niet te lang gebruiken met het oog op neus-irritaties.
Hoe lang heben jullie er gemiddeld last van? Vooral slapen is een ramp (het komt ook grotendeels door die rotpoliep die de boel tegnhoudt)
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 6 april 2011 @ 10:01:36 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95109389
Ik ga meestal uit van een week. Meestal is de verkoudheid zelf nog wel te doen, maar het slechte slapen breekt snel op, inderdaad.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95109518
Tja, normaal gesproken werkte de otrivin als een tierelier. Maar sinds ik weet dat er aan 1 kan een poliep zit is die kant zo vast als wat.
Ik heb denk ik wel een koutje opgelopen hoor (gelet op de keelpijn), maar ik hoop zo dat ik er morgen weer een beetje vanaf ben. Het breekt me echt op.
Ik ben gek op sporten, maar dat belemmert me nu echt.

Zout opsnuiven, kruidenthee drinken, ik heb ook neuspoliep spray van de kno arts gekregen, maar helaas....
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 6 april 2011 @ 10:17:17 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95109861
Paracetamol slikken? Kan je nog net wat oppeppen. Moet je wel een spiegel opbouwen, dus om de zoveel uur een dosis slikken.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:42:54 #8
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95115131
Menthol Neusspray van Otrivin, paracetamol en broomhexine om het slijm op te lossen? Heb je Nasonex gekregen van de KNO? Die heeft bij mij nog nooit gewerkt wel Fli (of e)xonase.
pi_95115140
Gewoon lekker rustig aan doen, veel slaap en eten helpt.
pi_95115153
gezond eten dan hé :P
pi_95119367
Ik heb menthol neusspray gehaald van otrivin en dat verlicht 1 neusgat.
Ik heb net ook even 4 km gerend en toen kon ik heerlijk vrij ademen na afloop. Wel 15 minuten :P

En ja, laat nou net de kant waar die poliep zit helemaal dichtzitten. Hopelijk slaap ik vannacht een stuk beter dan gister -O-
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 6 april 2011 @ 14:29:29 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95119515
Neusgaten zitten sowieso om en om een beetje dicht. Klinkt stom, maar het is zo. Kun jij nog beter hebben dat je poliepkant dicht zit. Als je goede neusgat dicht zit, ben je verder van huis.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:32:07 #13
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95119627
Misschien zit de poliep wel echt in de weg van de frisse lucht... Die mentholspray helpt hier wel maar mijn poliepen zijn inmiddels eruit gezogen/spoeld in het ziekenhuis een maandje terug. Mijn jongste ook en die is echt zo'n ander kind inmiddels qua lucht en ineens met haar mondje dicht kunnen eten zonder te stikken.
pi_95123770
4 uur na m'n otrivin menthol spray zit de boel weer eens vast. NU net weer even gesprayed en de polieploze kant schiet in 1 keer open; de ander blijft dichtzitten. En dat al een week lang :-(
Ik word er echt helemaal gek van.
Het is inderdaad ook wel zeker dat als die poliep eruit gehaald wordt dat ik dan weer een normale verkoudheids-cyclus heb (max 3x per jaar in mijn geval).

Iemand nog meer goede tips?
Menthol heb ik, paracetamol vanavond als ik thuisben... en wat kan ik nog meer doen?
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 6 april 2011 @ 16:12:04 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95123821
Je morgenochtend ziekmelden, je vriendin afbellen en uitzieken.
pi_95124150
Haha, tja, ik heb geen koorts ofzo. Misschien moet ik vanavond echt op tijd erin en morgen wat later beginnen ofzo. Ik wil me ook weer niet als een watje opstellen.
Hi, this is Mike Mareen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')