-edit: popup enabled en het werkt wel-
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 17-06-2002 09:55]
quote:<insert pro IE grapje>
Op maandag 17 juni 2002 09:51 schreef slakkie het volgende:
Hij werkt niet echt onder mijn Opera 6.x
quote:
Op maandag 17 juni 2002 09:53 schreef Slarioux het volgende:[..]
<insert pro IE grapje>
Lees net in de readme/helpfile dat ie opera idd niet ondersteund, heb het maar als desktop staan en kopieer de linkjes maar

En ik krijg als nog popups als ik het c/p. Ik gebruik geen IE, heb alleen de tracker in AD openstaan. Cookies zijn al getrashed, Instellingen zijn ingevoerd en toegepast. Maar na verloop van tijd zijn de instellingen alsvolgd:

Ik heb Win2k sp2 laatste winupdates. Microsoft Internet Explorer 6 [ver 6.0.2600.0000] en Microsoft Windows 2000 [Version 5.00.2195].
-edit: verstandsverbijstering-
Of ligt dit aan de cookiesize limit?
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 18-06-2002 22:04]
Changelog:
-Wat bugfixes. o.a. eigen geluidjes werden niet opgeslagen in de cookie - mogelijk ook andere instellingen niet (slakkie: wellicht lost dit jouw probleem ook op)
-Code opgeschoont (nu weer < 100KB
)
-Prefs window wordt nu volledig dynamisch aangemaakt (makkelijk voor het later eventueel toevoegen van prefs)
-Nieuwe optie: automatische update check voor de tracker bij het opstarten (ook uit te schakelen in de prefs)
-Help aangepast
-fixcookie.html gewijzigd naar troubleshoot.html; de optie voor het fixen van cookies van versies < 2.47 (== GoT Tracker) eruit gehaald
-Engelse versie van de FOK! Tracker
Tha links (let op: naam van de zips is gewijzigd!):
FOK! Tracker v1.01 Engels
FOK! Tracker v1.01 Nederlands
Have fun!
quote:Opera is een lekker snelle browser, maar zuigt wat betreft DHTML ondersteuning. Dit soort dingen *kunnen* gewoon (nog?) niet in Opera....
Op maandag 17 juni 2002 10:09 schreef slakkie het volgende:[..]
Lees net in de readme/helpfile dat ie opera idd niet ondersteund, heb het maar als desktop staan en kopieer de linkjes maar
quote:Dat las ik ook ja
Op woensdag 19 juni 2002 01:30 schreef crisp het volgende:[..]
Opera is een lekker snelle browser, maar zuigt wat betreft DHTML ondersteuning. Dit soort dingen *kunnen* gewoon (nog?) niet in Opera....
Zo kan het ook, linkjes c/p'en
Versie 1.02 change-log (GoT Tracker code v2.55):
-Bugje in CSS weer rechtgezet waardoor vervelende scrollbars in Mozilla weer verleden tijd zijn.
-Versie-specifieke window-handles waardoor het draaien van zowel de GoT als de FOK! tracker gelijktijdig mogelijk is; ook 2 verschillende talen van 1 tracker naast elkaar is nu mogelijk. In de vorige versies 'stalen' ze elkaars windows.
-De scrollknopjes in de prefs hebben een 2e versnelling gekregen ![]()
-Bugje mbt sound voor nieuwe topics gefixed.
-Mogelijkheid om de trackerupdate ook met de hand te starten: gewoon trackerupdate.html dubbelklikken.
quote:Wat niet voorkomt in de activetopics XML kan ik ook niet laten zien in de tracker, helaas....
Op woensdag 19 juni 2002 18:49 schreef SpuitElf het volgende:
Hij checkt niet op de admin/mod foraVerder een heel strak ding
Changelog:
-Performance; niet meer parsen dan strict noodzakelijk (bij handmatig ingevoerde topics wordt wel de hele XML geparsed bij de volgende refresh om de gegevens erbij te kunnen zoeken mocht het topic voorkomen in de XML)
-Parsing per record, met een kleine time-out ertussen; hierdoor 'bevriest' de tracker niet.
-Extra status message 'Parsing....'; de complete cyclus is nu:
1) Connecting
2) Loading
3) Parsing
4) Refresh in xx seconds
-Code voor de notificatie pop-ups wordt nu door de tracker zelf gegenereerd, mede hierdoor en door de ingebouwde time-outs tijdens het parsen komen de pop-ups nu sneller naar voren. Hiermee zijn tevens de files newreply.html en newtopic.html komen te vervallen
-De selectbox in het scherm om topics toe te voegen sluit nu ook door te klikken naast de selectbox (default behaviour bij een echte selectbox)
ToDo:
-Toch maar weer eens kijken naar de DHTML scrollbar code (eerder verwijderd omdat de code nogal buggy, IE-only en te beperkt was) zodat Mozilla gebruikers ook kunnen genieten van mooie scrollbars
quote:Goh, wat zou jij daar aan hebben
Op woensdag 19 juni 2002 18:49 schreef SpuitElf het volgende:
Hij checkt niet op de admin/mod foraVerder een heel strak ding
quote:Sinds v1.01 zijn de trackers hier te vinden:
Op vrijdag 21 juni 2002 11:45 schreef Slarioux het volgende:404!! Ik wil de URL!
quote:Waarschijnlijk omdat hij crew is
Op vrijdag 21 juni 2002 00:53 schreef Slarioux het volgende:[..]
Goh, wat zou jij daar aan hebben
tss crewwannabee
quote:Als ik dat nou wist, mij vertellen jullie ook nix
Op vrijdag 21 juni 2002 12:38 schreef rickmans het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat hij crew is
(weblog en zo
)
tss crewwannabee
Changelog:
-DHTML scrollbars (uit te schakelen in de prefs)
-context optie 'openen op 1e pagina' toegevoegd
-bugfixes mbt verwerken van cookie gegevens
ToDo:
-DHTML scrollbar functionaliteit uitbreiden
quote:Geeft niet hoor, ik vergeef t je wel
Op vrijdag 21 juni 2002 15:08 schreef Slarioux het volgende:
Als ik dat nou wist, mij vertellen jullie ook nix
Hee die nieuwe versie (1.04) heeft een heel irritante bug, die opent een extra (leeg) scherm als je een link naar een topic aanklikt.. Dus een nieuw scherm met de goede pagina EN een lege pagina
quote:Hmmz, er zit inderdaad ergens een beetje scheef - het lijkt alleen de nl-versie te zijn(?). Ik ga even debuggen...
Op zondag 23 juni 2002 18:22 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Geeft niet hoor, ik vergeef t je wel
Hee die nieuwe versie (1.04) heeft een heel irritante bug, die opent een extra (leeg) scherm als je een link naar een topic aanklikt.. Dus een nieuw scherm met de goede pagina EN een lege pagina
[edit]
extra lege schermen kan ik niet verifieren; hier gebeurd het niet (ie5.5 en ie6); wel een ander probleempje gevonden: een gemarkeerd topic proberen te openen gaf een JS-error. Gefixed in versie 1.04b
Laat even weten of je nog steeds lege schermen krijgt, en zo ja welke browser.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door crisp op 23-06-2002 18:58]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |