Groupie!quote:
Mo heeft vanmiddag van Maik te horen gekregen dat hij tot 2 weken terug nog twijfelde tussen hem en Johanna (meisje waar hij wat mee had voordat hij het huis in kwam) .quote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom is Mo nu teleurgesteld? Ik heb fokking de streams niet kunnen zien tot 23 uur want voetbal en de live uitzending heb ik niet kunnen zien want werk.
DAY was jij dat? Knap hoor. Vind je het ook zo belachelijk dat Alex genomineerd is door de schuld van Laura?quote:
Ik hoop ook dat Geer er geen blijvende schade van overhoudt, maar Fen zegt ook dat het lijkt dat ie het nog steeds naar zijn zin heeft, dus zal wel goed komen!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
EN ik blijf erbij wat ik op twitter ook al zei: Gerard moet eruit (gehaald worden)![]()
Dit is echt geen spel meer. En ik pleit voor een standbeeld als hij de deur uitloopt zonder 24 uur..
Kreeg ze alweer wat?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef suzi1 het volgende:
en wat kreeg jo van karim dat hij meekreeg uit de kvdw?
nee ze is pissig omdat maik meer had met dat meisje wat thuis zat dan hij haar heeft doen geloven ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
huilt ze!??? Ik lig in bed heb geen streams hier nu
Maik is gewoon op een listige manier een breuk aan het forceren zodat hij eindelijk.. EINDELIJK weg kanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Mo heeft vanmiddag van Maik te horen gekregen dat hij tot 2 weken terug nog twijfelde tussen hem en Johanna (meisje waar hij wat mee had voordat hij het huis in kwam) .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |