De nominaties ... ze laten zien wie wie genomineerd heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Zat effe te denken he.... een verassingSancties???
[ afbeelding ]
en dan meteen een sl tot 22.00 uurquote:
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en ik vond dat toen al zon misselijke opmerking van der .... laten ze het zien ook nog whehehehe
Er komt nog een verassing aan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
De nominaties ... ze laten zien wie wie genomineerd heeft
En dat Alex dat gelooft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!
Laat ons nou in die waan dat het heftig wordt straks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, alleen maar politiek correcte antwoorden. Ze weten dat het de WvdW is.
en alex wil dat zo graag geloven dat hij er ook niet aan zal twijfelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!
denk het ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook, met mooie closeups van de gezichten als ze de beelden te zien krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop nog steeds op confronterende beelden op het scherm daar deze week
Kan me niet gek genoeg zijnquote:
dat het huis van plastic isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Er zitten nog veel geheimen in het huis..."
Nog 3, toch?
Nostalgie, echt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mo over Maik en Laura over Alex,
Dit belooft een bommetje waar Bommie een punt aan kan zuigen....![]()
![]()
Dat waren nog eens tijden tijdens BB6... Een hele film met de keiharde waarheid... Allemaal uitspraken van de bewoners over elkaar...
we gaan door naar de scheidingquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Nobodies het volgende:
Beetje vreemd om ze eerst te laten trouwen en nu dit te showen
Donderdag: echtscheiding?
Yes, I know, staat allemaal in het script, maar dat krijgen niet ALLE bewoners ter inzage.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ze niet lachen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef syllys het volgende:
Ik vind het mooi dat ze een lachende Jo laten zien. Nu kan elk neutraal persoon zien wat voor ''groots'' actrice is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |