Ik werk gewoon met een 12", vrouwtjes loving it.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef Bozz187 het volgende:
Oke om even terug te komen op opmerkingen over mij. Je weet hoe je boi rollt perfect swagger. Lil tipsy maar maakt niet uit morgen toch weer om 6uur op zo doen we dat.
P.s. Tliz call me i need some....
Hollaaaaaaa!
P.P.S dreamzk it's all in the choice of words
P.P.P.P.P.P.Sssssssssssss. Kutkabouter het spijt me ik kan je game niet hoger krijgen, I tried man I tried...
Wel grappig dat ik denk veel meer mensen dat 100x sexier vinden dan die planken op de tv en billboards.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zulke meisjes doe ik een moord.
Heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik denk veel meer mensen dat 100x sexier vinden dan die planken op de tv en billboards.
nu nog de beweging goed krijgen dan zijn ze verkocht. Length doesnt do it by itselfquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik werk gewoon met een 12", vrouwtjes loving it.
Ghb welquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu nog de beweging goed krijgen dan zijn ze verkocht. Length doesnt do it by itself
Niet op deze site.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Drie kwart van die shit is allemaal nep joh brengen ze met air brush aan.
Ja was ff aan het doorkijken, damn wat een topsite!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
Teuntje is verdacht stil nu ik hem die site heb gegeven.
Je moet vanaf pagina 1 kijken, en dan pas naar het begin daar staan veel mooiere meisjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja was ff aan het doorkijken, damn wat een topsite!
okayquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet vanaf pagina 1 kijken, en dan pas naar het begin daar staan veel mooiere meisjes.
Hij heeft maar 1 vrije hand nu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
Teuntje is verdacht stil nu ik hem die site heb gegeven.
Nee sorry, zit hier met sjimster school werk te doenquote:
Omdat je altijd een cape draagt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo noemen de meeste dames mij ja thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |