Ze gaat ook niet weg denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
dit is de hele opzet geweest...jo heeft iedereen nu met haar mee
Zooooo laf! Vies, vuil wijf!quote:
Mo heeft zelf geen sociaal normaal praat vermogen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god mo probeert iedereen rekening te laten houden met joanne ,schoonfamilie is penoze blijkbaar
LOL ..... stelletje klunzen, ze hadden dat scrippie best even 'n uurtje later kunnen spelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik heb nog geroepen tegen ze "wacht nu even tot onze Lunatic terug is" maar ze konden gewoon niet wachten
Mooiste opmerking van jo: Ik trek dit niet, ik zit toch niet in Big Brother ofzo ?!?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Annelies-G het volgende:
Moet we nu weken kijken naar bewoners die alleen maar rekening moeten houden met Joanna de koningin? Het spel kan niet meer gespeeld worden omdat Jojanke verdriet heeft? Sorry hoor, heel sneu voor der, maar ga dan naar huis!!! Dit is RLS, dit is SST, geen een of ander janksoap. Gerard is de enige echte die het door heeft, en ook al is het hard, hij en Karim hebben gelijk! gatverdegatver, als SST een GTS wordt ben ik weg $@$%@#U^#%^$U&%#$$Y@
Roep ik ook steeds, maar iedereen wil graag Dennis aanvallen hierover.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef delfse het volgende:
Wat een stelletje achtelijke daar Dennis zwart maken terwijl ze maar 1 kant van het verhaal weten. Jo heeft heel veel bagger over Dennis op de streams gezegd .
dat ze acteerd of iets , maar ik hoop ook nog een capje van flashbox? te zien .. kwam ook te laat binnen vallen ...quote:
nee ze gaat waarschijnlijk gewoon winnen ,want ze is zielig ,emotioneel wrak ,heeel veeel meegemaakt ,waarschijnlijk geslagen en al .quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van jo: Ik trek dit niet, ik zit toch niet in Big Brother ofzo ?!?!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van jo: Ik trek dit niet, ik zit toch niet in Big Brother ofzo ?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |