quote:
En voor je het weet zit ze in de finale ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
Oh, ze moeten Jo maar even met rust laten in het spel
Ehmmm zichtbaar?? lolquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even zichtbaar voor je gemaakt jur
Ja joh, tuurlijk. Geef d'r die ton ook maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
Oh, ze moeten Jo maar even met rust laten in het spel
Ik zal het even terugkijken dan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ze acteer d;r liefdesverdriet niet, maar ze acteerde vanmorgen zeker wel bij de discussie over wie mocht drukken, en daar had hij het over.
Was het maar waar dat zij terug kwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef delfse het volgende:
Mo is bang dat Aafke terugkomt nu komt de aap uit de mouw.
Ik kom er nu pas achter, dat de knapste bewoner al het huis uit isquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar even terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal het even terugkijken dan.
Misschien vatte zij het op dat het verdriet geacteerd was? Mja dan weet ik het ook niet.
dat is natuurlijk wel de hele opzet !! thnx mamajoquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ja joh, tuurlijk. Geef d'r die ton ook maar.
Hihihihquote:
heb hem al voor je geplaatst ... mooi shirtjequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik krijg die plaatjes hier ook nooit he... keurig een linkje en toch geen plaatje... hmz..
Ja, dat vond ik nou ook!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter, dat de knapste bewoner al het huis uit is
Welkom op het FOK rls forum zo gaat het namelijk altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
De COS is echt harder geworden de laatste tijd.
Niet leuk meer, hoe alles van Gerard wordt goedgepraat. En ik mag Joanna niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |