Wel met goedkope whisky dan. En whisky-sinas is nog beter!quote:
Je hebt gewoon geen smaak.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik zie de ranzigste combi's voorbij komen
Fristi-bacardi lime.. wtfquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Whisky, wodka, bier, mag allemaal.
Fristi-bacardi lime is heel raar trouwens.
En dan nog een paar drankjes die ik niet meer drink wegens niet slimme acties.
Ja, er werken wat mensen bij de Victorie die ze niet allemaal op een rijtje hebben, en dan krijg je dat soort dingenquote:
Ninja-edit, ik zag hem.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Of even denken, wat zat er ook weer in dat maffe drankje... Dat was malibu, bacardi en wodka met een paar druppels jus d'orange. Mijn god, de alcoholwalm die daar vanaf kwam.
Beetje jammer hoor. Maar hij is berucht? Het is toch een zij die dat altijd drinkt?quote:
Pisang ambon, blue curaįao, ananassap en slagroom = mierzoete alcoholmilkshake. Geen goed ideequote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Whisky, wodka, bier, mag allemaal.
Fristi-bacardi lime is heel raar trouwens.
En dan nog een paar drankjes die ik niet meer drink wegens niet slimme acties.
Oh mijn god, dat klinkt echt heel vies.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pisang ambon, blue curaįao, ananassap en slagroom = mierzoete alcoholmilkshake. Geen goed idee
Dat bewijst alleen maar weer mijn stelling.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb die tijd al gehad jongenvroeger dronk ik alles
Dat laatste vind ik niet vervelend, mits vrouwelijke tepels.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij de dingen waarvan ik weet dat m'n maag ertegen kan. Leidt anders toch maar tot situaties met vreemde verhoudingen.
Dat, of tot het vergelijken van tepels.
Volgens mij waren er op dat moment alleen nog maar vrouwen, dus ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet vervelend, mits vrouwelijke tepels.
Mooi, tijd voor herhaling, maar dan met mij erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er op dat moment alleen nog maar vrouwen, dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |