Ik heb mijn katten altijd laten helpen voordat de hormonen gingen joelen maar Ik weet iig dat ze tot 6 weken na de castratie een poes zwanger kunnen maken. (aldUs mijn dierenarts)quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:08 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Vraagje voor de kattenkenners hier. Als een kater gecastreerd is, hoe lang duurt het dan voor de hormonen een beetje uitgejoeld zijn?
Nice huh?quote:
Uhm.... Q?quote:
Ben benieuwd hoe hij smaaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er lekker uit Q![]()
Binnenkort ook maar weer es doen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.... Q?
Je hebt daar een soort van... zwelling.![]()
Nu warreke!
Dodgequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi zat tot een maand of 2 geleden nog in de puperteit ondanks dat hij wel op tijd geholpen is.
Dat kan het dus ook zijn is het Dodge of Hummer die last van zijn hormonen heeft? Of ET?
Nou ik geloof dat hij inmiddels wel door heeft dat het geen succes isquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme Dodge,
Boy heeft dat tot zijn dood gedaan als hij de kans kreeg. Ik hoop dat dat voor Dodge niet geldt
Pittig dametjequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat hij inmiddels wel door heeft dat het geen succes isZe is heel erg lief voor hem en er is absoluut geen probleem tot hij dat gaat doen en ET is erg duidelijk
Ik hoop inderdaad niet dat hij die drang blijft houden
Nee ik weet dat het af en toe niet zo heel erg is (maar wij zitten wel in de shit waarschijnlijk straks, letterlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@hitomi een keertjes zondigen kan voor de katten geen kwaad. Het is dat Zorro niet van snoepjes houdt anders kreeg hij die ook veel vaker omdat Rossi ze wel vaker krijgt. Eerst om zijn medicatie in te stoppen maar die krijgt hij niet meer maar hij eist wel dagelijks zijn snoepje op.
Ja echt, en ze heeft zo'n zacht stemmetje, je moet heel goed luisteren als ze spint, je voelt het meer dan dat je het hoort, als ze miauwt lijkt het wel een muisje maar als iets haar niet zint...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |