Je komt uit Eindhoven dus dat wil ie toch niet meerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Yay, colbert is gemaakt
Nou dus niet meer met Tomasso stoeien
Hij zei op facebook al "Ken je meerdere", maar ik vertelde hem maar even dat mijn meerdere natuurlijk nooit uit Rotterdam kan komenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven dus dat wil ie toch niet meer
Daar zitten best leuke tussenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Een homo aanrijden
ik moest glimlachen
Lalalala.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zei op facebook al "Ken je meerdere", maar ik vertelde hem maar even dat mijn meerdere natuurlijk nooit uit Rotterdam kan komen
na 3x lezen snapte ik hem pasquote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Een NSB'er met kliklaminaat is nooit grappig
Ga jij nou maar 40 hoog wonen zodat je van de grond af kan kijken of je tv nog aanstaatquote:
Jaloezie. Wat schattig. Ik zal dit wederom posten als ik in m'n zwembad zit op 41 hoogquote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jij nou maar 40 hoog wonen zodat je van de grond af kan kijken of je tv nog aanstaat
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk altijd een beetje mongolisch tijdens dagdromen, dus ik probeer te minderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |