Meh, het was een beetje matig.quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Afgelopen vrijdag Bar 9 en Borgore meegemaakt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drum_and_bassquote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Zwappel het volgende:
Dit soort dubstep/drumstep mag wel meer gemaakt worden
Ondergewaardeerde artiest vind ik wel.
Ik vind het ook niet echt onder DnB vallen eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drum_and_bass
...quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt onder DnB vallen eigenlijk.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt onder DnB vallen eigenlijk.
dat geintje begint wel oud te wordenquote:
nee geen albums zoals je op discogs kunt lezenquote:P.S. Weet iemand of Loefah ook albums heeft uitgebracht? of alleen EP's
och volgend jaar is er weer eentjequote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef Gezicht het volgende:
Volgende Dubzero valt gelijk met Rock Werchter.
Amen.quote:
En omdat het wel van Distance is, noem je het?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef TripleP het volgende:
+ dit
Als dit niet van distance was geweest had ik het lekker cheesy genoemd.
Klinkt inderdaad kutquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef TripleP het volgende:
Nieuw dieptepunt van skream
Is dit een grapje?
ik vreesde t ergste maar ik vind m eigenlijk best oke. vocal gaat wel net te ver maar en hij is n beetje saai, geen hele interssante wobble, maar in n dubversie met n extra instrumentje erbij zou ie bestwel cool zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef TripleP het volgende:
+ dit
Als dit niet van distance was geweest had ik het lekker cheesy genoemd.
Volgens mij heb ik je nog gezienquote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef Beardslasher het volgende:
Nog mensen gisteravond bij Subway in Rotterdam?
Bij de rechterspeaker rond half 2 ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Rond 1 uur bij de ingang? Wist het niet zeker
Of stak ik gewoon overal boven uit?
Point made... helder, en dan ben ik het op zich wel met je eens..quote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef TripleP het volgende:
Het is niet wat ik van Distance gewend ben, totaal niet. Ik ben geen cheesy synths gewend van die gast. Ik zeg ook niet dat ik het een slecht nummer vind, ben gewoon een beetje verbaasd. Hoe je het nou wendt of keert, de meeste mensen kijken even raar op als een artiest ineens iets totaal anders doet.
Neem nou het laatste skream album. Als een beginnende artiest het had afgeleverd, was het wellicht bestempeld als een middelmatig beginners-album, maar omdat DE skream het heeft afgeleverd is het nog veel erger. Een artiest schept gewoon verwachtingen.
(wel een heftig voorbeeld, maar that's how I roll)
Dat zal ik wel zijn geweestquote:Op zondag 24 april 2011 18:21 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bij de rechterspeaker rond half 2 ofzo
zo hoort t jatoggquote:Op zondag 24 april 2011 18:27 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zijn geweest. Ik heb bijna de hele avond bij de rechterspeaker gestaan.
Vind ik leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |