abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:03:13 #51
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_92612071
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef Sokz het volgende:
Laxeermiddel in drinken van leraar (of meester) in groep 8 onder het mom van 'Dan is die ziek en hebben wij vrij' . Wel politie op school geweest maar geen strafblad o.i.d. (was ook 12 ofzo)
Koffie halen voor de meester en dan inktpatronen er in legen _O_
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_92633621
- Brandstichting
- Vandalisme
- Rijden onder invloed
- Verduistering

voor de rest was ik harstikke lief
pi_92636363
Ik zie al dat FOK! ook aardig wat leden heeft die niet van onbesproken gedrag zijn.
  maandag 21 februari 2011 @ 17:47:17 #54
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93110962
Schopjen!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93112388
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Koffie halen voor de meester en dan inktpatronen er in legen _O_
voor 1 april hetzelfde geprobeerd, maar iemand moest het verpesten door: "moet How Are You Doing geen koffie gaan halen?" te roepen
pi_93507921
Diefstal
Poging tot overval met bedreiging dat later veranderd werd in baldadigheid (het was een grap-overval, ik was jong en dom. :P)
Rijden zonder rijbewijs
Laatst openlijke geweldpleging, maar gelukkig onschuldig verklaard vanwege onvoldoende bewijs. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:41:20 #57
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_93649690
geen strafblad, vervallen bij mijn 18e
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_93705927
Mijn broer is ooit eens veroordeeld voor hacken.
Hij had een bedrijf in de USA gehackt die overheidsgebouwen renoveerde.
Een bedrjif had de beveiliging zo lek als een mandje, en hij heeft blauwdrukken van het pentagon gezien ( ik ook ).
Uiteindelijk gevonden, en 120 uur taakstraf. Was uiteindelijk ook deels uitlokking van de Amerikaanse autoriteiten.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:36:44 #59
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93706094
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn broer is ooit eens veroordeeld voor hacken.
Hij had een bedrijf in de USA gehackt die overheidsgebouwen renoveerde.
Een bedrjif had de beveiliging zo lek als een mandje, en hij heeft blauwdrukken van het pentagon gezien ( ik ook ).
Uiteindelijk gevonden, en 120 uur taakstraf. Was uiteindelijk ook deels uitlokking van de Amerikaanse autoriteiten.
http://webwereld.nl/nieuw(...)entagon-hacker-.html ?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:11:17 #61
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_93841589
- genoeg onzinverhalen hier.

[ Bericht 96% gewijzigd door Harajuku. op 09-03-2011 00:38:53 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:16:30 #62
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_93841880
- genoeg onzinverhalen hier.

[ Bericht 94% gewijzigd door Harajuku. op 09-03-2011 00:38:34 ]
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:30:10 #63
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_93845009
Jammer man, niemand vind je grappig hoor.
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:32:55 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93845091
Ga eens wat nuttigs doen, Nitrouz.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_94040155
Ja, helaas sta ik wel genoteerd in het justitieel systeem. Twee keer zelfs..

Zo'n vier jaar geleden met de bromfiets rond de 50 km/h fietsers aan het inhalen, vervolgens slaat er ineens eentje linksaf die ik vol in de flank aanrijd. Mevrouw een tijd in het ziekenhuis gelegen, ik had zelf gelukkig niks.
Daar heb ik toen anderhalf jaar later voor voor moeten komen (roekeloos rijgedrag) en een taakstraf van maar liefst 40 uur voor gehad.

Heb circa twee jaar geleden samen met twee vrienden nog een nachtje in de cel door gebracht. We waren op het idee gekomen een straatnaambord weg te halen voor een jarige vriend. Helaas waren wij zo onfortuinlijk om tijdens het losschroeven van het bordje gezien te worden door de politie. Dat leverde ons een boete van ¤150,- per persoon op, inclusief een vermelding in het justitieel systeem. Het viel trouwens onder de noemer 'diefstal in vereniging'. Bijbehorend nieuwsbericht!
Blaze with the fire that is never extinguished
  zondag 13 maart 2011 @ 12:49:17 #66
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_94041096
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ja, helaas sta ik wel genoteerd in het justitieel systeem. Twee keer zelfs..

Zo'n vier jaar geleden met de bromfiets rond de 50 km/h fietsers aan het inhalen, vervolgens slaat er ineens eentje linksaf die ik vol in de flank aanrijd. Mevrouw een tijd in het ziekenhuis gelegen, ik had zelf gelukkig niks.
Daar heb ik toen anderhalf jaar later voor voor moeten komen (roekeloos rijgedrag) en een taakstraf van maar liefst 40 uur voor gehad.

Heb circa twee jaar geleden samen met twee vrienden nog een nachtje in de cel door gebracht. We waren op het idee gekomen een straatnaambord weg te halen voor een jarige vriend. Helaas waren wij zo onfortuinlijk om tijdens het losschroeven van het bordje gezien te worden door de politie. Dat leverde ons een boete van ¤150,- per persoon op, inclusief een vermelding in het justitieel systeem. Het viel trouwens onder de noemer 'diefstal in vereniging'. Bijbehorend nieuwsbericht!
_O- Whahahaha.. ondanks dat je het terug aan het hangen was, alsnog de boete :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_94042343
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:49 schreef theKiD het volgende:

[..]

_O- Whahahaha.. ondanks dat je het terug aan het hangen was, alsnog de boete :')
Ja, omdat de intentie er was. Poging tot diefstal zou het eigenlijk geweest moeten zijn. Ach, hier even het hele verhaal:

We waren met zijn vieren bij een vriend thuis geweest om wat te drinken en roken. De jongen die de dag erop jarig was zette ons thuis af, alwaar wij allemaal de fiets pakten om naar die straatnaambordjes te fietsen.
Eentje had gereedschap, dus eenmaal daar konden we meteen beginnen. Na een korte tijd hadden we het bordje eraf geschroefd. Dom als we waren stonden we daar een paar minuten met dat bordje in ons handen onszelf te prijzen. 'Ah vet man we hebben hem', 'Dit gaat hij echt leuk vinden morgen'. We hadden beter meteen weg kunnen fietsen, want er kwam iemand aanrijden. Meneer stapte heel boos uit en eiste dat we het weer op gingen hangen.

Terwijl wij het bordje weer aan het op hangen waren zagen we in de verte een politieauto aan komen rijden. Slim als we waren gingen we er als een speer vandoor. Mijn twee vrienden waren al bijna uit het zicht en die hadden de vaart er goed in. Ik zelf was helaas niet zo vlot en bedacht een andere strategie. Ik zette mijn verlichting aan en ging op mijn dode gemak fietsen. En waar ik op hoopte gebeurde: de politie reed mij in een hoog tempo voorbij en ging achter mijn twee vrienden aan.

We hadden (ja hoe dom was dat) ons mobiel niet bij dus ik kon mijn vrienden niet bereiken. Ik ging weer terug naar het bordje en daar stond een van de twee vrienden het bordje alweer los te schroeven. Ik kwam daar net aan fietsen en toen kwam de politie uit een zijstraat rijden. Nu konden we echt geen kant op, dus bleven we maar rustig staan. Het gesprek daarna ging ongeveer zo:
quote:
Agent: 'Heren, wat voeren jullie hier uit?'
Wij: 'We zijn aan het wachten op een vriend meneer.'
Agent: 'Ik zou graag jullie legitimatiebewijzen willen.'
Wij overhandigen onze identiteitsbewijzen, geflankeerd door de vraag: 'Kunt u zich ook legitimeren?'
De agenten, lichtelijk geirriteerd antwoorden vervolgens dat daar geen reden toe was en dat zij zich dus niet zouden legitimeren.

Vervolgens hebben ze gegevens van mij en mijn vriend staan noteren, dit duurde een paar minuten. Toen kwam nogmaals de vraag wat wij daar deden. Er zit daar een McDonalds in de buurt dus het eerst wat ik dacht, zei ik ook: 'We wachten op een vriend om zometeen met zijn 3en naar de McDonalds te gaan'. Stom, stom, stom. Het was al 02.00 uur en de McDonalds daar sluit al om middernacht. Het verloop is grappig als buitenstaander:
Agent: 'Weet je zeker dat je op je vriend aan het wachten bent?'
Wij: 'Ja we staan op een vriend te wachten, eerlijk waar!'
Agent: 'Dan denk ik dat ik weet waar jullie vriend is.'
Wij, heel schijnheilig: 'Waar dan meneer?'
Agent: 'Die zit bij ons achterin het busje!' ( :') )!
Agent: 'En jullie twee gaan nu ook mee om het een en ander uit te leggen op het bureau.'
Stappen we in dat busje, zit inderdaad die ene vriend daar al in. Met handboeien om :')!
Om het vervolgens snel af te ronden dit verhaal: we hebben uiteindelijk met zijn 3en ongeveer vier uur vastgezeten en zijn allemaal afzonderlijk van elkaar verhoord. Een maand later allemaal een boete van ¤150,- gehad.
Blaze with the fire that is never extinguished
  zondag 13 maart 2011 @ 16:09:21 #68
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_94049795
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ja, omdat de intentie er was. Poging tot diefstal zou het eigenlijk geweest moeten zijn. Ach, hier even het hele verhaal:

-knip-

:D Cool story! :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_94214146
Ooit een keer een boete gekregen voor het stelen van pompoenen :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zondag 20 maart 2011 @ 22:18:55 #70
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94396914
Geen veroordeling of iets gehad.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_94535127
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je. Maar we hebben eerder een topic als deze gehad en die liep wel prima eigenlijk. Best aardige verhalen.
Hoe heette dat topic ook alweer? Ben daar ooit een keer op de helft gestopt met lezen, jammer jammer.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_94889838
Ja, maar dat kan ik je niet vertellen TS.
Anders zal ik je moeten afmaken. :7
  maandag 4 april 2011 @ 13:55:23 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_95021471
130 euro boete gehad voor baldadigheid na een klein vechtpartijtje
130 euro boete gehad voor het niet opvolgen van een politiebevel.

En wat verkeersboeters.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_95083295
quote:
Een misdaad in Nederland is een ernstig vergrijp wat over het algemeen zwaar bestraft wordt. Mensen die een misdaad begaan worden misdadigers genoemd. Een algemener woord dat in juridische kringen meer gebruikt wordt voor zowel misdaad als een vergrijp is een delict.
Ik kan me niet voorstellen dat een groot deel op FOK! misdadiger is. Daarom zal ik het wat breder stellen.
Heb jij ooit wat uitgehaald, en ben je hier ook voor in aanraking geweest met de politie en een taakstraf oid voor gehad?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:28:09 #75
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95083356
Ja, meerdere keren

ik kan je vertellen dat een paar dagen in zo'n betonnen hok geen pretje is. lekker in je papieren uniform de hele dag libelles lezen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')