Nathan Drake op 1quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
speciaal voor Ang3l: http://gamrfeed.vgchartz.(...)est-videogame-hunks/
Final Fantasy mannen... MANNEN? Sissy-boys zul je bedoelen! Ik vind het eerder schandalig dat onze goede vriend uit Heavy Rain niet in de lijst voorkomt... want zijn geloof hebben we allemaal gezien!quote:
Je hebt XII niet gespeeld: Baschquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Final Fantasy mannen... MANNEN? Sissy-boys zul je bedoelen! Ik vind het eerder schandalig dat onze goede vriend uit Heavy Rain niet in de lijst voorkomt... want zijn geloof hebben we allemaal gezien!
Straks worden we zure G_E'squote:Op dinsdag 5 april 2011 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jeetje, jullie zijn weer niet lief tegen die jonkies...straks blijf je alleen weer met die zure G_E over.
maakt niet uit, liever een furry dan een zuurpruimquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef Steve het volgende:
Van dat furry-imago kom je niet meer af hoor..
hij heeft met 2 mensen gehad en hij is bijna 18.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
iedereen die hij gehad heeft...
dat klinkt als een waslijst. En hij was 15 ofzo?
Je drukmaken over een paar cmquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef gastwatdefok het volgende:
lol
we zijn beide geen actieve furries dus we doen er beiden weining mee, niet echt noemingswaardig dus.
even off-topic, eergisteren nog met hem over gehad dat hij het eng vondt dat ik langer was dan hem ( damn you nederlandse genen!) omdat iedereen die hij hiervoor had kleiner waren dan hem.
stel maar vragen erover heb geen zin om het hele verhaal te typen op school
Als die cm op een andere plaats zitten kan dat best een wereld van verschil makenquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jeetje, jullie zijn weer niet lief tegen die jonkies...straks blijf je alleen weer met die zure G_E over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |