Die zijn close geworden op zolder.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef Day het volgende:
Ik dacht overigens dat Maik Jo niet mocht? Dat is ook veranderd, zo te zien.
Alex wil drukken, Jojanka boos omdat zij als eerste wil drukken, Herr Flipp springt weer blind in de bres voor Jojanka, die zich aangevallen voelt, Gerard wil drukken, zelfde verhaal....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er geen ene reet meer van. Geluid kapot. Niemand die mijn vragen beantwoord![]()
Er mag dus gedrukt worden en wie WIL er drukken? Jo en Alex? En waarom is Mo boos? En kan iemand even naar Portugal vliegen en dat verrekte stokkie uit Alex' bek trekken?
Die had ik nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef afca_oc het volgende:
Jo: Ikke Ikke Ikke Ikke Ikke
Ze denkt echt dat iedereen alles voor haar moet doen.
Gebekstekt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat heeft Laura nou weer fout gedaan in Miss Jo's ogen? Ik hoor alleen Geers stem duidelijk de rest is in fluisterstand . Kut Net5!!!
quote:
Jo had discussie met Lex en Jo vindt uiteraard dat Laura haar had moeten steunen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat heeft Laura nou weer fout gedaan in Miss Jo's ogen? Ik hoor alleen Geers stem duidelijk de rest is in fluisterstand . Kut Net5!!!
Die 4 hebben echt enorme planken voor hun hoofd. Alles draait om zichzelf en hun partners, de rest doet er totaal niet aan toe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Chanel5 het volgende:
Naaistreek Jo? Afspraken maken om Geer te nomineren dat is een naaistreek!!!!
Ik vond dit toch wel weer erg verhelderend eerlijk gezegd, bah.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Joan "begrijpt dat WE goed moeten stemmen maar dit was geen steunen" ( over Laura )
ZE moeten goed stemmen...?![]()
Ojee! Draait de wereld om Jojanka dan? Als die spontaan verdwijnt slaapt niemand er een nachtje minder om hoor! Ook wordt er geen dag van nationale rouw aangekondigt. Rare wijven daar in dat huusquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef Chanel5 het volgende:
Alex heeft een tijdje geleden een afspraak gemaakt met Jo. Nu zegt bijna iedereen dat ze hem niet meer aan die afspraak kan houden vanwege het spelverloop. Laura was het daar mee eens.
Van mij mag ze blijven, ze zorgt wel voor leuke streams, ook al is het niet my kind of girlquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ojee! Draait de wereld om Jojanka dan? Als die spontaan verdwijnt slaapt niemand er een nachtje minder om hoor! Ook wordt er geen dag van nationale rouw aangekondigt. Rare wijven daar in dat huus
Ja daar heb je gelijk in. Zie 1000 x liever Lauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven, ze zorgt wel voor leuke streams, ook al is het niet my kind of girl
nieuwe Missie : Voor elke keer dat je het woord SCHAT zegt, ¤ 100 uit je kluisquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Ireth het volgende:
Schat, schat, schat, schat, schat, schat, schat, AARRGGHHHHHH!!!!!!! [ afbeelding ]
deze zet ik ff in het andere topic, goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Joan begrijpt dat WE goed moeten stemmen maar dit was geen steunen ( over Laura )
ZE moeten goed stemmen...?![]()
Wat heeft ze nou weer fout gedaan? Dat wijf is achterbaks/nep/lui/triest/NEP/had ik schijnheilig al?/ etc. Ze kan ook de missies niet aan.. en ze haalt van 95% van Nederland gewoon het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze is "emotioneel beladen"quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Jo heeft dus het ideale excuus gevonden voor haar walgelijke gedrag. Ze heeft liefdesverdriet.
Om die gozer die niks kan behalve zich laten pijpen door flugelsletjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Jo heeft dus het ideale excuus gevonden voor haar walgelijke gedrag. Ze heeft liefdesverdriet.
Sharon isquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Van mij mogen die wijven (behalve Sharon) flinke bonje krijgen hoor.
Psies, ze kan het er nu niet bij hebben, waarop Mo zei: natuurlijk Joquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
alweer een nieuwe bewoner ?quote:
Ik heb het al aangepast.quote:
Vannacht trapte iedereen er in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef Blackprinces het volgende:
Nou niks geen fight dus, helaas.
Ze gaat nu weer zielig lopen doen met haar zwaar beladen emoties.
Krijgt filmpje van Maik onder douche en kan dan zien dat de rechtertepel van Maik hoger zit dan de linker! Let maar eens goed op.quote:
En Gerardquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef CartWOman het volgende:
O, tijdens SL hebben we dus alleen maar Flip ,gaat een leuk dagje worden.
En weet dat dan ook 2000 miljoen % zeker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Jo is echt een wentelteef zeg, die verandert elke minuut van mening.
niet fakking zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef Day het volgende:
[..]
En weet dat dan ook 2000 miljoen % zeker!
vorige keerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor Geer zeggen; oja dat was het, geen enkele vrouw genomineerd
Hey there, klaar voor je dagelijke dosis ergenis?quote:
Toch wel een Genialex ava nu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik moet even mijn ava aanpassen..
Wanneer komt die leugendetector het huis in!
hahaha ja helemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hey there, klaar voor je dagelijke dosis ergenis?![]()
Thank you!quote:
Ach, MamaJo heeft vast nog wel wat vuile was over om voor de volgende nominaties te misbruiken en zo wandelt Jo ( acterend ) naar de finale.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vannacht trapte iedereen er in.
Nou!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach, MamaJo heeft vast nog wel wat vuile was over om voor de volgende nominaties te misbruiken en zo wandeld Jo acterend naar de finale.
Desnoods verklaren ze buddha doodquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach, MamaJo heeft vast nog wel wat vuile was over om voor de volgende nominaties te misbruiken en zo wandeld Jo acterend naar de finale.
Uiteraard,quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Toch wel een Genialex ava nu?
Heb geen van de bewoners erg hoog zitten op het moment.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
En sinds wanneer zijn er alleen Alex-lovers hier??
Overlopers!!
Sorry kan ik niet over praten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Overlopers!!
hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Uiteraard,
Vet Chillen met Genialex!
Behalve bij Alex, die blijft puur bij zichzelf en zijn sterke spel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb geen van de bewoners erg hoog zitten op het moment.....
Van iedereen begint de duistere kant steeds duidelijker naar boven te komen.....
Geer en duister?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb geen van de bewoners erg hoog zitten op het moment.....
Van iedereen begint de duistere kant steeds duidelijker naar boven te komen.....
Doe is lief voor Genialex ik zit Gerard toch ook niet te bashen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er nog geen geklef, gekriebel, gekus geweest tussen zweetharses en kerkschoen vandaag?
hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er nog geen geklef, gekriebel, gekus geweest tussen zweetharses en kerkschoen vandaag?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Overlopers!!
nee, want gisteravond zei.... Alex dat hij Laura zou negeren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |