Oplossing voor..?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef kort het volgende:
Oke, gevarieerd is het nietWas ook een te makkelijke oplossing.
Elke dag bij de mcdonalds eten, daar kom je ook van aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef kort het volgende:
En je schijnt er goed van aan te kunnen komen.
Als je wilt aankomen dan moet je meer sporten/ krachttraining en gewoon meer eten, maar wel gevarieerd! En ook echt eten eten, niet een beschuitje als ontbijt en een slaatje als lunch maar gewoon een paar boterhammen 's ochtends en smiddags en 's avonds ook iets waar veel in zit. Pasta / Aardappelen zijn goede voorbeelden, je weet wat ik bedoel, en hier dan gewoon een stukje vlees bij. Je volproppen met tjerno eten uit de diepvries of McDonalds zorgt er alleen voor dat er slechte vetten in je lichaam komen wat niet eens hoeft te zorgen dat je ook echt aankomt: Cholesterolquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef kort het volgende:
Ik wil meer vlees eten. Is gezond. En je schijnt er goed van aan te kunnen komen.
Ik eet twee weken al 6 volkoren brood, flinke avondmaaltijd, yoghurt fruit, ontbijtkoek en alles eromheenquote:Op woensdag 6 april 2011 07:47 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Als je wilt aankomen dan moet je meer sporten/ krachttraining en gewoon meer eten, maar wel gevarieerd! En ook echt eten eten, niet een beschuitje als ontbijt en een slaatje als lunch maar gewoon een paar boterhammen 's ochtends en smiddags en 's avonds ook iets waar veel in zit. Pasta / Aardappelen zijn goede voorbeelden, je weet wat ik bedoel, en hier dan gewoon een stukje vlees bij. Je volproppen met tjerno eten uit de diepvries of McDonalds zorgt er alleen voor dat er slechte vetten in je lichaam komen wat niet eens hoeft te zorgen dat je ook echt aankomt: Cholesterol
Je moet erbij sporten en sommige mensen passen zich sneller aan qua gewicht dan anderen. Maar sporten is heel belangrijk!!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:03 schreef kort het volgende:
[..]
Ik eet twee weken al 6 volkoren brood, flinke avondmaaltijd, yoghurt fruit, ontbijtkoek en alles eromheenIk prop me echt vol maar het werkt nog steeds niet
Val je van alle sporten behalve fitness niet gewoon af?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:54 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Je moet erbij sporten en sommige mensen passen zich sneller aan qua gewicht dan anderen. Maar sporten is heel belangrijk!!
Nee, van fitness val je juist af. Van actieve sporten waarbij je in korte periodes veel kracht moet leveren kweek je spiermassa en dus neemt je gewicht toe. Van langdurige sporten waarbij je constant een klein beetje energie levert ( hardlopen bijv. ) val je af. Het beste kan je kracht oefeningen doen om zo snel mogelijk in massa toe te nemen, maar doe er altijd een beetje fitness bij! Dit kan je doen in de sportschool maar ook gewoon zelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef kort het volgende:
[..]
Val je van alle sporten behalve fitness niet gewoon af?
sporten > honger > meer eten > zwaarder worden (niet vetter)quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef kort het volgende:
Fitness cardio wel ja. Maar niet krachttraining.
Noem eens sporten waar je niet afvalt? Alles wat ik kan bedenken, zwemmen, hardlopen, tennis enz zijn nadelig.
Krachttraining kan je ook thuis doen, push ups, en crunches zijn kleine voorbeelden maar er zijn tientallen oefeningen die je gewoon thuis kan doen, geen apparatuur nodig! En zwemmen is helemaal niet nadelig! Heb je wel eens een zwemmerslichaam gezien? Dat zijn geen kleine lichaampjes hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef kort het volgende:
Fitness cardio wel ja. Maar niet krachttraining.
Noem eens sporten waar je niet afvalt? Alles wat ik kan bedenken, zwemmen, hardlopen, tennis enz zijn nadelig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |