reclame?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef mazaru het volgende:
Ah, nu komt waarom ik de tv op net 5 heb gezet
Een buurman hier tegenover met een schapenboerderij moest wel lachen, dat sommigen dachten dat het geiten waren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef mazaru het volgende:
Hoe kun je een schaap nou voor een geit aanzien?
Waarschijnlijk krijg je alleen dingen te zien van mensen die ze eruit willen hebbenquote:
niet kunnen slapen,schaapjes tellen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben schapen met slaapwandelen te maken jongens?
ojaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niet kunnen slapen,schaapjes tellen...
Niet alle stadsmensen zijn zo dom hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een buurman hier tegenover met een schapenboerderij moest wel lachen, dat sommigen dachten dat het geiten waren.
"Bunt zeker mens'n uut stad...."
2500 euroquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef evaxsis het volgende:
Wat heeft Gerard aan die missie verdiend?
Ja hoor en daar gaat mijn enthousiasmequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je alleen dingen te zien van mensen die ze eruit willen hebben
en het mijnequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja hoor en daar gaat mijn enthousiasme
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Alex over schapenkeutels: "Het zijn net chocolaatjes." Laura: "Wil je ze proeven?"
Let maar op, de nare uitspraken van Karim, Sharron en Gerard komen zo op plasma.. Joan mag op bed blijven liggen en de rest zie je alleen vriendelijk nomineren ..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja hoor en daar gaat mijn enthousiasme
Staat ook bij...."sommigen..."quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alle stadsmensen zijn zo dom hoor
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Alex over schapenkeutels: "Het zijn net chocolaatjes." Laura: "Wil je ze proeven?"
Verblind door haatquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef versabommie het volgende:
ALs nu even iedereen die ook zo baalt van al die inmenging van Joanna's moeder en de voortrekkerij de volgende tweets retweet, dan komt er iig iets door:
@secretstorynl Shocking Filmpje over Joanna's connectie's met de "baas" #sstnl pls RT
en
@secretstorynl #sstnl, http://bit.ly/htXVly Jo acteert, het is waar!!!!
Krijgen die breezersletjes op twitter ook wat tegengas en wie weet de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |