Ja daar heb je gelijk in. Zie 1000 x liever Lauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven, ze zorgt wel voor leuke streams, ook al is het niet my kind of girl
nieuwe Missie : Voor elke keer dat je het woord SCHAT zegt, ¤ 100 uit je kluisquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Ireth het volgende:
Schat, schat, schat, schat, schat, schat, schat, AARRGGHHHHHH!!!!!!! [ afbeelding ]
deze zet ik ff in het andere topic, goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Joan begrijpt dat WE goed moeten stemmen maar dit was geen steunen ( over Laura )
ZE moeten goed stemmen...?![]()
Wat heeft ze nou weer fout gedaan? Dat wijf is achterbaks/nep/lui/triest/NEP/had ik schijnheilig al?/ etc. Ze kan ook de missies niet aan.. en ze haalt van 95% van Nederland gewoon het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat heeft Laura nou weer fout gedaan in Miss Jo's ogen? Ik hoor alleen Geers stem duidelijk de rest is in fluisterstand . Kut Net5!!!
Ze is "emotioneel beladen"quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Jo heeft dus het ideale excuus gevonden voor haar walgelijke gedrag. Ze heeft liefdesverdriet.
Om die gozer die niks kan behalve zich laten pijpen door flugelsletjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Jo heeft dus het ideale excuus gevonden voor haar walgelijke gedrag. Ze heeft liefdesverdriet.
Sharon isquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Van mij mogen die wijven (behalve Sharon) flinke bonje krijgen hoor.
Psies, ze kan het er nu niet bij hebben, waarop Mo zei: natuurlijk Joquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Day het volgende:
alweer een nieuwe bewoner ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |