hoi hoi!
Ik heb echt ff jullie hulp nodig! Ik weet niet echt waar ik moet beginnen en ook niet of het hier moet of bij school & studie, want het kan allebei wel...
nou goed, ik ben in september gestopt met mijn leven (op school) ik studeerde tot dan HBO-V en dat heb ik twee jaar gedaan. Het werk vond en vind ik prima, maar de opleiding zat ff niet lekker en ik voelde me kut bij het eerste college en ik ahd het gevoel, wat-doe-ik-hier... dus ik was gestopt. Daarna hadik meteen het plan om Farmacie te gaan doen, maar kwam er later achter dat ik toch echt wel heel graag met mensen wil werken en nu kwam ik er achter dat er iets als Danstherapie bestaat. en daar komt nu mijn vraag naar voren.
Om toegelaten te worden tot de opleidign meot ik een motivatiebrief schrijven, daar ben ik al mee begonnen maar ik stelde het uit en uit en uit en uit en uit en naja de rest kan je wel raden. Hij had eigenlijk vandaag op de bus moeten gaan. Er zijn meerder auditie data, maar als ik volgende week donderdag mee zou willen doen moet hij morgen binnen zijn. Zou je kunnen zeggen, ga " ff " lang bij de school, KAN maar dan moet ik van Groningen naar Heerlen (naast maastricht) en weer terug dus dat is goed overdenken waard. Ik heb de brief nog niet af en ik zit dus te twijfelen of ik hem nu af ga maken en morgen met de trein naar Heerlen ga en dan blij ga zijn dat ikvolgende week mee kan doen. Maar zit ook te twijfelen of ik dat wel wil en 9juni met de auditie mee ga doen en dus nog even de tijd heb om de brief te schrijven en mezelf voor te bereiden. Nadeel daarvan is dat ik dan pas weet of ik wordt toegelaten dus 14 april geeft gewoon meer zekerheid.
nu komt de rest van het hele euvel, ik zit te twijfelen of ik het wel kan, ik begin nu al met uitstellen en dat is iets wat ik ook veel gedaan heb bij HBO-V en ben bang dat i kdat straks weer ga doen (omdat ik het nu ook doe) ik weet verder ook niet of ik wel danstherapie wil gaan doen, opzich lijtk het me leuk maar " ben ik wel geschikt?" enzo komt dan weer naar boven. Ben bang om te falen denk ik. Ik weet sowieso niet echt meer wat ik nou wil en wat niet. Ergens vind ik het overdreven om perse een studie te gaan volgen en veel vrienden van mij vidnen dat het juist wel moet maar sinds ik gestopt ben keer ik daar steeds meer tegen. Wat het nu dus ook niet makkelijker maakt. En ik zit ook nog redelijk heel erg met mezelf in de knoop zo af en toe, met wat dipjes (geen dipjes maar DIPJES dipjes) dus tja.. makkelijk is het ff niet
sorry moest het gewoon echt ff kwijt, iemand tips ideeen wat het beste voor me is enzo?
groetjes!