abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95099373
hoi hoi!

Ik heb echt ff jullie hulp nodig! Ik weet niet echt waar ik moet beginnen en ook niet of het hier moet of bij school & studie, want het kan allebei wel...
nou goed, ik ben in september gestopt met mijn leven (op school) ik studeerde tot dan HBO-V en dat heb ik twee jaar gedaan. Het werk vond en vind ik prima, maar de opleiding zat ff niet lekker en ik voelde me kut bij het eerste college en ik ahd het gevoel, wat-doe-ik-hier... dus ik was gestopt. Daarna hadik meteen het plan om Farmacie te gaan doen, maar kwam er later achter dat ik toch echt wel heel graag met mensen wil werken en nu kwam ik er achter dat er iets als Danstherapie bestaat. en daar komt nu mijn vraag naar voren.
Om toegelaten te worden tot de opleidign meot ik een motivatiebrief schrijven, daar ben ik al mee begonnen maar ik stelde het uit en uit en uit en uit en uit en naja de rest kan je wel raden. Hij had eigenlijk vandaag op de bus moeten gaan. Er zijn meerder auditie data, maar als ik volgende week donderdag mee zou willen doen moet hij morgen binnen zijn. Zou je kunnen zeggen, ga " ff " lang bij de school, KAN maar dan moet ik van Groningen naar Heerlen (naast maastricht) en weer terug dus dat is goed overdenken waard. Ik heb de brief nog niet af en ik zit dus te twijfelen of ik hem nu af ga maken en morgen met de trein naar Heerlen ga en dan blij ga zijn dat ikvolgende week mee kan doen. Maar zit ook te twijfelen of ik dat wel wil en 9juni met de auditie mee ga doen en dus nog even de tijd heb om de brief te schrijven en mezelf voor te bereiden. Nadeel daarvan is dat ik dan pas weet of ik wordt toegelaten dus 14 april geeft gewoon meer zekerheid.
nu komt de rest van het hele euvel, ik zit te twijfelen of ik het wel kan, ik begin nu al met uitstellen en dat is iets wat ik ook veel gedaan heb bij HBO-V en ben bang dat i kdat straks weer ga doen (omdat ik het nu ook doe) ik weet verder ook niet of ik wel danstherapie wil gaan doen, opzich lijtk het me leuk maar " ben ik wel geschikt?" enzo komt dan weer naar boven. Ben bang om te falen denk ik. Ik weet sowieso niet echt meer wat ik nou wil en wat niet. Ergens vind ik het overdreven om perse een studie te gaan volgen en veel vrienden van mij vidnen dat het juist wel moet maar sinds ik gestopt ben keer ik daar steeds meer tegen. Wat het nu dus ook niet makkelijker maakt. En ik zit ook nog redelijk heel erg met mezelf in de knoop zo af en toe, met wat dipjes (geen dipjes maar DIPJES dipjes) dus tja.. makkelijk is het ff niet

sorry moest het gewoon echt ff kwijt, iemand tips ideeen wat het beste voor me is enzo? :P

groetjes!
pi_95099458
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef wild-r0se het volgende:
hoi hoi!

ik ben in september gestopt met mijn leven
Doe je goed.
pi_95099589
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef -tape- het volgende:

[..]

Doe je goed.
Lees de zin nog eens goed, dombo ;).
pi_95099623
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lees de zin nog eens goed, dombo ;).
dankje schat
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:49:31 #5
269692 Divje
brr brr patapim
pi_95100402
Ik zou eerst eens na gaan denken over wat je nou écht wil, want daar ben je zo te zien nog niet over uit. Ik denk dat je op dit moment té bewust bezig bent met het proberen te volgen van een opleiding, aangezien je er vantevoren al veel twijfels over hebt. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Als je 18 jaar of ouder bent zou ik aanraden naar de coffeeshop te gaan en even een lekkere joint aan te steken! ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_95100525
haha ik ben 20 :P Jointje is ff niet zo'n strak plan met mn keel van schuurpapier ;) Maar zou best chill wezen idd : )
ik weet dus ook niet wat ik moet doen, en heb 't idee dat ik meer voor het maatschappelijke plaatje (kenniseconomie en je moet een opleiding hebben enzo) een opleiding aan het uitzoeken ben dan omdat ik het zelf wil
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:56:05 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95100746
volgens mij heb je aan farmacie veel meer, maar dat is dus blijkbaar niet wat je wil?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:59:10 #8
269692 Divje
brr brr patapim
pi_95100913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef wild-r0se het volgende:
haha ik ben 20 :P Jointje is ff niet zo'n strak plan met mn keel van schuurpapier ;) Maar zou best chill wezen idd : )
ik weet dus ook niet wat ik moet doen, en heb 't idee dat ik meer voor het maatschappelijke plaatje (kenniseconomie en je moet een opleiding hebben enzo) een opleiding aan het uitzoeken ben dan omdat ik het zelf wil
Ahh, dan zou ik even een glaasje water drinken ;). Ik ben zelf mezelf tegen gekomen op school door niet te weten welke opleiding ik moest doen omdat ik altijd maar de gedachte had "Wat als dit niks voor me is." Ben ik tot nu toe in blijven hangen :') Kan ook leuk zijn! Maar met een diploma en eventueel werk lijkt het me toch beter leven ;) Ik zou als ik jou was gewoon even heel goed nadenken waar je algemene interesses liggen en dit mee te laten wegen in je keuze :)
pi_95100973
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef Re het volgende:
volgens mij heb je aan farmacie veel meer, maar dat is dus blijkbaar niet wat je wil?
Het gaat mij niet zozeer om waar ik het meeste mee verdien, ik moet er nog zo'n 25 jaar mee aan de slag en als ik dat met tegenzin doe ga ik de kutste kwart eeuw van mijn leven tegemoet. snapje? Ik denk dat ik met mensen wil werken, doordat er 1x een situatie was waar ik gewoon door te praten en te luisteren iemand hielp op dat moment.
Met danstherapie ken ik mezelf wel beter kennen en ga je ook aan de slag met jezelf enzo, en je leert hoe je dat weer moet toepassen op het werk dat je gaat doen.
pi_95101029
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef Divje het volgende:

[..]

Ahh, dan zou ik even een glaasje water drinken ;). Ik ben zelf mezelf tegen gekomen op school door niet te weten welke opleiding ik moest doen omdat ik altijd maar de gedachte had "Wat als dit niks voor me is." Ben ik tot nu toe in blijven hangen :') Kan ook leuk zijn! Maar met een diploma en eventueel werk lijkt het me toch beter leven ;) Ik zou als ik jou was gewoon even heel goed nadenken waar je algemene interesses liggen en dit mee te laten wegen in je keuze :)
haha :P ik heb een propedeuse van HBO-V en daarmee kan ik gewoon aan de slag in de zorg, op niveau 2 dat wel maar het is ook een soort kwalificatie :) (dat maakt het nog lastiger trouwens)
  woensdag 6 april 2011 @ 00:05:10 #11
269692 Divje
brr brr patapim
pi_95101230
Wat maakt het precies lastiger? Je keuze? :@
pi_95101304
alles?
nee denk meer de keuze: studie, geen studie, studie, geen studie, studie, geen studie
  woensdag 6 april 2011 @ 00:10:25 #13
269692 Divje
brr brr patapim
pi_95101491
Maar als ik het goed begrijp wil je dus óf nu gaan studeren, óf geen studie en gaan werken? (Is dat mogelijk met je kwalificatie?)

Of is er nog een derde optie van thuiszitten en geen studie/werk? ;)
pi_95101544
Ik zou niet morgen met de trein naar Heerlen gaan. Neem nog even rustig de tijd om over na te denken of je het uberhaupt wel wil. Als je uiteindelijk een definitieve keuze kunt maken dan wordt je motivatiebrief er ook beter van. Maar vanwege die dipjes vraag ik me af of het wel iets voor je is om dus zo ver weg op kamers te gaan. Het is een grote stap en afgaand op hoe je overkomt vraag ik me af of dat wel is wat je wilt.
pi_95101719
Ja dat mag! :D
ik voer derde optie uit en ik vind het redelijk scheit,, zit grootste tijd van de dag op facebook waar niet veel gebeurd en voer dus echt geen fuck uit wat dus echt kut is en saai enzo ;)

maar wat optie 4 is: veel werken en dan reizen O+

@
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Henk1056 het volgende:
Ik zou niet morgen met de trein naar Heerlen gaan. Neem nog even rustig de tijd om over na te denken of je het uberhaupt wel wil. Als je uiteindelijk een definitieve keuze kunt maken dan wordt je motivatiebrief er ook beter van. Maar vanwege die dipjes vraag ik me af of het wel iets voor je is om dus zo ver weg op kamers te gaan. Het is een grote stap en afgaand op hoe je overkomt vraag ik me af of dat wel is wat je wilt.
Nou... de afstand maakt me niet uit, heb 5 weken vrijwliggerswerk in Cambodja gedaan (vooraf kende ik niemand), 5 maanden stage gelopen in Oldenburg in het ziekenhuis, zit op kamers in "de stad" 8-) en ben afgelopen zomer een maand gaan reizen in Thailand (ook alleen) De afstand zal het hem niet doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door wild-r0se op 06-04-2011 00:28:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')