Ja maar niet in deze opstelling:quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:12 schreef LasTeR het volgende:
Wist je dat je voor een tientje een stellingkast kan kopen bij IKEA?
9 gaatjes denk ik (3 per profiel).quote:
Ik denk dat ik het middenste profiel wat meer naar rechts ga makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Ziet er goed uit, denk dat de profielen zo ook wel op de meest strategisch plaatsen zit qua evenwicht
Huurwoning, zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
9 gaatjes denk ik (3 per profiel).
En daar komt vroeg of laat toch een kast voor te staan dus dat boeit totaal niet
Het hoeft niet verplaatst te worden. Het moet tegen de muur komen en later komt er nog een gordijn voor (maar die heb ik nog niet gekochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom die planken niet tussen 6 poten fabriceren?
= geen gaten in je muur (ik neem aan dat je huurt) en de mogelijkheid de boel nog eens te verplaatsen.
Ik vind het zonde van je muur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:46 schreef vosss het volgende:
Nee koop, hoezo? Wat maakt het nou uit dat daar dan gaten in zitten?!
Dus je hebt in jouw woning ook niet een schilderij, klok of etc. hangen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dus je hebt in jouw woning ook niet een schilderij, klok of etc. hangen?
Vertelquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef CasB het volgende:
Ik zou in ieder geval niet haaahaha om hulp vragen.
Ja, dat valt mee. Het huis is ontzettend leuk van zichzelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klinkt erg kaal en sfeerloos, of valt dat wel mee?
Die was toch dood?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef CasB het volgende:
Ik zou in ieder geval niet haaahaha om hulp vragen.
Het is mijn muur en daar doe ik mee wat ik wil en ik wil er gaatjes in makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |