Wat voor werk doe je eigenlijk dat het altijd zo kut en saai is?quote:
Hij is medicijnman.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk dat het altijd zo kut en saai is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Schimmels kwekenDie heeft er vast al wel genoeg in z'n baard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Je zit dus heel de dag achter een microscoop?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef Bozz187 het volgende:
Het is de bedoeling dat ik medicijnen controleer op bacterieele besmettingen. Er is alleen geen werk. Dus heb ik vandaag al voor de 5de keer me mes helemaal schoongemaakt.
nee geen microscoop nodig kolonies bacterien zijn zichbaar met het bloote oogquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je zit dus heel de dag achter een microscoop?
Dan is het gewoon steekproefgewijs neem ik aan?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee geen microscoop nodig kolonies bacterien zijn zichbaar met het bloote oog
wait what geen idee we krijgen monsters opgestuurd nemen 10 gr lossen die troep op en maken gietplaten thats itquote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan is het gewoon steekproefgewijs neem ik aan?
Ja oke.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Bozz187 het volgende:
Uh de klant doet steekproefsgewijs dingetje wij testen alleen het monster en niks is 100procent veilig
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Bozz187 het volgende:
Uh de klant doet steekproefsgewijs dingetje wij testen alleen het monster en niks is 100procent veilig
Waarom jezelf quoteren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |