abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:13:47 #1
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_95068800
Hallo!

Een tijdje terug ben ik een meid tegengekomen en ik heb met haar een date gehad 3 weken terug. Nu heb ik als eerste initiatief getoond om met haar te daten. Het was een erg leuke date, er was een klik en op het einde ook gezoend :)

Maar nu komt het, nu zijn we inmiddels bijna 3 weken verder. Ze heeft de griep gehad en ik ben ook ziek geweest. Nu heb ik sms contact met haar gehouden om een 2de date te gaan regelen. Maar het initiatief van haar kant komt helemaal niet. Geen sms contact van haar of dergelijke. Het moet altijd van mij komen, en dat is wel irritant.

Maar nu de vraag
"Het valt mij op dat er de laatste tijd veel initiatiefloosheid heerst. Ik betrap mijzelf er ook wel eens op. Nu vraag ik mij af waar deze laksheid vandaan komt en waarom? Waarom is het vaak éénrichtings verkeer?
Het is toch niet zo moeilijk om even netjes te zeggen: "Ik vind het gezellig met je en je kan goed zoenen maar ik zie het verder niets worden tussen ons."

Waar is die beleefdheid gebleven anno 2011?
pi_95068969
Als het éénrichtingsverkeer is, weet je toch voldoende ?

Next.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95069165
Ten eerste is het overduidelijk dat deze meid jouw tijd niet waard is. Misschien probeert ze hard-to-get te spelen maar wie zal het zeggen.

Als ik jou was zou ik hier geen aandacht meer aan besteden en al helemaal geen energie meer in steken. Dat is het gewoon niet waard. Kijk om je heen, er zijn nog zoveel andere misschien wel leukere dames.

Ik denk dat het een beetje de mentaliteit van 2010/2011 is geworden. De maatschappij is publiekelijk geconfronteerd met van alles en nog wat (denkt aan Oh Oh Cherso) en de huidige generatie is eigenlijk gewoon kut. Natuurlijk niet iedereen maar velen hebben een devil may care instelling.

Die beleefdheid is ver te zoeken.. ikzelf probeer het wel altijd netjes af te handelen.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:32:24 #4
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_95069587
Ik heb namelijk extra een week geen contact met haar gehad om te zien of er ook wat van haar kant kwam. Niks dus. Vrij duidelijk inderdaad.
Het is gewoon hartstikke asociaal van haar. Beetje interesse mag wel.

Zoals Bateman zegt: NEXT
pi_95069699
Sowieso NEXT inderdaad maar dan nog.

Is het serieus zo moeilijk om even een smsje te sturen.. even een berichtje via facebook?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95069888
Ben het met TS eens.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_95070595
Ik heb er zelf een beetje last van gehad met een meisje wat hard-to-get speelde. Alleen was ze dat totaal niet maar toch, ik speelde haar spelletje mee.

Uit het niets zijn we gestopt met sms'en en als we elkaar zien op werk, praten we ook niet meer.
Lekker rustig :9
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95070821
Even aanvulling op verzoek van TS > Je behandelt een ander zoals je zelf behandelt wilt worden. Dit heeft te maken met normen en waarden. Ik zeg niet dat ik altijd de liefste ben, maar ik laat niemand zomaar stikken of opeens niks meer van me horen. Heb het zelf ook meegemaakt (ik ben namelijk altijd degene die van alles regelt), bij (veel) van mijn vriendinnen is er 0,0 initiatief van hun kant. Ben daar sinds een paar maanden ook mee gestopt, en heb dat recht in hun gezicht gezegd. Tevens heb ik netjes vermeld dat als ze nog iets willen doen, ik het graag van hun hoor. Dit was in december, tot nu toe niks vernomen. ;) Ik geef er eigenlijk niks om. ''Gé bent zoals gé zelf doet''.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:04:03 #9
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_95070992
Thanks Sam.

Ik merk dat inderdaad ook bij vrienden, totale desinteresse. Heb je ook niks aan.
pi_95071294
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:00 schreef Sam-x het volgende:
Even aanvulling op verzoek van TS > Je behandelt een ander zoals je zelf behandelt wilt worden. Dit heeft te maken met normen en waarden. Ik zeg niet dat ik altijd de liefste ben, maar ik laat niemand zomaar stikken of opeens niks meer van me horen. Heb het zelf ook meegemaakt (ik ben namelijk altijd degene die van alles regelt), bij (veel) van mijn vriendinnen is er 0,0 initiatief van hun kant. Ben daar sinds een paar maanden ook mee gestopt, en heb dat recht in hun gezicht gezegd. Tevens heb ik netjes vermeld dat als ze nog iets willen doen, ik het graag van hun hoor. Dit was in december, tot nu toe niks vernomen. ;) Ik geef er eigenlijk niks om. ''Gé bent zoals gé zelf doet''.
Helaas denken heel veel mensen niet zo. Ze vinden zich beter of voelen zich superieur ten opzichte van een ander. Het is triest. Enorm triest. Ik kan er zelfs een beetje boos om worden.

Ik snap dat je het zat was om alsmaar achter hun aan te zitten. Goed dat je er nu klaar mee bent. Fuck dat.. je hebt echt niets aan dat soort mensen.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95072396
Waarschijnlijk ook door de mentaliteit van tegenwoordig dat je toch zo wel weer een ander vindt. Wat ook op een bepaalde manier wel waar is.

Mensen hebben niet zo'n zin om meer moeite voor iemand te doen omdat er ooit toch wel eentje komt aanwaaien die heel veel moeite doet. Lekker makkelijk.

En dan zijn er natuurlijk ook altijd mensen die van zichzelf niet veel initiatief tonen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:00 schreef Sam-x het volgende:
Even aanvulling op verzoek van TS > Je behandelt een ander zoals je zelf behandelt wilt worden. Dit heeft te maken met normen en waarden. Ik zeg niet dat ik altijd de liefste ben, maar ik laat niemand zomaar stikken of opeens niks meer van me horen. Heb het zelf ook meegemaakt (ik ben namelijk altijd degene die van alles regelt), bij (veel) van mijn vriendinnen is er 0,0 initiatief van hun kant. Ben daar sinds een paar maanden ook mee gestopt, en heb dat recht in hun gezicht gezegd. Tevens heb ik netjes vermeld dat als ze nog iets willen doen, ik het graag van hun hoor. Dit was in december, tot nu toe niks vernomen. ;) Ik geef er eigenlijk niks om. ''Gé bent zoals gé zelf doet''.
Zo herkenbaar. Meeste van mijn vriendinnen regelen ook nooit wat. Dan hoor ik nog wel es dat ze aan een andere vriendin van mij vragen hoe het met me gaat. Joh, trut, vraag dat gewoon aan mij dan.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:34:25 #12
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_95117144
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Djieluh het volgende:
Thanks Sam.

Ik merk dat inderdaad ook bij vrienden, totale desinteresse. Heb je ook niks aan.
Vervelend is dat ja. Ergerlijk in het bijzonder is het wanneer iemand dan keer op keer blijft stellen dat hij het contact graag wil hervatten en vervolgens geen enkel eigen initiatief laat zien en gemaakte afspraken bij herhaling afzegt. Inderdaad, je hebt er niets aan. Hoe hecht de band voor je gevoel ook kan zijn geweest, op een gegeven moment is het dan zaak geen aandacht meer aan zulke figuren te verspillen en je aandacht op belangrijker en vooral eerlijker mensen te richten.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_95124170
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Vervelend is dat ja. Ergerlijk in het bijzonder is het wanneer iemand dan keer op keer blijft stellen dat hij het contact graag wil hervatten en vervolgens geen enkel eigen initiatief laat zien en gemaakte afspraken bij herhaling afzegt. Inderdaad, je hebt er niets aan. Hoe hecht de band voor je gevoel ook kan zijn geweest, op een gegeven moment is het dan zaak geen aandacht meer aan zulke figuren te verspillen en je aandacht op belangrijker en vooral eerlijker mensen te richten.
Kost alleen maar energie.. irritaties, hartkloppingen en woedeaanvallen.

Al vanaf baby af aan heb ik een beste vriend. Op hem kan ik bouwen en ook al hebben we soms een paar dagen geen contact of alleen sms contact, dat maakt niets uit. We zullen er altijd voor elkaar zijn, no matter what. Hetzelfde heb ik met mijn beste vriendin. Ken haar al 15 jaar maar ze is pas sinds 4 jaar echt een vriendin. Met haar kan ik alles delen en zij deelt ook alles met mij. Helemaal super!

Jammer dat het vervreemden zo makkelijk gaat tegenwoordig...
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  woensdag 6 april 2011 @ 16:22:11 #14
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95124270
Wat dit allemaal met 2011 te maken heeft ontgaat me nogal.
pi_95124466
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat dit allemaal met 2011 te maken heeft ontgaat me nogal.
Jij hebt hier al langer last van?

Ik merk het, om eerlijk te zijn, pas sinds een poosje.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  woensdag 6 april 2011 @ 16:30:09 #16
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_95124610
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat dit allemaal met 2011 te maken heeft ontgaat me nogal.
Dit zal inderdaad al langer gaande zijn dan 2011. Maar het gaat mij er om dat er niet met beleefdheid wordt omgegaan met andere mensen.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:51:09 #17
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95125435
Pff beleefdheid is zóóó 2010 :{w
pi_95125773
quote:
Op woensdag 6 april 2011 16:51 schreef Premium_Quality het volgende:
Pff beleefdheid is zóóó 2010 :{w
Daar lijkt het zonder grappen wel op ja.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')