hmm thats weird..quote:
Jaquote:
Dan ben ik ook een halve vrouw.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eten koken en kinderen baren
[..]
Nee dankje
Mijn ouders hadden ook noooooit door dat ik enorm aangeschoten was als ik thuis kwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietMaar ik geloofde ook dat ik de rooklucht uit een kroeg kon verbloemen
Ja, ik leer hier van alles. Tijdje geleden dat je mag schelden met dingen die je in je mond hebt gehadquote:
Beter jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan nog, ik pasDoe mij maar deo lucht of een lekker luchtje
shit dat is waar ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je had toch nog zo'n kilo T-bone liggen?
'last van hooikoorts..'quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"nee mams ik heb niet geblowed, ik heb gehuild"![]()
ja, daar denk je morgenochtend heel anders over als je nu niet gaatquote:
Dat hebben mijn ouders dan weer nooit gezien... Of ik sliep niet thuis of ik woonde niet thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"nee mams ik heb niet geblowed, ik heb gehuild"![]()
flessen aftershave heeft het me gekostquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaof extra veel luchtje opspuiten wat het alleen erger maakte
![]()
echt niet? stel n mooie vent heeft net n uur gesport ofzo, helemaal opgepompt en zweterigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan nog, ik pasDoe mij maar deo lucht of een lekker luchtje
inderdaad, dan geheid klachten hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daar denk je morgenochtend heel anders over als je nu niet gaat
Neem je je laptop mee naar het toilet, poepen doe je toch ook zittendquote:
Die van mij baalde de volgende dag dan dat ik nergens last van hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook noooooit door dat ik enorm aangeschoten was als ik thuis kwam
Latersquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gaat er maar eens vandoor
Ik heb me ooit zo blauw als een tientje op laten halen op het station toen we na school iets te enthousiast aan het terrassen waren geweest op een vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook noooooit door dat ik enorm aangeschoten was als ik thuis kwam
Ohja. En je bent ook heeeeeeel dom he, jij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja, ik leer hier van alles. Tijdje geleden dat je mag schelden met dingen die je in je mond hebt gehaden laatst dat ff normaal is en 4x op een dag zeker niet kan. Laat staan 8 op een nacht
PGR moet poepen, ik scherenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
Neem je je laptop mee naar het toilet, poepen doe je toch ook zittend
Nee, ik ben niet van de zweetquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt niet? stel n mooie vent heeft net n uur gesport ofzo, helemaal opgepompt en zweterigdan nog niet?
ik moet me dan echt inhouden mensen niet te bespringen
Trusten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Dan moet ik oppassen bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt niet? stel n mooie vent heeft net n uur gesport ofzo, helemaal opgepompt en zweterigdan nog niet?
ik moet me dan echt inhouden mensen niet te bespringen
Ja dat ook, ik mag blij zijn als ik de 60 haalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja. En je bent ook heeeeeeel dom he, jij?
Toen tientjes nog blauw warenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me ooit zo blauw als een tientje op laten halen op het station toen we na school iets te enthousiast aan het terrassen waren geweest op een vrijdagmiddag.
ik ben ff douchenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de zweetSorry
Trusten PGRquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |