abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95212119
Maik stem op Monique }) Asjeblieft
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:04:42 #27
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95214264
13:00 stream 3/4 Mo en Laura bespreken weer nominaties.
Jo komt ook weer voor de top2. Laura saved by the stem....
Komt goed schatje
pi_95225719
Ik begreep uit comments ergens op de SST site dat Joanna, Flip en Monique vannacht ook weer over stemafspraken hebben gepraat op de bank, dit gebeurde schijnbaar iets voor 2.00. Ze hadden het blijkbaar over dat Laura zich niet aan de afspraak om op Karim en Gerard te stemmen gehouden heeft. Bah echt bah. :r
Misschien kan iemand ( Flashbox? ) weliicht deze zaken terughalen. :?
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:18:22 #29
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_95226835
Waarom heeft het zin om tijd/datum vast te leggen? Gefluister, afspraken maken en op het bed "tekenen" gebeurt toch de hele tijd?! Moet je je hier nog druk om maken?
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 14:26:36 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_95259298
Ik weet niet of het zin heeft maar ik meld het toch maar even.
Gisteren ging de KvdW open en Sharon drukte als 1e. Jo en Flip waren pissed omdat Flip als 1e wilde drukken. Ze hebben nl de afspraak gemaakt dat Flip op Jo gaat drukken omdat hij haar geheim schijnt te weten ( niet zo vreemd met al dat gefluister). Jo gunt Flip haar kluis en wat gebeurde er....Flip komt uit de KvdW en zegt dat hij als 1e mag drukken als de KvdW weer opengaat. Ik vind dat dus belachelijk. De Stem bepaalt nu ook al wie, wanneer drukt?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_95294451
Vannacht vlak voordat Flip Joanna naar buiten droegvoor hun zoen-scene hadden MO & Maik het weer eens over hun "top3" dus weer verkapte stemafspraken.
Mo's top 3 : Maik, Laura en Flip
Maik's top 3 : Mo, Laura en Flip of Gerard.
Volgens mij heeft ie veel meer met Gerard maar wil Mo dat hij Flip niet weer nomineert. :|W
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 20:05:18 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_95313456
Er is dus gezegd dat het verliezende team van de WvdA allemaal genomineerd zouden staan en dat klopt. Bekijk het filmpje van Flashbox.

Nu blijkt dat oplettende kijkers van Nep5 gezien hebben dat ze onderling moeten besluiten wie er genomineerd wordt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_95324933
Klopt, dat was net bij de vooruitblik van SST tijdens de reclame van de ghost whisperer. Ik was ook verbaasd....
net niet te oud
pi_95330748
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Er is dus gezegd dat het verliezende team van de WvdA allemaal genomineerd zouden staan en dat klopt. Bekijk het filmpje van Flashbox.

Nu blijkt dat oplettende kijkers van Nep5 gezien hebben dat ze onderling moeten besluiten wie er genomineerd wordt.
:{w :r
pi_95403960
quote:
Flip over als hij genomineerd zou staan: "Die mensen hebben allemaal geen beltegoed meer joh"

Jo: "wat zeur je nou, mn moeder regelt wel wat voor je"
Was net op stream te zien/horen, dit kan niks betekenen, of heel veel. :?

Het is heel makkelijk om die polls te beinvloeden, waardoor Joanna wellicht net de verwachtte wildcard ontving. Beetje jammer dat dingen van zulke dingen afhangen hoewel het op zich weinig uitmaakte deze keer aangezien Maik totaal niet populair is en wss naar huis zal moeten anyhow maar toch. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:

Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.

Ik heb de PHP code voor je als je wilt.. En in de COS van gisteravond tussen 21:00 en 23:00 zitten screenshots van de polluitslag die ik toen gemanipuleerd heb. Daarna ging de poll offline :p

[ Bericht 12% gewijzigd door Urb op 12-04-2011 20:34:20 ]
pi_95518716
quote:
Jo: Mn moeder heeft mezelf verteld dat ze jou (Servio) heeft gesproken
Maar ze hebben echt alleen over nuttige zaken ivm Dennix gepraat hoor. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')