Slaap lekkerquote:
Trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier met jullie levens dezen nacht
Yoow wel te rusten daawgquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier met jullie levens dezen nacht
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nie lopen loeren naar ons he
2 lekkere chicks op de cam
Picsquote:
naast jequote:
Hoezo?quote:
*jaloers is *quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
natuurlijk, die ga ik zo even opzoeken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
Godver nou heb ik zin in eten EN in piemel
Wanneer?quote:
Mij schoppen!quote:
quote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mij schoppen!
En die kots dweil ik ook wel weer weg om vervolgens lieve likjes te geven
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mij schoppen!
Nu is wel heel snelquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mij schoppen!
Dat is te veel, jeetje! Probeer ik ook eens simpel te doen....quote:
quote:
Uitgeneukt ben je nooitquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ben beetje uitgeneukt, vind het wel ff lekker zo
Verleidelijkquote:
Ik zou ook op popje fappen als ik een penis hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb bhz en pop op de cam gezien!
FAPPUH!
Ik eigenlijk niet.. Maar als mijn heup zo blijft dan blijf ik ook thuis..quote:
jah heb je ook welweer punt, maar heb laatste tijd gewoon nie meer zoveel trek in. miss da het ooit nogwel weer keer komt, wie weetquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zou ook op popje fappen als ik een penis had
Ik niet snappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah heb je ook welweer punt, maar heb laatste tijd gewoon nie meer zoveel trek in. miss da het ooit nogwel weer keer komt, wie weet
Ik is heeeeel lief hoorquote:
Ik heb al een piemel tot mijn beschikking hoor. Dus mij kan je overslaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:51 schreef Zokunen het volgende:
Verdulleme voor dit topic zou ik bijna 6 piemels nodig hebben
Waarom zijn er enkel toffe dames hier?
njah mn vorige relatie neigde steeds meer naar sex, en op den duur was het alsof de sex alleen de relatie in stand hield. dus ik wil nie dat zoiets nog us gebeurt zeg maarquote:
Maar sex is goed...quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah mn vorige relatie neigde steeds meer naar sex, en op den duur was het alsof de sex alleen de relatie in stand hield. dus ik wil nie dat zoiets nog us gebeurt zeg maar
dat zeker, maar ik ben van mening dat het nie gezond is als een relatie alleen maar om sex draaitquote:
serieuze mensenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat zeker, maar ik ben van mening dat het nie gezond is als een relatie alleen maar om sex draait
Dat moet je echt niet doen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah miss ben ik ook wel beetje te veeleisend ofzow
Oehquote:
pics soberzoquote:
ben je homofoob ofzow?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:57 schreef Zokunen het volgende:
Zelfmoord is zo veel romantischer dan homo sex.
Handje volquote:
niks geen 105quote:
Hele kipp'n natuulkquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
Is dat met of zonder kipfilets die DD knetter?
Kip is veelzijdigquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:00 schreef _Fanta het volgende:
koelkast je lult, iedere kerel meet zn piemel op
Avondquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil niet weten wie het gemiddelde naar beneden haalt
Is serieus het gemiddeldequote:
Dikte zegt toch niks over de lengtequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is serieus het gemiddeldeis helemaal niet zo heel klein heur.. bedenk ook dikte enzo erbij
nee maar als hij dikker is dan lijkt ook groterquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dikte zegt toch niks over de lengte
Mijn ogen, wat doe jequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
betere een kleine die stijgert dan een grote die wijgert ofnie koelkast![]()
ik heb hem ook nooit vergeleken, dus ik weet niet of hij klein is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
betere een kleine die stijgert dan een grote die wijgert ofnie koelkast![]()
Hoe.. wat... waar.. wanneer??quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb 40 cm en de dames en Zokunen mogen controleren
De mijne was 19 cm toen ik 17 was dus of hij is nog gegroeid en is nu 23 of hij is dat nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar als hij dikker is dan lijkt ook groter
en mannen overdrijven soberso graag.
Tering, dat filmpjequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
http://boeken.blogo.nl/2009/08/23/koken-met-sperma/
wanneer mogen we checkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De mijne was 19 cm toen ik 17 was dus of hij is nog gegroeid en is nu 23 of hij is dat nog
Heb jij daar ruimte voor in je garage dan?quote:
maar je hebt serieus nooit met een liniaal je stijve genotsknots opgemeten? ik dacht dat elke jongen dat wel us heeft gedaan..quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb hem ook nooit vergeleken, dus ik weet niet of hij klein is.
Ik heb in elk geval nooit klachten gehad
Kom maar checken hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar je hebt serieus nooit met een liniaal je stijve genotsknots opgemeten? ik dacht dat elke jongen dat wel us heeft gedaan..
ff passen en meten kan zoiezo geen kwaad tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij daar ruimte voor in je garage dan?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
17/18/19 is het best naar mijn ervaring
Mijn lief heeft dat ook nog nooit gedaan.quote:
nu ineens weer wel?quote:
Dan zit ik goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
17/18/19 is het best naar mijn ervaring
Een vagina is toch nooit dieper dan 18 cm?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ff passen en meten kan zoiezo geen kwaad toch
oma's hebben een vaginaquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een vagina is toch nooit dieper dan 18 cm?
hoe weet jij dat?quote:
ohwquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verschilt ook per vrouw, maar die 18 cm zou wel kunnen kloppenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meisjes?quote:
die heb ik nog nooit opgemetenquote:
Logisch je meet wel je clit maar niet je vingers natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit opgemeten
volgens mij heb je nogal wa ruimte daarin, hoe verklaar je anders dat negers met piemel van meer dan 30cm er helemaal in kunne?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen.quote:
Eckte mannen hebben harenquote:
Je kan wel veel dieper poeren maar dan performer je de baarmoederwand. Schijnt niet zo lekker te voelen maar vraag het een vrouw die zijn hier ook in grote getalequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij heb je nogal wa ruimte daarin, hoe verklaar je anders dat negers met piemel van meer dan 30cm er helemaal in kunne?
Vrouwen klinkt oudquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen.
Popje noemt jou toch ook geen jongetje
Teveel is ook niet mooi meerquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik vind het kut dat ik zoveel haagroei heb, echt lijk net een aap
baarmoeder schuift wa aan de kant als je zo diep gaat toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan wel veel dieper poeren maar dan performer je de baarmoederwand. Schijnt niet zo lekker te voelen maar vraag het een vrouw die zijn hier ook in grote getale
Jongedames of gewoon dames zeg ik altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrouwen klinkt oud![]()
Als ze moeder is mag ze zich vrouw noemen, tot die tijd meisje.
Geen idee maar als ze tegen de baarmoedermond raggen is geen fijn gevoel..quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
baarmoeder schuift wa aan de kant als je zo diep gaat toch?
Weltrustequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Mensen ik ga eens kijken of mijn bedje nog op mij staat te wachten boven![]()
Truste en fijne avond nog![]()
![]()
Slaap lekker meisquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Precies, daarom stop ik hem er altijd maar voor 3/4 in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen idee maar als ze tegen de baarmoedermond raggen is geen fijn gevoel..
slaap lekker meisquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
njah wat is teveel, ik heb idd flink wa haar op mn borst staan, en mn benen zijn ook nie bepaald haarloos. en moet me echt 3x in de week scheren, wat wel fking irritant is! ik haat scherenquote:
Wat scheer je dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah wat is teveel, ik heb idd flink wa haar op mn borst staan, en mn benen zijn ook nie bepaald haarloos. en moet me echt 3x in de week scheren, wat wel fking irritant is! ik haat scheren
Opschepperquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, daarom stop ik hem er altijd maar voor 3/4 in.
snap ik, maar de mijne is ook geen 30 cm, hooguit 17~18 ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen idee maar als ze tegen de baarmoedermond raggen is geen fijn gevoel..
Serieus.quote:
dat kan iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus.![]()
Mijn ervaring als ik hem er helemaal in rag is dat het meisje dat niet als fijn ervaart.![]()
En nee ik heb geen negerpiemel
Meisjes van 16 kunnen ook niet zoveel hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus.![]()
Mijn ervaring als ik hem er helemaal in rag is dat het meisje dat niet als fijn ervaart.![]()
ik rag hem ook nooit helemaal erin, pas op het einde als ik ga komen dan heb ik nogwel us de neiging om hem er goed diep in te stekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Meisjes van 16 kunnen ook niet zoveel hebben
Hapquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Ik ben over de 2 meter, al mijn ledematen zijn bovengemiddeld.
You do the math
Trusten hequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga slapen.
trusten mensjes
Ben je ziekquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten mensjes
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten mensjes
gisteren niet geslapen dus gewoon moequote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten mensjes
Ohhh saaiquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gisteren niet geslapen dus gewoon moe
dankje, als ik niet kan slapen ben ik er toch in no time weerquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ohhh saai![]()
Nja welterusten dan maar![]()
![]()
Keej succesquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje, als ik niet kan slapen ben ik er toch in no time weer![]()
maar ik ga een poging doen![]()
dag schatje
Knetter nu al slapeng?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dag schatje
Ja nu al ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dag schatje
Graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
saaierd
dan ga ik wel caro aanvragen om stokstaart te zieken
No you're notquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
saaierd
dan ga ik wel caro aanvragen om stokstaart te zieken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:27 schreef _Fanta het volgende:
hoe kan dit? ik kwam er achter dat 3fm opstond ipv van onz radio :S. hoelang heb ik naar 3fm zitte luisteren terwijl ik dacht dat onz radio opstond?. ik voel me echt een overloper nu
ahjah da zal kunne idd, dat ik ff 3fm heb opgezet toen er ff geen muziek was. maar nu staat onzin radio weer op! jazz!!!quote:
Niet saai, dit is goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah da zal kunne idd, dat ik ff 3fm heb opgezet toen er ff geen muziek was. maar nu staat onzin radio weer op! jazz!!!saai
Doe is niet..quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
gooit er us ff goeie plaat in platenbakkert!
Vraag hem zelf aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
gooit er us ff goeie plaat in platenbakkert!
opzich klinkt die nie zo heel slecht, word er alleen beetje slaperig van ;Pquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet saai, dit is goed.
jij weet niet wat goede muziek is
het is ook al laat...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
opzich klinkt die nie zo heel slecht, word er alleen beetje slaperig van ;P
kan je gewoon weer aanvragen via die verzoekjes machine?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag hem zelf aan
En het is lounge, geen jazz
Ja!quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan je gewoon weer aanvragen via die verzoekjes machine?
oke, als dr goeie plaat in me op komt zal um aanvragenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja!![]()
URL posten we alleen niet, je hoort hem vanzelf, hij zit in de meeste jingles.
Hoef jij niet te werken morgen dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef _Fanta het volgende:
haha begin echt dronken te worden hiero, ff pisse
Koelkast, zie je dit?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Boterhamzakje
Bericht:
Bliepjes
HIHIquote:
neequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoef jij niet te werken morgen dan?
Whehequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef Redskillz het volgende:
Ik zit op zolder, ik ruik de windjes van onze hond nog.
miss moet je je hond ander voedsel geven, meer vast voedsel zoals brokken en shit, een rufetende hond is nie fijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef Redskillz het volgende:
Ik zit op zolder, ik ruik de windjes van onze hond nog.
Hij heeft iets met zijn darmen, en hij word echt oud.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss moet je je hond ander voedsel geven, meer vast voedsel zoals brokken en shit, een rufetende hond is nie fijn
terugruftenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:47 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Hij heeft iets met zijn darmen, en hij word echt oud.
je hebt ook speciaal hondevoer voor senioren honden. maar kweet nie of da helpt tegen zn ruftwindequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:47 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Hij heeft iets met zijn darmen, en hij word echt oud.
We hebben echt vanalles gehad, van aldi tot dierenwinkel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt ook speciaal hondevoer voor senioren honden. maar kweet nie of da helpt tegen zn ruftwinde
quote:
Dit fucking naaisquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
jaaaaaaaah deze!!!! i wanna see rainbow high in the sky!!Double rainbow!!!
wij hebbe oude poes, en die vreet alleen nog maar van die bakjes whiskas. verwend ding da het isquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
We hebben echt vanalles gehad, van aldi tot dierenwinkel.
je poes eet graag buiten de deurquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:55 schreef Redskillz het volgende:
Een mevrouw van 75 hier in de straat voedert onze kat bij.
Koop je inderdaad de finesse van de blikjes eet die het nog niet.
Ja hihi Huppelmuts zou nu lachen ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een nieuwen UI!
Huppelmuts is er heul niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hihi Huppelmuts zou nu lachen ik niet.
dat is ook het beste, zolang mogelijk brokjes blijven geven, pas als ze oud worden en brokjes niet meer zo makkelijk wegkrijgen overstappe of blikvoerquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
Die van ons krijgen geen slappe bende. Alleen brokjes.
daar kan die ouwe van ons niet tegen ook, gaat ze kotsen. die kan alleen tegen brokjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat is ook het beste, zolang mogelijk brokjes blijven geven, pas als ze oud worden en brokjes niet meer zo makkelijk wegkrijgen overstappe of blikvoer
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
Caro Emerald
Doe dan Adele of zo. Die kan tenminste zingen.
Daarom staat ze op 1 en 2 in de Top 40, failquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |