Nathan Drake op 1quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
speciaal voor Ang3l: http://gamrfeed.vgchartz.(...)est-videogame-hunks/
Final Fantasy mannen... MANNEN? Sissy-boys zul je bedoelen! Ik vind het eerder schandalig dat onze goede vriend uit Heavy Rain niet in de lijst voorkomt... want zijn geloof hebben we allemaal gezien!quote:
Je hebt XII niet gespeeld: Baschquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Final Fantasy mannen... MANNEN? Sissy-boys zul je bedoelen! Ik vind het eerder schandalig dat onze goede vriend uit Heavy Rain niet in de lijst voorkomt... want zijn geloof hebben we allemaal gezien!
Straks worden we zure G_E'squote:Op dinsdag 5 april 2011 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jeetje, jullie zijn weer niet lief tegen die jonkies...straks blijf je alleen weer met die zure G_E over.
maakt niet uit, liever een furry dan een zuurpruimquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef Steve het volgende:
Van dat furry-imago kom je niet meer af hoor..
hij heeft met 2 mensen gehad en hij is bijna 18.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
iedereen die hij gehad heeft...
dat klinkt als een waslijst. En hij was 15 ofzo?
Je drukmaken over een paar cmquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef gastwatdefok het volgende:
lol
we zijn beide geen actieve furries dus we doen er beiden weining mee, niet echt noemingswaardig dus.
even off-topic, eergisteren nog met hem over gehad dat hij het eng vondt dat ik langer was dan hem ( damn you nederlandse genen!) omdat iedereen die hij hiervoor had kleiner waren dan hem.
stel maar vragen erover heb geen zin om het hele verhaal te typen op school
Als die cm op een andere plaats zitten kan dat best een wereld van verschil makenquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jeetje, jullie zijn weer niet lief tegen die jonkies...straks blijf je alleen weer met die zure G_E over.
ik weet het, dramaquote:
Ik loop altijd te hard voor mensen, hoe groot of klein ze ook zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef Steve het volgende:
Lengteverschil is niet zo'n probleem hoor. Alleen als je samen wandelt wil de een wat harder lopen dan de ander. Al kan dat ook aan mijn wandelgedrag liggen..
ja leuker dan de hele tijd overlijk happy te zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind jullie relatieperikelen eigenlijk best vermakelijk.
komt uit het niets lolquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Nitrouz het volgende:
Wie heeft er zin om een keer af te spreken?
Vanavond, 19.00, the usual place?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Nitrouz het volgende:
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Nitrouz het volgende:
ik niet want jij bent lelijk en ik heb eisenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Nitrouz het volgende:
Vlarp rende je eruit?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef Steve het volgende:
Lengteverschil is niet zo'n probleem hoor. Alleen als je samen wandelt wil de een wat harder lopen dan de ander. Al kan dat ook aan mijn wandelgedrag liggen..
Ik ben groter dan Steve hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg altijd commentaar dat ik veeel te hard loop. Ook van vrienden die net zo lang zijn als ik.
En als Steve al niet zeurt over lengteverschil... wie zijn wij dan om het wel te doen!
Tomasso misschien nog?
Je hebt toch nog nooit seks gehad met 'm?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:10 schreef gastwatdefok het volgende:
en omdat ik breder dan hem ben qua spieren, wat ik opzich wel humor vindt, dat hij de bottom lijkt maar eigenlijk meestal de top is
Ja, hier!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:12 schreef Nitrouz het volgende:
Zit hier ook een Turkse homo? Want misschien ga ik daarmee uit eten donderdag.
nee maar dan kan je het toch wel alvast weten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt toch nog nooit seks gehad met 'm?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg altijd commentaar dat ik veeel te hard loop. Ook van vrienden die net zo lang zijn als ik.
Ik krijg er ook meestal commentaar op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik loop altijd te hard voor mensen, hoe groot of klein ze ook zijn
Ik haat slenteren
Met gemak.quote:
Dat snap ik, maar je typte het alsof jullie al 342 keer gedaan hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:12 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
nee maar dan kan je het toch wel alvast weten?
Mijn moeder is Turks en mijn vader komt oorspronkelijk uit Irak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
serieus turks? koerdisch toch?
jammer genoeg niet neequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je typte het alsof jullie al 342 keer gedaan hebben
kk koerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mijn moeder is Turks en mijn vader komt oorspronkelijk uit Irak.
Maar ik ben in Nederland geboren en spreek dus geen Koerdisch, wel een beetje Turks.
niveautje hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef gastwatdefok het volgende:
nee ascorbine, wat doe je
nu moet ik me over m'n buitenlanders-haat zetten
Waarom haat je buitenlanders?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef gastwatdefok het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
en dit krijgen we dus als we dat soort volk toelaten!
Daarom zeg ik... alle pubers eruit!
Discriminatie jegens pubers!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
en dit krijgen we dus als we dat soort volk toelaten!
Daarom zeg ik... alle pubers eruit!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ewaja is mijn probleem nie he kk koerd
kom dan morgenmiddag 4u amerikalaan a hommo
Vermakelijk vs lachwekkendquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind jullie relatieperikelen eigenlijk best vermakelijk.
meeste mensen uit het midden oosten (vooral de tieners) zijn irritant, aggresief en luidruchtig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom haat je buitenlanders?![]()
Jouw vriend in Amerika is toch ook buitenlander?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vermakelijk vs lachwekkend
Niet vals zijn hangt of staat idd met eufemistische woordkeuzes
Is dat het adres van je basisschool? Zo ja dan zou ik nablijven tot 5 uur om fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ewaja is mijn probleem nie he kk koerd
kom dan morgenmiddag 4u amerikalaan a hommo
a mattie roctje knalle of nie dang maja als jij hier komt owrdt je tog weggepest........................:squote:Op dinsdag 5 april 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat het adres van je basisschool? Zo ja dan zou ik nablijven tot 5 uur om fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven.
Hokjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:10 schreef gastwatdefok het volgende:
en omdat ik breder dan hem ben qua spieren, wat ik opzich wel humor vindt, dat hij de bottom lijkt maar eigenlijk meestal de top is
Het is dat ik op FOK! geen bushokjes kan slapen, anders had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:26 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
meeste mensen uit het midden oosten (vooral de tieners) zijn irritant, aggresief en luidruchtig.
teminste 9/10 die ik ontmoet heb
ja maar hij is blank (lekker racistisch)
Niemand houdt van jou, ga maar gewoon weg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef Nitrouz het volgende:
a mattie roctje knalle of nie dang maja als jij hier komt owrdt je tog weggepest........................:s
Ik ken meer mensen die hun best doen om vooroordelen te bevestigen dan dat ik mensen ken die vooroordelen proberen te ontkrachten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het is dat ik op FOK! geen bushokjes kan slapen, anders had ik het gedaan.![]()
Hehe nee, maar vooroordelen zijn wel hardnekkig.
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou, het was weer gezellig. [ afbeelding ]
Groetjes.
PS: Ascorbine is stiekem zo Nederlands als maar kan!
Degene die vooroordelen ontkrachten staan niet zo op de voorgrond en verschijnen niet zo vaak in de media, denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die hun best doen om vooroordelen te bevestigen dan dat ik mensen ken die vooroordelen proberen te ontkrachten.
Jij loopt zo snel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef Steve het volgende:
Ik heb het alleen niet over wat ik zie in de media.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Degene die vooroordelen ontkrachten staan niet zo op de voorgrond en verschijnen niet zo vaak in de media, denk ik.
Merhaba canim. Nasilsin?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mijn moeder is Turks en mijn vader komt oorspronkelijk uit Irak.
Maar ik ben in Nederland geboren en spreek dus geen Koerdisch, wel een beetje Turks.
Jij lijkt me een leuke userquote:
Je weet dat eeen Amerikaan ook een buitenlander is he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef gastwatdefok het volgende:
Ik denk dat de eigenaar van de kloon wel van de kloon houdt hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Niemand houdt van jou, ga maar gewoon weg.
Ik had vroeger een lelie-blanke collega die zich gedroeg alsof hij een marrokaan uit de Randstad was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de eigenaar van de kloon wel van de kloon houdt hoor
Geen echt persoon ttypt toch zo? En als dat wel zo is.... afschieten.
Goed plan. Deed ik ook bij al je boekreviews en het gros van je posts altijd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
misschien moet jij er een column over schrijven ofzo... zodat ik die vervolgens kan negeren, net als al je andere columns.
Güzel, tesekkürler.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Merhaba canim. Nasilsin?
Wanneer komen de foto's van de yarak?
Mijn collega is Koerdisch.
Zag je hem voor de ninja of na de ninjaquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed plan. Deed ik ook bij al je boekreviews en het gros van je posts altijd.
Voor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zag je hem voor de ninja of na de ninja
Ik had gehoopt op een after-ninja... want anders stond dezo loos.
Dat is opgekropte frustratie over z'n eigen levenquote:
Dat laatste had ik al lang doorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is opgekropte frustratie over z'n eigen leven
Ik bedoel: zeiken op andersmans relaties.... wanneer mogen we zeiken op die van Kug?
Ik bedoel: het furry geval belachelijk maken.... en dan cosplay zelda mannetjes posten als fappost
Ik bedoel: bitchen over de werkprestaties van een ander, maar zelf ook die baan gedaan hebben
Eigenlijk... EIGENLIJK.... is Kug net zo triest als wij allemaal
Je zit op fok.quote:
Ik zeg nog heel eufemistisch "net zo triest"quote:
Ja. Het bevalt me niks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik heb tegenwoordig een soort van leven. Ofzo
. Ik ga er op uit, ontmoet mensen.
Ja maar jij en bellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het bevalt me niks.
Jij was mijn: Die heeft toch geen leven en dus geen fuck te doen en valt dus altijd wel te bellen maatje!
Ik vind rimshot in een gay topic toch wat vreemd klinkenquote:
Het is Padam tssssj.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het het aanklikken waard?
Frustraties? Darling, the word doesn't even begin to describe my major malfunction.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Dat is opgekropte frustratie over z'n eigen leven
Zodra ik er eentje heb mag je gaan zeiken.quote:Ik bedoel: zeiken op andersmans relaties.... wanneer mogen we zeiken op die van Kug?
Geek hierarchy! niet doorvertellen maar ik fap eigenlijk niet op cosplayquote:Ik bedoel: het furry geval belachelijk maken.... en dan cosplay zelda mannetjes posten als fappost
Grote verschil is dat ik het als een bijbaantje zag en het nu niet meer doe. De jongeman in kwestie zag het als een bijbaantje, doet het nu nog steeds, maar hield destijds niet op over hoe hij weg zou gaan omdat hij te goed voor het bedrijf was.quote:Ik bedoel: bitchen over de werkprestaties van een ander, maar zelf ook die baan gedaan hebben
Eigenlijk ben ik veel triester.quote:Eigenlijk... EIGENLIJK.... is Kug net zo triest als wij allemaal
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind rimshot in een gay topic toch wat vreemd klinken
Alleen als het in een gaytopic staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het het aanklikken waard?
Teveel oude mannen en jonkies bij elkaar in één topic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Waarom staat er een alleenstaande papa's-advertentie onderaan dit topic?
Dat is op basis van je Google zoekgeschiedenis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Er is werkelijk niks klikbaar in dit topic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu je het zegt.![]()
[..]
Alleen als het in een gaytopic staat.
Oke okequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar jij en bellen. We bellen alleen als ik te laat ben
.
Euh... neequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is op basis van je Google zoekgeschiedenis.
Heb je toevallig recent gezocht naar alleenstaande papa's?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Frustraties? Darling, the word doesn't even begin to describe my major malfunction.
[..]
Zodra ik er eentje heb mag je gaan zeiken.
[..]
Geek hierarchy! niet doorvertellen maar ik fap eigenlijk niet op cosplay
[..]
Grote verschil is dat ik het als een bijbaantje zag en het nu niet meer doe. De jongeman in kwestie zag het als een bijbaantje, doet het nu nog steeds, maar hield destijds niet op over hoe hij weg zou gaan omdat hij te goed voor het bedrijf was.
[..]
Eigenlijk ben ik veel triester.
Ik wil ook een kindquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat vaders sexy zijn, zo rond hun 30ste.
Nee eentje met een luier en zo die je zelf moet opvoeden als een soort tamagotchiquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga met L-ascorbinezuur daten?
sexy wordenquote:
Dan voldoet L-ascorbinezuur prima.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee eentje met een luier en zo die je zelf moet opvoeden als een soort tamagotchi
Ik voldoe aan die eisen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee eentje met een luier en zo die je zelf moet opvoeden als een soort tamagotchi
Mijn opa ook.quote:
quote:
Misschien eens met G_E of TMM praten?quote:
Scar is de beste badguy ooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
mijn favorietigste disney schurk
Nee ik praat wel met mijn ball and chainquote:
zit op school, dan gaat dat niet zo snelquote:
Dat doen furries, dat zijn beesten!quote:
ik ben niet booschquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet over snelheid, maar je laat je zo uit de tent lokken. Dat werkt als olie op het vuur.
Misschien over een aantal jaar wel, als je borsthaar gaat groeien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef gastwatdefok het volgende:
voor de laatste keer, ik ben geen furry
Ik dacht niet dat je boos was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben niet boosch
en ik vind het leuk als mensen denken dat ik boosch ben
dat scheer ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien over een aantal jaar wel, als je borsthaar gaat groeien.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
FUCK
Ik moet met Koninginnedag optreden.
In fucking Den Bosch!
Om 12:00!!!!!!!!!
Ja mooi niet dus he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wordt vroeg naar bed op Koninginnenacht.
Scheren.quote:
Tibo heeft fijn borstbuikhaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Scheren.. Dan krijg je zo'n schuurbuik.
Nou ja, als je veel borsthaar hebt dan.
Hoe is die date eigenlijk afgelopen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo heeft fijn borstbuikhaar
Dat is zo heel grappig kortkriebelig egaal over alles heen
Ja nou ja.... soms heb je mensen met her en der een pluk haar. Borst, buik, whatever. En dan krullerig of stoppelig of weet ik veel. En hij heeft echt zo'n.... mini mini egaal zahct vachtjequote:
Die ik al tot 2x toe gesloopt hebquote:
Gepraat, gepraat, gedronken, muziek geluisterd, gepraat... 's ochtends weggegaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe is die date eigenlijk afgelopen?
En een kans opquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gepraat, gepraat, gedronken, muziek geluisterd, gepraat... 's ochtends weggegaan.
Stugge harenquote:
Ik heb al een geschiedenis met hem. Ik weet niet of ik die nog eentje wil maken. Hij is goed opweg met zichzelf, maar hij is er nog lang niet.quote:
Ja ik weet dat het een ex van je is... dat maakt het inderdaad wel lastig om er dan weer opnieuw in te stappen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al een geschiedenis met hem. Ik weet niet of ik die nog eentje wil maken. Hij is goed opweg met zichzelf, maar hij is er nog lang niet.
Ofwel:
Verstuurd vanaf mijn iPhone
weining getroll nogquote:
Jonge papa'squote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat welquote:
Utrecht, wat een kut stad is dat zeg.quote:
Hela. Niet zo doen he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Utrecht, wat een kut stad is dat zeg.
Je loopt als een gazelle die achter na wordt gezeten door een leeuw!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef Steve het volgende:
Ik krijg er ook meestal commentaar op.. Terwijl ik zelf helemaal niet vind dat ik zo enorm hard loop.
.
vooral door Rapper Steen haat ik 070quote:
En borsthaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Utrecht is 030.
En wat haat jij veel. Buitenlanders, Utrecht, 070 (den haag)...
ik faal weer eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Utrecht is 030.
En wat haat jij veel. Buitenlanders, Utrecht, 070 (den haag)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn linkerarm ziet er wat raar uit.
Jah, maar wist niet eens dat ik imageshack gebruikte. Was via twitpic. Maar tis al opgelostquote:
Dat is het verschil tussen een professionele fotograaf, en een amateur met een dure camera.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja preciesDan mag ik hopen dat het een amateurkiekje is, want dat zou een fotograaf toch ook moeten opvallen. De draai van z'n arm (en de manier waarop de bovenarm tegen zijn lijf gedrukt is) geven een heel vreemd beeld
Jep. Alleen de laatste categorie denkt vaak dat ie een echte fotograaf isquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een professionele fotograaf, en een amateur met een dure camera.
Maar hij heeft zo'n lievige oortjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het een ex van je is... dat maakt het inderdaad wel lastig om er dan weer opnieuw in te stappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
"De echte amateur herken je aan zijn professionele uitrusting."quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Alleen de laatste categorie denkt vaak dat ie een echte fotograaf is
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n lievige oortjes![]()
![]()
Daar kan je zo pjoew pjoew pjoew mee doen!
Pjoew pjoew pjoew?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
EN ene echte goede moet het ook kunnen met een crappy camera. Zoiets?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"De echte amateur herken je aan zijn professionele uitrusting."
Geen idee, maar ik heb mooiere dan dezequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat is dat toch met die engelvleugels?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jahquote:
naar mijn idee zou een hetero vrouw het toch eerder doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ikke ook. Flapoortjes
Heterovrouwen zijn zo mysterieus/onbereikbaar
Wat doen? Ik ben een damequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
naar mijn idee zou een hetero vrouw het toch eerder doen
of ben ik nou weer dom bezig?
De houding. De mannelijkheid. De uitdaging ja, van de onbereikbaarheid. Het testosteron. De overwinningquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef Peter het volgende:
Als het maar hetero of enigszins onbereikbaar is?
You get what you ask for...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Ang3l het volgende:
nou ja, eentje is 3 jaar gebleven hè.
En misschien is dat onbewust wel de bedoeling, dat het geen relatiemateriaal is. Of zo.
Daar kan hetzelfde gelden..quote:
M'n baas is een vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Peter het volgende:
[..]
You get what you ask for...
[..]
Daar kan hetzelfde gelden..
( Of hoorde je baas dat je weer single bent?![]()
)
Je gaat echt steeds meer Belami en oost europese types postenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroemmm!
Gewoon mooi.
En dit vind ik wel een grappig groepsportret, maar kan ik maar beter achter een linkje zetten.
Al weer vleugels.
En dit is een mooie luie zondagmiddagfoto.
Rugfoto.
En dat is ook leuk.
En dit is waar Ang3l voor aan het trainen is.
En dat zijn genoeg foto's voor vandaag.
Bij die groepsfoto vind ik de tweede het mooiste. Omdat je niets ziet. Bij die eerste vind ik het zo jammer (en zo flauw) dat die ene de dingeling van de ander vastpakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroemmm!
Gewoon mooi.
En dit vind ik wel een grappig groepsportret, maar kan ik maar beter achter een linkje zetten.
Al weer vleugels.
Rugfoto.
En dat is ook leuk.
Dan ben je of scheel of aan het zeuren-om-het-zeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je gaat echt steeds meer Belami en oost europese types posten
Ja dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij die groepsfoto vind ik de tweede het mooiste. Omdat je niets ziet. Bij die eerste vind ik het zo jammer (en zo flauw) dat die ene de dingeling van de ander vastpakt.
Je bedoelt de gene waar Josh met z'n rug tegen aan leunt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef gastwatdefok het volgende:
die 3e van rechts in het 3e plaatje vindt die groeps foto wel héél leuk om te doen
jazekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt de gene waar Josh met z'n rug tegen aan leunt?
Er wordt sowieso afkeurend op gereageerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef gastwatdefok het volgende:
ik wil ook wel eens wat posten maar dat keurt iedereen waarschijnlijk af door het tekort aan 30+heid
hoe dat zo danquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er wordt sowieso afkeurend op gereageerd.
Er is altijd wel iemand die het te kaal/te harig/te jong/te oud/te dun/te dik/te gespierd/niet gespierd genoeg/te normaal/te veel een model/te gewoon/te pornografisch vindt. Of anders is er wel fotografisch iets op aan te merken. Of de afmetingen. Of de herkomst of haarkleur. Of iemands kleding, of gebrek daar aan.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die het te kaal/te harig/te jong/te oud/te dun/te dik/te gespierd/niet gespierd genoeg/te normaal/te veel een model/te gewoon/te pornografisch vindt. Of anders is er wel fotografisch iets op aan te merken. Of de afmetingen. Of de herkomst of haarkleur. Of iemands kleding, of gebrek daar aan.
illegaal?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet posten als je ze zelf wil posten.
Dat. En anders niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet posten als je ze zelf wil posten.
Ik had het niet over illegale dingen nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
illegaal?
weet wel iemand anders die ik zou posten
....... okayquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het niet over illegale dingen nee.
Over welke foto heb je het?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef gastwatdefok het volgende:
die 3e van rechts in het 3e plaatje vindt die groeps foto wel héél leuk om te doen
de foto die je krijgt als je linkje aankliktquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
de foto die je krijgt als je linkje aanklikt
quote:
^ hier staat ergens Linkje als link, dat plaatjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroemmm!
Gewoon mooi.
Al weer vleugels.
Rugfoto.
En dat is ook leuk.
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef gastwatdefok het volgende:
ik wil ook wel eens wat posten maar dat keurt iedereen waarschijnlijk af door het tekort aan 30+heid
Ik zie blijkbaar niet waarom de derde van rechts zoveel plezier heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
[..]
^ hier staat ergens Linkje als link, dat plaatje
het kan aan mij liggen, maar als ik het goed spot, en dat neem ik aan van wel, maar ik kan ook fout zijn, maar de kans is klein, dat als je goed kijkt, dat hij eigenlijk, een harde heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie blijkbaar niet waarom de derde van rechts zoveel plezier heeft
Hihihihi.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen, maar als ik het goed spot, en dat neem ik aan van wel, maar ik kan ook fout zijn, maar de kans is klein, dat als je goed kijkt, dat hij eigenlijk, een harde heeft
Ik denk dat dit ook te maken heeft met het referentiekader van gastwatdefok.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie blijkbaar niet waarom de derde van rechts zoveel plezier heeft
Kusje d'r op.quote:
Ehm.. Ik denk dat het wel mee valt, vergeleken met de foto's die ik hier niet ga posten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen, maar als ik het goed spot, en dat neem ik aan van wel, maar ik kan ook fout zijn, maar de kans is klein, dat als je goed kijkt, dat hij eigenlijk, een harde heeft
Ik val wel op iets jonger hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef gastwatdefok het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ehm.. Ik denk dat het wel mee valt, vergeleken met de foto's die ik hier niet ga posten.
Haha okequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook te maken heeft met het referentiekader van gastwatdefok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik ben het niet
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef gastwatdefok het volgende:
raad eens wie dit isIemand die niet snapt dat sokken aan de voeten horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik ben het nietGod created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef gastwatdefok het volgende:
raad eens wie dit isHet is iig iemand met een lelijk dekbed. Dus ik gok een Amerikaan want die hebben meestal geen smaak. Dan zal het dus wel je vriendje zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik ben het niet
/missmarple.L'Amour menaçant:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iig iemand met een lelijk dekbed. Dus ik gok een Amerikaan want die hebben meestal geen smaak. Dan zal het dus wel je vriendje zijn.
/missmarple.
Ik werd laatst ineens door een vriend van je aangesproken die in de buurt zou zijn.quote:
goed zooooquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iig iemand met een lelijk dekbed. Dus ik gok een Amerikaan want die hebben meestal geen smaak. Dan zal het dus wel je vriendje zijn.
/missmarple.
/missmarple.
Oh, wie dan!?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik werd laatst ineens door een vriend van je aangesproken die in de buurt zou zijn..
(niks spannends verder hoor)
[..]
/missmarple.
Wat win ik?quote:
Best een bekende site. Soms zitten er celebrities bijquote:
niks want ik vond de comment niet lievquote:
Je had 'm ook een mooi Nederlands (Dutch Design) dekbed kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
niks want ik vond de comment niet liev
ik moest bijna heel hard lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je had 'm ook een mooi Nederlands (Dutch Design) dekbed kunnen geven.
Of een dekbed voor hem laten bedrukken met een levensechte foto van jezelf erop. Lig je elke nacht toch een beetje bovenop 'm.
I'm not a facebook status... you don't have to like me.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
niks want ik vond de comment niet liev
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Paul? Ik heb de ideale kandidaat voor je!Ik ben heteroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Ontstoken? Hooikoorts?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
Oogdruppels.. Ik wil weer scherp zien, dammit
Slaap lekker!quote:
Oogarts.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ontstoken? Hooikoorts?
[..]
Slaap lekker!
Doodse stilte.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey hallo :w de rust al weergekeerd?
Ah, oke.quote:
Jep, ik ben inmiddels weer een blanke Hollander.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey hallo :w de rust al weergekeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |