Ohja. En je bent ook heeeeeeel dom he, jij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja, ik leer hier van alles. Tijdje geleden dat je mag schelden met dingen die je in je mond hebt gehaden laatst dat ff normaal is en 4x op een dag zeker niet kan. Laat staan 8 op een nacht
PGR moet poepen, ik scherenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
Neem je je laptop mee naar het toilet, poepen doe je toch ook zittend
Nee, ik ben niet van de zweetquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt niet? stel n mooie vent heeft net n uur gesport ofzo, helemaal opgepompt en zweterigdan nog niet?
ik moet me dan echt inhouden mensen niet te bespringen
Trusten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gaat er maar eens vandoor
Dan moet ik oppassen bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt niet? stel n mooie vent heeft net n uur gesport ofzo, helemaal opgepompt en zweterigdan nog niet?
ik moet me dan echt inhouden mensen niet te bespringen
Ja dat ook, ik mag blij zijn als ik de 60 haalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja. En je bent ook heeeeeeel dom he, jij?
Toen tientjes nog blauw warenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me ooit zo blauw als een tientje op laten halen op het station toen we na school iets te enthousiast aan het terrassen waren geweest op een vrijdagmiddag.
ik ben ff douchenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de zweetSorry
Trusten PGRquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat ook, ik mag blij zijn als ik de 60 haalHet is niet anders
quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik oppassen bij jou in de buurt
Ach nou ja, sterf je in elk geval nog een beetje appetijtelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat ook, ik mag blij zijn als ik de 60 haalHet is niet anders
Trusten en tot snelquote:
Volgens mij waren er toen al euro's.quote:
En tevredenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, sterf je in elk geval nog een beetje appetijtelijk
Avondquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Goedenavond Joysa en Sara![]()
(traag, ik weet het)
Laten we dat voor hem hopenquote:
Ehmmquote:
Nee, volgens mij mis je dat dan sowieso alquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel van je iq heb je al ingeleverd?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm
Dat was in 1860 voor het laatst hoor
Ik wou happenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, sterf je in elk geval nog een beetje appetijtelijk
Doe vrijdag maar hierquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, volgens mij mis je dat dan sowieso alTijd dus om op een kratje voor de deur te gaan zitten
Mooi leven
Dat doen taartjes met mannenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
mensjes, ik ben scheren en douchen
Misschien nog daarna ff
En anders![]()
En een lekkerevoor de meissies
Douchse enzo en lekker slapen alvast als ik je niet meer spreekquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Misschien nog daarna ff
En anders![]()
doeg koentjequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Misschien nog daarna ff
En anders![]()
Pas op dat je me niet overschat he, ik heb meer aan mn babbel dan aan mn hersensquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe vrijdag maar hier![]()
![]()
[..]
[..]Nee man, dan was je gewoon vet hoog begaafd, dat je nu nog steeds zo slim bent
Ik doe liever iets met taartjequote:
De rest kijkt je wel aan als je er irl mee praat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heeft er maar 1 iemand van m'n vrienden whatsapp
bij mij 43quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Trusten CRVquote:
Ik pas toch wel opquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hoorben momenteel voorzien van een persoonlijke sportende zweterd
Beheers je!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pas op dat je me niet overschat he, ik heb meer aan mn babbel dan aan mn hersens
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik doe liever iets met taartje
bij mij geen idee. Heb jou al wel maar RN nietquote:
zoveel heb ik er ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Fixed en jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iedereen kijkt je aan als je irl met ze praat?
Daar komt ook de uitdrukking vandaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In 1860 waren ze ECHT geel![]()
[ afbeelding ]
owjah jij zou je ogen open houden voor ietsquote:
Omg, foute vriendenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik een stuk of 15.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
En dan moet ik nu maar eens gaan slapen![]()
![]()
Trusten STquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
nog net op tijd zie ik je wegrennenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Echt om te janken hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mij geen idee. Heb jou al wel maar RN niet
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar komt ook de uitdrukking vandaan.
En 100 was natuurlijk bruin.
Snippies.
Trusten meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik tel voor 3quote:
Vet hip manquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een telefoon met sms functie![]()
En wat is dit?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vet hip man![]()
En dat is een smiley die zijn mond open heeft
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
b-b-b-b-b-ben jij mijn vriend ja?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
[..]
Ik tel voor 3(qua omvang, niet qua IQ dus
)
Ik dacht alquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik had het ook over telefoonboekcontacten hoor, heb ook geen 43 vrienden denk ik
Aaaahhh, dus dat is geen symbool voor een bepaalde handeling?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vet hip man![]()
En dat is een smiley die zijn mond open heeft
Zakelijk wil ik geeneens weten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht alik heb niet eens 20 telefoonboekcontacten
Ik heb alleen geen whatsap, is dat erg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
b-b-b-b-b-ben jij mijn vriend ja?
Ja hoor, voor een open mondquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Aaaahhh, dus dat is geen symbool voor een bepaalde handeling?
allemaal collega's, mensen uit mn studentenhuis die allang weg zijn, klasgenoten van twee jaar geleden. ik moet die lijst s uitmestenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh da's dan wel handig jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allemaal collega's, mensen uit mn studentenhuis die allang weg zijn, klasgenoten van twee jaar geleden. ik moet die lijst s uitmesten
Dat telt je telefoon toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Zakelijk wil ik geeneens weten.
Prive een stuk of 50 gok ik. Geen zin om te tellen.
Heb ik ook niet, ik voel een bandquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen whatsap, is dat erg?
Weet je wat helpt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allemaal collega's, mensen uit mn studentenhuis die allang weg zijn, klasgenoten van twee jaar geleden. ik moet die lijst s uitmesten
DOe ik altijd als ik een nieuwe telefoon krijg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wat helpt?Je telefoon per ongeluk laten crashen waardoor je eigenlijk alle nummers kwijt bent
Dat ruimt op
Die band kunnen we vast nog wel op een goede manier inzettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat telt je telefoon toch?
Ik rond de 90, maar daar staan de dierenarts en de gastouder en de huisarts ook bij
[..]
Heb ik ook niet, ik voel een band
Daar heb ik er wel iets meer vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
the horrorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wat helpt?Je telefoon per ongeluk laten crashen waardoor je eigenlijk alle nummers kwijt bent
Dat ruimt op
Ik heb laatst iedereen waar ik nooit mee praat verwijderdquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik er wel iets meer vanmaar dan ook van alles er in staan
Ik denk het ook, wij doen het wel voor, daar kan de rest nog iets van lerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die band kunnen we vast nog wel op een goede manier inzetten![]()
Oh dat heb ik ook wel hoor, maar dan mail ik of msn ik of vraag ik het na bij iemandquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
the horrordan vergeet ik aan n deel van de mensen hun nummer te vragen en heb ik iemand nodig waarvan ik t nummer dan niet meer heb. Ik ben daar te chaotisch voor
Valt met nog mee, bijna 80.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat telt je telefoon toch?
Ik rond de 90, maar daar staan de dierenarts en de gastouder en de huisarts ook bij
[..]
Heb ik ook niet, ik voel een band
Dat moet ik ook eens doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb laatst iedereen waar ik nooit mee praat verwijderd
Telefoons met back-upfunctiequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
the horrordan vergeet ik aan n deel van de mensen hun nummer te vragen en heb ik iemand nodig waarvan ik t nummer dan niet meer heb. Ik ben daar te chaotisch voor
ja ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik er wel iets meer vanmaar dan ook van alles er in staan
Aaah gos...toch geen echte vriendenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt met nog mee, bijna 80.
En mijn eigen foon is leeg.
Nijn, let je op?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het ook, wij doen het wel voor, daar kan de rest nog iets van leren
Nee, de batterij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah gos...toch geen echte vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |