Heb er normaal gesproken geen moeite mee iemand een update te geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
ik snap sommigen hier niet zo goed. willen meneertje ignoren, maar luisteren wel continu naar het gezeik op de streams en daar valt meneertje toch echt bij in het niets
(zelf absoluut geen problemen met meneertjes zijn text)
Die zal nog veel terugkomen, neem dat maar van mij aan.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef beequeen het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Er is een technische storing met het geluid. We werken er hard aan om dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak. #sstnl
13 hours ago
Geweldig gifje weer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef mazaru het volgende:
Kunnen jullie je Coronation Street nog herinneren?![]()
[ afbeelding ]
Eensch!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb er normaal gesproken geen moeite mee iemand een update te geven.
Echter als het steeds dezelfde persoon is met steeds dezelfde soort vragen is, waaruit je kunt opmaken dat deze persoon geen moeite doet om COS even door te scrollen en te lezen.
Dan sorry, dan vind ik persoonlijk dat zeer irri, en ga ik in de ignore.
Zelfde op upc gelukkig op pc streams wel geluid goed nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom heb ik gorrevedomme geen geluid op de stream van Ziggo? Zie Alex met zijn eeuwige stokkie in zijn bek praten met Jojonka, Geer en Karim staan erbij, zie monden bewegen maar hoor behalve wat gerommel geen gepraat.![]()
op stream 4 is wel wat geluidquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
ook geen geluid op de ss site? Dan ga ik daar wel kijken, ik kan toch zeker niet liplezen nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |