FOK!forum / Klaagbaak / UPC en haar omgang met klanten
Jezus_Christus.dinsdag 5 april 2011 @ 16:48
Heeft er iemand een emmer....

:r :r :r
Kaasknabbeltjedinsdag 5 april 2011 @ 16:48
Verlos ons van UPC verlosser.
themoledinsdag 5 april 2011 @ 16:49
Terechte klacht, kansloze organistatie. :r
ElRey85dinsdag 5 april 2011 @ 16:49
Goh.

Een groot bedrijf dat z'n klanten behandelt als vervelende stukken stront? Dat is nieuw... :{

Gelukkig zijn ziggo, tele2, kpn, vodafone, t-mobile, essent, oxxio, de nederlandse energiemaatschappij, nuon etc. etc. etc. veel beter met hun service.
#ANONIEMdinsdag 5 april 2011 @ 16:50
Nee ik heb geen emmer.
Juicyhildinsdag 5 april 2011 @ 16:50
Meneer, ik ben hier om u te helpen en uw probleem op te lossen.
Jezus_Christus.dinsdag 5 april 2011 @ 16:50
Waarom hebben ze überhaupt nog een helpdesk? De fout ligt tenslotte altijd bij de klant.
#ANONIEMdinsdag 5 april 2011 @ 16:51
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Juicyhil het volgende:
Meneer, ik ben hier om u te helpen en uw probleem op te lossen.
Vette grap.
Lutzenkirchendinsdag 5 april 2011 @ 16:54
Wat is dit voor onzin. Ik heb upc en er is nooit wat mee aan de hand.
Jezus_Christus.dinsdag 5 april 2011 @ 16:57
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Lutzenkirchen het volgende:
Wat is dit voor onzin. Ik heb upc en er is nooit wat mee aan de hand.
Wees gezegend.
Schalks.dinsdag 5 april 2011 @ 17:19
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Juicyhil het volgende:
Meneer, ik ben hier om u te helpen en uw probleem op te lossen.
Met jouw hulp komt het dik in orde, knaap.
grindfreakjedinsdag 5 april 2011 @ 17:34
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Waarom hebben ze überhaupt nog een helpdesk? De fout ligt tenslotte altijd bij de klant.
Iemand moet het toch de klant uitleggen.

Moet trouwens ook een kutbaan zijn.

u heeft toch niet op een phishing mailtje gereageerd?
- wat heeft dit met mijn aquarium nodig?
Rellende_Rotscholierdinsdag 5 april 2011 @ 17:36
Eigen schuld.
grindfreakjedinsdag 5 april 2011 @ 17:36
Trouwens TS, wat was je probleem?

Los van dat je grandioze kuttopics kunt maken?

[ Bericht 49% gewijzigd door grindfreakje op 05-04-2011 17:44:14 ]
Letstalkdinsdag 5 april 2011 @ 17:38
wat een kuttopic, mist elke vorm van inleiding, middenstuk of slot of conclusie
eightdinsdag 5 april 2011 @ 17:56
Nou ik zit bij Ziggo en ik zou zelfs willen bijbetalen om met je van provider te ruilen!
Pharkusdinsdag 5 april 2011 @ 17:58
Alsof jouw vader zo goed de problemen van zijn klanten afhandelt JC.
CernunnosCelticdinsdag 5 april 2011 @ 18:15
Daarom ziggo _O_
Sportexdinsdag 5 april 2011 @ 18:28
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Vette grap.
:')
GGMMwoensdag 6 april 2011 @ 00:52
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Vette grap.
_O-
Nebelwerferwoensdag 6 april 2011 @ 01:04
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Lutzenkirchen het volgende:
Wat is dit voor onzin. Ik heb upc en er is nooit wat mee aan de hand.
Dan kun je ook niets zeggen want je weet niet in hoeverre ze je van dienst zijn.

Ik. Heb me er hier thuis maar bij neergelegd dat on demand het dehelft vd tijd niet doet.. ervoor bellen is pure sponsoring...