Klopt heb streams op pc aan geslingert daar wel goed geluidquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef DjinN het volgende:
Geen geluid @ UPC StreamsHoor alle geluiden in het huis maar geen stemmen
![]()
de hoer heeft het toch zo moeilijk met haar relatiebreuk, niets van te merken hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
Jo blijft drammen .... een man een man een woord een woord en JIJ ALEX hebt mij je woord gegeven en nu backstep je mij.... Ja Jo, misschien heeft Alex nooit een stepje gehad.
Nee want dan heeft ze dat zogenaamd ná het nomineren gister aan hem verteldquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Mo baalt nu al van d'r nominaties, heeft dus spijt dat ze Jo niet genomineert heeft ?
En ook van die andere? vraagt Flip, maar daar mag Mo niet over praten.
Duidelijk dat Flip het al wist dus stem-afspraken.
Aaaaah ja, spitting image.quote:
Volgens mij ging dat om Laura. Mo, Jo, Phil wilde Laura nomineren omdat ze alles doorspeelt aan Alex en daarmee Gerard.quote:
Jojanka heeft weer het gevoel dat deze discussie een persoonlijke aanval op haar is.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef Mylene het volgende:
Het is de vraag wie de stem het gunt om te raden. Iets zegt me dat het Joanna is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |