Ja en fokkers kijken overal doorheen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Stability het volgende:
voor mij is het heel zeker: jo en gerard staan allebij genomineerd, en het toneelspelletje wat nu gespeeld wordt, is goed om de beelden voor de stemmingen te manipuleren, zodat de mensen thuis medelijden krijgen met de actrice jo ! gerard er dus uit donderdag...althans , dat hoopt nep 5 !! trap er dus niet in
Dat vind ik best meevallen hoor dat ie over lijken gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip heeft het over dat hij in het huis zit om ervaring op te doen. Man rot op je gaat over lijken vieze Herr Flip. Je doet niks voor de ervaring!!!
Wat snap jij niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zeg nou eens eerlijk, welk doel hadden die verdachtmakingen op Gerard júist op dit moment? Speltechnisch weinig. Ik vind het echt laf. Ik had hem zoveel hoger ingeschat.
ja wat een valse kuthoer !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef suzi1 het volgende:
zo en nu even lekker alex opstoken tegen geer
LOLzzz ik had precies hetzelfde netquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Ransjih het volgende:
goffer, kijk je 23 uur per dag, gebeurt alles in het uur dat je pleitos bent
Manipulerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Ransjih het volgende:
goffer, kijk je 23 uur per dag, gebeurt alles in het uur dat je pleitos bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |