dat is beter dan uit de kastquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Goezo Philip, hij kruipt uit zijn schulp.
Dat jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat Flipje zo aan Joanna hangt, anders was het mijn favo gebleven
naja, die andere trol is smeriger... met d'r druipgrotquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip geilt op Jo,... zekers,... die ramt straks die genotsknots in die vieze trol.
OMG. Ik lig in een deuk hier.quote:
Magtie wat mij betreft ook thuis afbrekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het zo'n mooi moment dat Flip zijn muur afbrokkelt!
Jij bent veel te soft. Het zijn allemaal acteurs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft het moeilijk.... Jezelf tegenkomen... insinuerende vragen volgens mij over zijn gevoelens voor Joanna..
die kreeg ook een tweede kans om het te vertellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef meneertje1972 het volgende:
schande dat Laura een 2e kans krijgt. Eerst vertelt ze het open en bloot en daarna nog een kans. Waar slaat dit nu weer op? Gerard vertelde (lang geleden) aan de stem zijn geheim niet en toen bam inhoud kluis door de helft. Meten met 2 maten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |