Hoorde ik ook, maar snap het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Blackprinces het volgende:
jo vind het naar wat nu gebeurt en lau heeft het effe gedaan bij haar??
dat Flip de kluis van Maik krijgtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Maar wat is precies Mo's probleem, want dat snap ik weer niet.
Wil de geldpot verdelen over alle inwoners, dat gaat op deze manier niet lukken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Die is bang dat Jo de kluis van Maik gaat leegtrekken. Wellicht is Maik dan helemaal niet meer interessant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Ben wel benieuwd dat wanneer Jo, Laura confronteerd, hoe Laura reageerd. Laura denkt maatjes te zijn met iedereen en al ser iemand een x tegen haar in gaat breekt ze vast, 200,000000% facking zeker weten! snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef SwitcheR het volgende:
Nu heeft Laura het gedaan, want die staat niet achter JO .
alles om te voorkomen dat een ander de kluis van Maik krijgtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
Zij wil drukken. Zij! ZIJ! ZIJ! ZIJ!! En niemand anders!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Day het volgende:
dat zou echt fakking vet zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef MargrietV het volgende:
Gerard druk op Jo,,,, slaapwandelen hahaha.
Ze gunt het zichzelf ook bedoel je, Flip moet het prijzengeld met haar delen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heeft Jo toch gewoon gelijk in? ze gunt het Flip, klaar! Lijkt me duidelijk, die 2 zijn al tijden de beste maatjes, dus ik zie niet in waarom ze rekening zou moeten houden met die KutMo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |