sssttt stil houden hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
dan is het ook echt flauw dat er nog niet op hem gestemd kan worden ?
Gewoon door te stemmen... lijnen zijn al openquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Die is echt blind, best sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef willem67 het volgende:
En ja hoor Alex trapt weer in de gehaaide Laura.
Hij verdient het niet om in dat programma te blijven.
Eindelijk de kans om verlost te worden van klef en bef![]()
![]()
![]()
officieel nog niet maar zijn nummer is al wel actief dus je kan wel stemmen als je dat graag wilquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
dan is het ook echt flauw dat er nog niet op hem gestemd kan worden ?
Ja dat weet ik, ik heb net gestemd tijdens het testen van het nummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon door te stemmen... lijnen zijn al open
dat weten wij maar de andere/familie /vrienden niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon door te stemmen... lijnen zijn al open
Zolang alex kan zoenen en kriebelen zal het hem worst zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Engnek en bekstekker lau
Alex is idd saai maar Lau nog veel saaier en dan zou alex doordat zij haar bek niet kan houden genomineerd staan?
ja is toch ook zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef bb2 het volgende:
Kwam net letterlijk uit Gerards mond dat Alex genomineerd is.
reset tot op moment dat Faalex instroomdequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Door het te tweeten en dan komt het op de website... zo komt hij misschien wel meer in de aandacht dan de andere 2quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat weten wij maar de andere/familie /vrienden niet.
Ik hoef het niet te zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef suzi1 het volgende:
dan vind ik dat ze hem nu ook maar letterlijk moet naaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |