SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Koepert op 26-04-2011 21:32:21 (TL erbij) ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
ja is al voorbij gekomen. maar, heerlijk nummer!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef mr.flame het volgende:
Is deze face melting track al voorbijgekomen?(is van hun nieuwe album
)
link: http://www.discogs.com/Kryptic-Minds-Cant-Sleep/release/2801806
Andere jaren was er ook veel Dubstep te beluisteren, vergeet Rusko nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Dubstep is inderdaad enorm vertegenwoordigd op pukkelpop, vergeet skream & benga niet
Andere jaren ook zoveel dubstep-artiesten op pukkelpop?
helaas? belgie is chill vooral vlaanderen daar zijn niet zoveel walenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef iRemco het volgende:
[..]
Andere jaren was er ook veel Dubstep te beluisteren, vergeet Rusko niet. Helaas is het in België, anders was ik misschien wel heen gegaan
Ik zeg ook niet dat het niet chill is, ik woon namelijk in het noorden van Nederland. Vindt het niet waard om zover te rijden :pquote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
helaas? belgie is chill vooral vlaanderen daar zijn niet zoveel walen
Klinkt inderdaad als een relaxt festivalquote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef iRemco het volgende:
[..]
Andere jaren was er ook veel Dubstep te beluisteren, vergeet Rusko niet. Helaas is het in België, anders was ik misschien wel heen gegaan
quote:
Dat vind ik dan weer een beetje tequote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef TripleP het volgende:
Vind deze wel tofffffffff en S-X heeft een pretty unique swagger
Naaa, niet echt toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dit is gewoon n pure dirty south beat
rrrrrricky raaaaaaoooooooooooooowwwwwwwwwwssssssssquote:
niet echt n boeiende track verder.. maar tenminste nog wel n beetje reggae dr inquote:
Muziek dient dan ook niet boeiend te zijn om het relaxt te vinden, het is immers voor de ontspanning. Deze track is gewoon relaxt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:39 schreef TripleP het volgende:
is ook niet boeiend maar wel lekker chilllll
nouja allebei is wel fijn!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Muziek dient dan ook niet boeiend te zijn om het relaxt te vinden, het is immers voor de ontspanning. Deze track is gewoon relaxt.
Nergens wordt gesteld dat deze elementen overbodig zijn, het is echter wel zo dat het niet van essentieel belang is om een track relaxt te vinden. Daarvoor komt er meer bij kijken. Anyway laat eens een track horen die in jouw ogen goed is. Ik heb er nu al 2 geplaatst.quote:
Zie vorige 11 dubstep topics.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Anyway laat eens een track horen die in jouw ogen goed is. Ik heb er nu al 2 geplaatst.
Nee, het gaat nu om Hiphop even.quote:
Grime is een subgenre van hiphopquote:
Zie mijn bericht.quote:
Ja, kun je wel lezen?quote:
hihi, ben jij crunc tesla?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grime is een subgenre van hiphop. Het past binnen de kwalificatie, je kunt overigens ook gewoon een grime track plaatsen.
Wie is dat? En nee.quote:
Proleet, zoals al eerder vermeld staat, er wordt een suggestie gedaan tot het plaatsen van hip hop of GRIME. En grim is muziekgenre dat in UK ontstaan is. Overbodige informatie dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |