Moeten wij die ene even discreet om het leven brengen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat dus niet, 1 directielid stemde voor ontslag, de rest tegenDat voelt wel prettig
Ik heb dorst, zal ik wat drinken?quote:
quote:
Dan word je gewoon een stinkende ZZ-Top-look-a-likequote:
Maar thanksquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ik was kutherrie aan het draaien
Ik dacht dat je het daar over had
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dorst, zal ik wat drinken?
quote:
Zijn scheerapparaat werkt op electriciteit en als je die onder de douche gebruikt....quote:
ongelooflijk zeikwijf dat je er bent, schiet op, gaan, NU!quote:
mannen die ruiken naar vers zweetquote:
Welke kleur wil je die geven?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeten wij die ene even discreet om het leven brengen?
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
zat, maar drie dagen tegenwoordig door Parijs zwerven en dan met zo'n verhaal aankomen is totaal niet geloofwaardig
Ja, hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mannen die ruiken naar vers zweet![]()
Nee, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeten wij die ene even discreet om het leven brengen?
Ik ben 16, wat is dit?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dorst, zal ik wat drinken?
c_a Wannabeequote:
ff?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Graag
Nijn ff de andere kant op kijken
Eten koken en kinderen barenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar heb je eigenlijk een vrouw voor?
Nee dankjequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mannen die ruiken naar vers zweet![]()
vers zweet he, niet muf en opgedroogdquote:
ahhhh dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietMaar ik geloofde ook dat ik de rooklucht uit een kroeg kon verbloemen
Meld, heb me al gedoucht vanmiddagquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vers zweet he, niet muf en opgedroogd
Nee, dan nog, ik pasquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vers zweet he, niet muf en opgedroogd
"nee mams ik heb niet geblowed, ik heb gehuild"quote:
maar ik zit zo lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ongelooflijk zeikwijf dat je er bent, schiet op, gaan, NU!
hmm thats weird..quote:
Jaquote:
Dan ben ik ook een halve vrouw.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eten koken en kinderen baren
[..]
Nee dankje
Mijn ouders hadden ook noooooit door dat ik enorm aangeschoten was als ik thuis kwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietMaar ik geloofde ook dat ik de rooklucht uit een kroeg kon verbloemen
Ja, ik leer hier van alles. Tijdje geleden dat je mag schelden met dingen die je in je mond hebt gehadquote:
Beter jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan nog, ik pasDoe mij maar deo lucht of een lekker luchtje
shit dat is waar ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je had toch nog zo'n kilo T-bone liggen?
'last van hooikoorts..'quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"nee mams ik heb niet geblowed, ik heb gehuild"![]()
ja, daar denk je morgenochtend heel anders over als je nu niet gaatquote:
Dat hebben mijn ouders dan weer nooit gezien... Of ik sliep niet thuis of ik woonde niet thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"nee mams ik heb niet geblowed, ik heb gehuild"![]()
flessen aftershave heeft het me gekostquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaof extra veel luchtje opspuiten wat het alleen erger maakte
![]()
echt niet? stel n mooie vent heeft net n uur gesport ofzo, helemaal opgepompt en zweterigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan nog, ik pasDoe mij maar deo lucht of een lekker luchtje
inderdaad, dan geheid klachten hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daar denk je morgenochtend heel anders over als je nu niet gaat
Neem je je laptop mee naar het toilet, poepen doe je toch ook zittendquote:
Die van mij baalde de volgende dag dan dat ik nergens last van hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook noooooit door dat ik enorm aangeschoten was als ik thuis kwam
Latersquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gaat er maar eens vandoor
Ik heb me ooit zo blauw als een tientje op laten halen op het station toen we na school iets te enthousiast aan het terrassen waren geweest op een vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook noooooit door dat ik enorm aangeschoten was als ik thuis kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |