Ik ook (speel het al vanaf de Sims 1 in 2003), maar ik ben soms niet zo handig met die dingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik weet wel waar ik het over heb hoor.
crack downloaden helpt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook.
?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
crack downloaden helpt.
een no cd crack. Heb zelf gelukkig geen last van meldingen.quote:
Ja hè?quote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
Hi. Dat met huisdieren is echt wennen. Haast een full time job.
quote:
aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?
niet?quote:
Ik wil ook seizoenen inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou wel weer een uitbreiding willen met seizoenen.
En een optie om in de "normale" buurten de sterren en paparazzi uit te zetten zeg maar.
En hetzelfde met de vampiers, zodat je daarvoor geen mods meer hoeft te downloaden.
Het zijn er tien. Dus dan heb alles zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?
Dat valt tegen.
Ik heb nu het basisspel (uiteraard), Wereldavonturen, Luxe (accessoires), Ambities, Supersnelle (accessoires), Na middernacht, Buitenleven (accessoires), Levensweg, Buurtleven (accessoires) en Beestenbende.
Die laatste twee, heb ik pas gekocht nadat ik de vraag reeds gesteld had.quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn er tien. Dus dan heb alles zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |