quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Die link staat gelukkig al een eeuwigheid in de OP
Heel eventjes want Lau kan dan lekker haar spelletje verder spelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Nobodies het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang Laura zich kut voelt als Alex weg is.
Maik denkt Kut is Kutquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura nu met Maik in bed?? Die wil echt met iedereen!!!
Ja dus dat Ik wil geen oordeel hebben over Dennis, ik ken hem niet. De manier is wat sneu, maar miss is daar een reden voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk hierom ook,dat Dennis niet per definitie fout is....hij heeft niet vrijwillig gekozen voor dit gedoe.
Dat hij dit aangrijpt om zich van Joan te ontdoen is mischien niet helemaal netjes,maar aan de andere kant was de relatie al niet stabiel,en dat wist Joan ook dondersgoed te verwoorden en vertellen in het huis.
Hoelang 2 dagen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een studiootje gehad en daar heeft hij het ook wel veel over...
Nee de manier waarop mama het brengt is chic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja dus dat Ik wil geen oordeel hebben over Dennis, ik ken hem niet. De manier is wat sneu, maar miss is daar een reden voor
Aflevering staat wel al 2 uur op Usenetquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hmm interesting Jo dus niet genomineerd
Ik ga maar weer is teruglezen! Helaas kan ik de daily nog niet terugkijken
Wie zegt dat het zo is gelopen? Mamajo.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja dus dat Ik wil geen oordeel hebben over Dennis, ik ken hem niet. De manier is wat sneu, maar miss is daar een reden voor
onzinquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef willem67 het volgende:
[..]
Nominatie is meer dan terecht, ook Geer kreeg zonder pardon een nominatie met de handboeien missie.
Dat Alex hiervan de dupe is heeft hij aan zijn eigen gedrag te danken, had hij maar niet zo achter Laura aan moeten lopen en zijn eigen spel moeten spelen.
Truste Chanelquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ffkes klaar met dit toneelstukje, trusten!!!
Buonanotte Canellekequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ffkes klaar met dit toneelstukje, trusten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |