ja indd...wat een kenau en secreet van een meid is het toch ook ..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WTF gaat Laura nu Alex ook nog eens zijn keuze van nominaties kwalijk nemen terwijl Alex woest zou moeten zijn omdat zij de missie heeft verknald en hij nu genomineerd is?
preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus zag ik het goed, Flip zou het niet overleven t,o,v, Karim dus daarom deze aktie erin gegooid.
ja je moet me wel kunnen lezen hequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dit heeft Alex niet verdiend, zul je bedoelen
alex is verliefd en waardeert het dat Lau niet aan die missie mee wilde doen, vanwege hem (denkt hij).quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet het is een schande wat kan Alex hier aan doen. Maar goed 'niets is wat het lijkt' is het motto. Maar dit is echt belachelijk!!! En het meest belachelijke is dat ze vrolijk op bed liggen en Alex Laura niks kwalijk neemt.
Hulde dat je naar die egoshow kan luisteren Urbquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef Urb het volgende:
Joan " heeft Secret Story nu nodig "![]()
No shit sherlock.
ja verdomd, zo ziet hij het inddquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
alex is verliefd en waardeert het dat Lau niet aan die missie mee wilde doen, vanwege hem (denkt hij).
Echt ik kan dat mens niet meer luchten of zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura: Ik ben je loophondje niet.
Bitchy bitch, je zou wel zijn loophondje moeten zijn na dit, voor een dag, als goedmakertje.
Lijkt me logisch.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Nobodies het volgende:
SST_Guido SST Guido
Nou Alex pak je koffer maar vast in en leg je paspoort klaar. Je gaat naar Nederland. #sstnl
Iemand snapt het![]()
![]()
Yuuuup.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WTF gaat Laura nu Alex ook nog eens zijn keuze van nominaties kwalijk nemen terwijl Alex woest zou moeten zijn omdat zij de missie heeft verknald en hij nu genomineerd is?
Dat ga je niet menen wat een kreng zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef danilel het volgende:
Alex tegen Lau; "ik zie je straks"
Lau; "nee, ik hoef je niet meer te zien"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |